eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymiana części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu oraz w podległych jednostkach organizacyjnych.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Poznań: Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymiana części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu oraz w podległych jednostkach organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 21479 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19002 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymiana części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu oraz w podległych jednostkach organizacyjnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i napraw kserokopiarek wraz z wymianą części oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych, zainstalowanych w I Oddziale ZUS w Poznaniu oraz w podległych jednostkach organizacyjnych. Usługą zostaną objęte następujące typy kserokopiarek: - Gestetner 3235 - 2szt - przewidywana ilość kopii w setkach kopii A4 - 1140, - Kyocera KM 4530 - 6szt - przewidywana ilość kopii w setkach kopii A4 - 2060, - OCE 3165 - 2 szt - przewidywana ilość kopii w setkach kopii A4 - 6000, - SHARP AR 5520N - 5szt - przewidywana ilość kopii w setkach kopii A4 - 1870, - SHARP MX 350N - 7szt - przewidywana ilość kopii w setkach kopii A4 - 3410, - TOSHIBA E-studio 603 - 2szt - - przewidywana ilość kopii w setkach kopii A4 - 3000. Wynagrodzenie za realizację umowy rozliczane będzie miesięcznie, według stawki za 100 kopii brutto dla każdego rodzaju kserokopiarek. Kserokopiarki zlokalizowane są w następujących jednostkach: - I Oddział ZUS w Poznaniu, - II Oddział ZUS w Poznaniu, - Oddzial ZUS w Pile, - Inspektorat ZUS w Poznaniu, - Inspektorat ZUS w Koninie, - Inspektorat ZUS w Grodzisku Wielkopolskim, - Inspektorat ZUS w Nowym Tomyślu, - Inspektorat ZUS w Międzychodzie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania urządzeń w stałej sprawności techniczno-użytkowej, co wymaga: a) wykonywania okresowych przeglądów konserwacyjnych, b) dostarczania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (w tym m. in. tonerów i zszywek, bębnów, developerów, rolek, listew bębna, rolek utrwalających górnych i dolnych, elektrod), c) dokonywania wszelkich napraw na każde zgłoszenie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 134 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Art Service, ul.Botnicka 3/3, 81-015 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57723,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68344,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70922,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.