eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Dostawa środków niezbędnych do ochrony lasu z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Dostawa karmy dla ptaków CPV - 15712000-2 zadanie nr 2 - Dostawa siatki ogrodzeniowej CPV - 273400 00-0 zadanie nr 3 - Dostawa feromonów CPV - 24200000-6 zadanie nr 4 - Dost

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Szklarska Poręba: Dostawa środków niezbędnych do ochrony lasu z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Dostawa karmy dla ptaków CPV - 15712000-2 zadanie nr 2 - Dostawa siatki ogrodzeniowej CPV - 273400 00-0 zadanie nr 3 - Dostawa feromonów CPV - 24200000-6 zadanie nr 4 - Dostawa repelentów CPV - 24200000-6 zadanie nr 5 - Dostawa skrzynek dla ptaków CPV - 2040 0000 -0 zadanie nr 6 - Dostawa siatki zgrzewanej do indywidualnej ochrony drzewek CPV - 273400 00-0 zadanie nr 7 - Dostawa repelentów CPV - 24200000-6 zadanie nr 8 - Dostawa palików CPV - 2040 0000 -0
Numer ogłoszenia: 21465 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 717-23-32, fax 075 7172360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/szklarska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków niezbędnych do ochrony lasu z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Dostawa karmy dla ptaków CPV - 15712000-2 zadanie nr 2 - Dostawa siatki ogrodzeniowej CPV - 273400 00-0 zadanie nr 3 - Dostawa feromonów CPV - 24200000-6 zadanie nr 4 - Dostawa repelentów CPV - 24200000-6 zadanie nr 5 - Dostawa skrzynek dla ptaków CPV - 2040 0000 -0 zadanie nr 6 - Dostawa siatki zgrzewanej do indywidualnej ochrony drzewek CPV - 273400 00-0 zadanie nr 7 - Dostawa repelentów CPV - 24200000-6 zadanie nr 8 - Dostawa palików CPV - 2040 0000 -0.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie NR 1 Dostawa karmy dla ptaków - 520 kg - 1040 sztuk ( po 0,5 kg) - CPV - 15712000 -2 Zadanie NR 2 Siatka typu 200/17/15 AS S w ilości 6350 mb lub równoważna CPV - 27340000- 0 Siatka typu 200/22/15 AS S - 940 mb lub równoważna CPV - 27340000- 0 Zadanie NR 3 Dostawa feromonów - CPV 2420 0000-6 - feromony służące do odłowu brudnicy mniszki - 50 sztuk - feromony służące do odłowu wskaźnicy modrzewianeczki - 20 sztuk - feromony służące do odłowu drwalnika paskowanego- 260 sztuk - feromony służące do odłowu rytownika pospolitego - 710 sztuk - feromony służące do odłowu kornika drukarza - 950 sztuk - feromony służące do odłowu kornika modrzewiowca - 30 sztuk - feromony służące do odłowu kornika zrosłozębnego - 10 sztuk - 18 sztuk pułapek z wymiennymi płaszczyznami lepowymi do odłowu drobnych motyli. Przykładowy schemat według poniższego rysunku Zadanie NR 4 Dostawa repelentów: CPV 24200000-6 Repelent do zabezpieczania upraw przed zgryzaniem. Zapotrzebowanie 3660 kg w opakowaniach po 15 kg lub mniejszych Repelent do zabezpieczania młodników przed spałowaniem. Zapotrzebowanie 1750 kg w opakowaniach po 10 kg lub mniejszych. Z Zadanie NR 5 Dostawa skrzynek dla ptaków typu B - 91 sztuk CPV 20400000 -0 Zadanie NR 6 Siatka zgrzewana do indywidualnej ochrony drzewek lub równoważna - 3216 mb CPV - 27340000- 0 Zadanie NR 7 Dostawa repelentów CPV 24200000-6 Repelent do ochrony drzewek przed zgryzaniem w okresie wiosenno - letnim. Zapotrzebowanie 60 litrów w opakowaniach po 5 litrów. Zadanie nr 8 Paliki - 6000 sztuk - CPV 20400000 -0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.20.00.00 - Wyroby rolno - chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.00.00 - Wyroby rolno-chemiczne Oryginalny kod CPV: 15.71.20.00 - Susz paszowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.71.20.00 - Susz paszowy Oryginalny kod CPV: 27.34.00.00 - Drut i różne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.30.00 - Drut Oryginalny kod CPV: 20.40.00.00 - Drewniane pojemniki, palety, pudełka i inne pojemniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.14.00.00 - Produkty związane z materiałami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: e) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, f) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, g) Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, a ponadto: i) W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, min. 1 dostawę wyposażenia bibliotecznego mebli na zamówienie na kwotę minimum dla zadań: - Zadanie nr 1: 1000 zł - Zadanie nr 2: 40 000 zł - Zadanie nr 3: 20 000 zł - Zadanie nr 4: 20 000 zł - Zadanie nr 5: 400 zł - zadanie nr 6 : 10 000 zł - zadanie nr 8 : 5 000 zł j) Wykonali w/w dostawę należycie, 2 Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt.2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, 3, oraz ust. 3 pkt. 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). 