eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Przebudowa płyty nad piwnicą Zamku w Siewierzu w celu odpowiedniej izolacji i odprowadzenia wód deszczowych wraz z dostosowaniem stropu do użytkowania jako scena

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Siewierz: Przebudowa płyty nad piwnicą Zamku w Siewierzu w celu odpowiedniej izolacji i odprowadzenia wód deszczowych wraz z dostosowaniem stropu do użytkowania jako scena
Numer ogłoszenia: 214891 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: siewierz.home.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa płyty nad piwnicą Zamku w Siewierzu w celu odpowiedniej izolacji i odprowadzenia wód deszczowych wraz z dostosowaniem stropu do użytkowania jako scena.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejszy przetarg obejmuje wybór Wykonawcy na przebudowę płyty nad piwnicą Zamku w Siewierzu w celu odpowiedniej izolacji i odprowadzenia wód deszczowych wraz z dostosowaniem stropu do użytkowania jako scena. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.rozbiórkę stropu wraz z niezbędną rozbiórką murów, 2.wykonanie nowej płyty żelbetowej wraz z odwodnieniem, 3.wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej płyty, 4.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 5.wykonanie posadzki na scenie na podsypce cementowo - piaskowej, 6.wykonanie posadzki na części niepodpiwniczonej obok sceny, 7.wyrównanie murów do poziomu posadzki, 8.budowę schodów z części podpiwniczonej na część niepodpiwniczoną, 9.budowę schodów ze sceny na dziedziniec, 10.wykonanie balustrad zabezpieczających w ilości 16 mb (h=110cm), 11.rekonstrukcję elementów stałych jako ekspozycje (relikty muru w posadzce szt. 2, odtworzenie otworu okiennego szt. 1). Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia. Zamawiający zapewni kierownika robót konserwatorskich oraz nadzór archeologiczny. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z prowadzącym nadzór archeologiczny w celu zapewnienia niezbędnych odkrywek na każdym etapie trwania prac. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy. Warunki płatności: miesięcznie, 30 dni, przelew, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.12.00 - 45.41.12.00 Oryginalny kod CPV: 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.24.00 - Roboty wykopaliskowe Oryginalny kod CPV: 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzone: złożonym oświadczeniem oraz załączonym dokumentem, o którym mowa w pkt.2 specyfikacji. 2.Dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno -budowlanej. Powyższe należy opisać w przedkładanym wykazie osób oraz potwierdzić stosownymi dokumentami: uprawnieniami budowlanymi oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Posiadanie doświadczenia, potwierdzonego: wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 100 tys. zł. brutto. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e). 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. 6.Podpisany i opieczętowany projekt Umowy. 7.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Uprawnienia budowlane wymagane w specyfikacji oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 9.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. 10. Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione w pkt. 9 zostały wykonane z należytą starannością. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - pok.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz - sekretariat (pok.11).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.