eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parma › Zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu autobus (liczba pasażerów 17 + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach realizacji projektu p.n.Bezpieczny dojazd do WTZ - szansą na lepsze jutro

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-08

Ogłoszenie nr 21465 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.

Parma: Zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu autobus (liczba pasażerów 17 + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach realizacji projektu p.n.: Bezpieczny dojazd do WTZ - szansą na lepsze jutro
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2473-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3583-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych ,, TACY SAMI,, w Łowiczu, krajowy numer identyfikacyjny 750064670, ul. ------------  37, 99-400 Łowicz  Parma, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 46 838 67 98, faks 46 838 67 98, e-mail wtz-parma@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wtz-parma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu typu autobus (liczba pasażerów 17 + kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich w ramach realizacji projektu p.n.: Bezpieczny dojazd do WTZ - szansą na lepsze jutro

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2016 lub 2017 roku, samochodu typu autobus, 17 - osobowego + kierowca, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. Określone w załączniku wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis Oferowanego Przedmiotu Zamówienia. 3. Podane parametry techniczno - użytkowe podane w Załączniku Nr 2 do SIWZ są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 4.Samochód musi być fabrycznie nowy, wolny od wad. 5.Pojazd musi posiadać dokumenty umożliwiające pierwszą rejestrację pojazdu: potwierdzenie przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologację fabryczną na autobus oraz komplet dokumentów umożliwiających rejestrację jako autobus do przewozu osób niepełnosprawnych. 6.Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju. 7. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać: kartę pojazdu; potwierdzenie przystosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych lub aktualne świadectwo homologacji pojazdu, komplet dokumentów umożliwiających rejestrację jako autobus do przewozu osób niepełnosprawnych; instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim; kartę gwarancyjną pojazdu; wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym, dwa komplety kluczyków 8. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 10.Wymagania dotyczące gwarancji: a) gwarancja na podzespoły mechaniczne i elektroniczne bez limitu kilometrów: minimum 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego, b)gwarancja na powłokę lakierniczą: minimum 36 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego, c)gwarancja na perforację nadwozia bez limitu przebiegu: minimum 120 miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. 11. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV: 34120000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT170200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POLSTER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.,  ,  ul.Jana Styki 16,  64-920,  Piła,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183270.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183270.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.