eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Gliwice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 214862 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67233 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 85 00, faks 32 335 85 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - usługi w zakresie transferu nowoczesnych technologii.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu facylitacji, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla konsultantów i koordynatorów oraz osób odpowiedzialnych za realizację usługi, polegającej na przeprowadzeniu audytów innowacyjności oraz sesji facylitacyjnych, w ramach dwuczęściowego badania Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. Do zadań Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie szkolenia obejmującego swym zakresem następujące zagadnienia: a)zarządzanie zmianami; b)zarządzanie ryzykiem; c)zarządzanie wiedzą; d)budowanie i zarządzanie zespołami; e)organizacji pracy; f)komunikacji w zespołach; g)zarządzania w obszarze tworzenia krótko i długoterminowych strategii rozwoju z wykorzystaniem modeli biznesów oraz metod ich wdrażania; h) Zarządzania własnościami niematerialnymi i prawnymi (technologie, know-how, patenty), które istnieją w przedsiębiorstwie lecz nie są obecnie wykorzystywane lub obecnie wykorzystywanymi dla których potencjalnie istnieje możliwości ich zastosowania w innych obszarach; i)Przygotowanie i przeprowadzenie przynajmniej 2 gier scenariuszowych, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia 3. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, zobowiązany będzie: a) Przeprowadzić trzydniowe szkolenie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym jednak nie później jednak niż do 30.04.2014 roku. Szkolenie będzie miało charakter szkolenia warsztatowego tj. Tematyka szkolenia oraz jego zakres, o którym mowa w pkt 2 zostaną wyczerpane przez Wykonawcę podczas szkolenia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego, w zakresie tematyki określonej w pkt 2. Liczba godzin szkoleniowych w każdym dniu szkoleniowym nie powinna być mniejsza niż 8 h i nie większa niż 10 h, przy założeniu, że godzina szkoleniowa wynosi 45 min.; b) przedstawić Zamawiającemu po zawarciu umowy co najmniej 3 propozycje miejsc odbycia szkolenia, z których Zamawiający wybierze miejsca, w którym odbędzie się szkolenie. Zaproponowane miejsca muszą znajdować się w obszarze Sudetów Zachodnich i posiadać ośrodek, wyposażony w miejsca noclegowe, spełniające warunki, o których mowa w lit. e oraz salę szkoleniową, o której mowa w lit. f; c) zapewnić minimum 2 wykładowców/trenerów o odpowiedniej wiedzy, kompetencjach i doświadczeniu w zakresie tematyki stanowiącej przedmiot szkolenia. Szczegółowe wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego zostaną określone w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, na etapie postępowania przetargowego zmierzającego do wyboru wykonawcy. Zamawiający będzie wymagał od wykładowców doświadczenia w przeprowadzeniu szkoleń z tematyki dotyczącej obszarów zarządzania zmianami; zarządzania ryzykiem; zarządzania wiedzą; budowania i zarządzania zespołami; organizacji pracy; komunikacji w zespołach; oraz zarządzania w obszarze tworzenia krótko i długoterminowych strategii rozwoju z wykorzystaniem modeli biznesów oraz metod ich wdrażania; i zarządzania własnościami niematerialnymi i prawnymi (technologie, know-how, patenty), które istnieją w przedsiębiorstwie lecz nie są obecnie wykorzystywane lub obecnie wykorzystywanymi dla których potencjalnie istnieje możliwości ich zastosowania w innych obszarach; oraz doświadczenia w przygotowaniu i przeprowadzeniu przynajmniej 2 gier scenariuszowych. d) opracować przed przystąpieniem do szkolenia, w konsultacji z Zamawiającym, jednak nie później niż na 5 dni od daty zawarcia Umowy szczegółową tematykę i scenariusz szkolenia i w tym terminie przekazać ją Zamawiającemu; e) zapewnić, rezerwację noclegów (dwa noclegi dla każdego uczestnika podczas szkolenia) w klimatyzowanych pokojach jednoosobowych i ponieść koszty związane z noclegami dla uczestników, f) zapewnić w trakcie trwania szkolenia obsługę cateringową dla maksymalnie 13 uczestników (3 posiłki główne: śniadanie, obiad i kolacja oraz podczas przerwy szkoleniowej: kawa, herbata, woda, sok, sałatki, kanapki, oraz ciasteczka koktajlowe). Zapewnić rezerwację i przygotować klimatyzowane pomieszczenie do przeprowadzenia szkolenia, wyposażone w flipcharty, tablice, rzutniki, markery, przybory do czyszczenia tablic, stanowiska siedzące z dostępem do Internetu, materiały niezbędne do przeprowadzenia gier scenariuszowych oraz przygotować i umieścić opisy pomieszczeń (zgodnie z wymaganiami PARP dot. oznaczenia sal szkoleniowych zawartych w księdze beneficjenta KSIĘGA WZORÓW, MATERIAŁOW PROMOCYJNO-INFORMACYJNYCH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013); g) zarezerwować w pomieszczenie, o którym mowa w lit. f na dodatkowe spotkanie warsztatowe uczestników szkoleń (na minimum 2 h i maksimum 4h). Spotkania warsztatowe dla uczestników szkolenia odbędą się bez udziału wykładowców; h) przygotować, w konsultacji z Zamawiającym i zapewnić odpowiednią ilość materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników szkolenia plus jeden dodatkowy; i) dokonać rejestracji za pomocą kamery wideo wszystkich ćwiczeń praktycznych z udziałem uczestnika szkolenia oraz dostarczyć Zamawiającemu wszystkie filmy zapisane na nośniku CD/DVD; j) prowadzić listy obecności uczestników szkolenia i przekazać Zamawiającemu po zakończonym szkoleniu; 4. Szkolenie będzie miało charakter interaktywny tj. co najmniej 70% zajęć na szkoleniach musi mieć charakter ćwiczeń praktycznych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo w terminie do 7 dni przed uzgodnionym terminem szkolenia do zgłoszenia zmniejszenia liczby uczestników, do liczby nie mniejszej niż 12 osób. 6. Wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia stanowić będzie iloczyn rzeczywistej liczby osób uczestniczących w szkoleniu, nie mniej jednak niż 12 osób i nie więcej niż 13 osób, oraz stawki wskazanej przez Wykonawcę w ofercie za uczestnictwo w szkoleniu (w tym koszty noclegów) jednej osoby, z uwzględnieniem reguły, o której mowa w pkt. 5 powyżej. 7. Termin realizacji zamówienia: W okresie od daty zawarcia Umowy do 30.04.2014 r. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu co najmniej dwie propozycje terminów przeprowadzenia szkolenia, zaś Zamawiający wybierze termin przeprowadzenia szkolenia. Szkolenie może odbyć się w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 8. Miejsce przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu co najmniej trzy propozycje miejsc przeprowadzenia szkolenia, zaś Zamawiający wybierze miejsca przeprowadzenia szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.63.20.22 - 79.63.20.22 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unie Europejska w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczacych Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONNECTOME IZABELA PIASECKA,, ul. Maratońska 87 lok 51, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49790,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23790,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.