Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-05
Lipno: Budowa sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu w Lipnie - etap I
Numer ogłoszenia: 214666 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lipno , ul. Powstańców Wielkopolskich 9, 64-111 Lipno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5340127, fax. 065 5340109.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.lipno.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu w Lipnie - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej na osiedlu w Lipnie - etap I. 2.Zakres prac do wykonania : Budowa kanału grawitacyjnego z rur betonowych WIPRO ? 600 mm łączonych na uszczelkę od wylotu kanału do studni D8 - 525,50 m. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z : a) obsługą geodezyjną (wytyczenie trasy sieci, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej - 3 kpl), b) sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c) urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, d) ubezpieczeniem budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia, e) odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane, związane z wykonaniem sieci i przyłączy, f) zabezpieczeniem wykopów i ich oznakowaniem, g) wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych (między innymi prób szczelności sieci, badanie zagęszczenia gruntu, odbiór zajętego pasa drogowego), h) zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, i) pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy, j) ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,0 zł. (słownie : cztery tysiące złotych 00/100),III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 3) Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, 4) Wniosą wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie : cztery tysiące złotych 00/100). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wymienionych w paragrafie V SIWZ wg. formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Podpisane oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Odpis lub zaświadczenie o aktualności odpisu wystawione przez właściwy organ, musi być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Uprawnienia zawodowe kierownika budowy (bez ograniczeń) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej oraz zaświadczenie o jego członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu, jakimi dysponuje Wykonawca, 8. Wykaz wykonanych robót w ciągu ostatnich pięciu lat (minimum dwie), których przedmiotem była budowa sieci kanalizacji deszczowej z podaniem ich wartości, miejsca i daty wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru). 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej równą cenie oferty brutto. 10. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 11. Kosztorys ofertowy uproszczony opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót i dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej w terenie. 12. Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku stwierdzenia, że przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne, lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający będzie żądać od oferenta przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipno.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno
ul. Powstańców Wlkp. 9
64-111 Lipno
pok nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno ul. Powstańców Wlkp. 9 64-111 Lipno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane ze środków UE.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - IV etap
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Odwodnienie rejonu ulic Czereśniowej i Wrzosowej w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego u zbiegu ulicy Boya-Żeleńskiego i ul. Obrońców Westerplatte w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Mchowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.