eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZP/G/4/09 Sukcesywne dostawy druków i urządzeń sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, z terminem realizacji do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia wykonawcy na daną partię asortymentu, w okresie obowiązywania



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Warszawa: ZP/G/4/09 Sukcesywne dostawy druków i urządzeń sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, z terminem realizacji do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia wykonawcy na daną partię asortymentu, w okresie obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania
Numer ogłoszenia: 214892 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, ul. Terespolska 15A, 03-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5091754, faks 0-22 8700634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/G/4/09 Sukcesywne dostawy druków i urządzeń sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, z terminem realizacji do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia wykonawcy na daną partię asortymentu, w okresie obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy druków i urządzeń sądowych dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie, z terminem realizacji do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia wykonawcy na daną partię asortymentu, w okresie obowiązywania umowy, tj. 12 miesięcy od daty podpisania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.45.80.00 - Pozostałe druki 22.82.00.00 - Formularze 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200804.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUKARNIA NR 1 Przedsiębiorstwo Państwowe, ul. Rakowiecka 37, 02-521 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 208607.02
  • Oferta z najniższą ceną: 208607.02 oferta z najwyższą ceną: 211736,70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.