3 Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 4 Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Arkusz kalkulacyjny dla zadań 1,2,3,4,5,6,7,8 wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 3G do SIWZ. 4. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych dostaw - dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 WG ZAŁĄCZNIKA NR 4, 4A, 4B, 4C, 4D, 4E, 4F, 4G g) dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w Załączniku nr 4 zostały wykonane należycie, 5. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zaakceptowany projekt umowy dla zadań 1,2,3,4,5,6,7,8- załącznik nr 5. 7. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 8.1 W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunktach a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a-e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Dokumenty o których mowa w pkt 9 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. 12. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty o których mowa w pkt 4 a-e. winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wroclaw.lasy.gov.pl. Nadleśnictwo Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 6, 58 - 580 Szklarska Poręba Telefon - centrala: (0 75) 717-23-32, fax (075)717-23-60 biuro.szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szklarskiej Porębie ul. Krasińskiego 6 58-580 Szklarska Poręba w Sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa karmy dla ptaków - 520 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa karmy dla ptaków - 520 kg - 1040 sztuk ( po 0,5 kg) - CPV - 15712000 -2 Skład: słonecznik, nasiona innych roślin oleistych, śruty zbóż (pszenica, kukurydza), orzechy, tłuszcz zwierzęcy, wapno spożywcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.71.20.00-2, 15.71.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa siatki ogrodzeniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa siatki ogrodzeniowej -6030 mb - CPV - 27340000- 0 Siatka typu 200/17/15 AS S w ilości 6350 mb lub równoważna o następujących danych technicznych: Wysokość-200 cm Ø drutu górnego i dolnego -3,0 mm wytrzymałość na rozerwanie N/ mm2- 1050-1250 Ø drutów wzdłużnych (wytrzymałość na rozerwanie N/ mm2 :1150-1350) i poprzecznych (wytrzymałość na rozerwanie N/ mm2 400-550) - 2,5 mm Odstęp drutów pionowych - 15 cm Warstwa cynku g/m2 druty wzdłużne i poprzeczne minimum 245 g/m2. Siatka typu 200/22/15 AS S - 940 mb lub równoważna o następujących danych technicznych: Własności mechaniczne zastosowanych drutów: Parametr Jedn. Drut brzegowy Drut środkowy Drut poprzeczny Średnica i tolerancja mm 3,00 - 0,12 2,50 - 0,12 2,50 - 0,12 Wytrzymałość na rozciąganie N/mm2 1050 - 1250 1150 - 1350 400 - 550 Min. zawartość ZnAl w powłoce g/m2 255 245 245 -Wysokość - 197 cm (+/- 1%) -Długość rolki - 50 mb (- 0%) -Liczba drutów poziomych - 22 -Odstęp drutów pionowych - 152,4mm -Wysokość oczek pomiędzy drutami poziomymi liczona od dołu siatki: 11x51mm, 76mm, 89mm,101,mm114mm, 127mm, 140mm, 152mm, 177mm, 203mm, 228mm. Dostawca musi udzielić co najmniej 5-cio letniej gwarancji na dostarczoną siatkę ogrodzeniową. Warunkiem dokonania zapłaty za dostawę siatki jest dostarczenie zaświadczenia o jakości potwierdzające, iż dostarczona siatka typu 200/17/15 AS S i typu 200/22/15 AS S spełnia warunki określone w Europejskiej Normie EN 10204-2.1.1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.34.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa feromonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa feromonów - CPV 2420 0000-6 - feromony służące do odłowu brudnicy mniszki - 50 sztuk - feromony służące do odłowu wskaźnicy modrzewianeczki - 20 sztuk - feromony służące do odłowu drwalnika paskowanego- 260 sztuk - feromony służące do odłowu rytownika pospolitego - 710 sztuk - feromony służące do odłowu kornika drukarza - 950 sztuk - feromony służące do odłowu kornika modrzewiowca - 30 sztuk - feromony służące do odłowu kornika zrosłozębnego - 10 sztuk - 18 sztuk pułapek z wymiennymi płaszczyznami lepowymi do odłowu drobnych motyli Dostarczone środki ochrony muszą mieć dokumenty potwierdzające termin produkcji oraz termin przydatności. Uwaga: feromony muszą być wyprodukowane w 2008 roku. Zabrania się dostawy feromonów z datą produkcji z 2007 roku!.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa repelentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa repelentów: CPV 24200000-6 Repelent do zabezpieczania upraw przed zgryzaniem. Zapotrzebowanie 3660 kg w opakowaniach po 15 kg lub mniejszych z okresem ważności 24 miesięcy. Jest to preparat o działaniu odstraszającym w formie pasty gotowej do smarowania, przeznaczony do stosowania w leśnictwie w celu ochrony przed zwierzętami łownymi. Powinien zabezpieczać sadzonki przed zgryzaniem. W temperaturze powyżej 00C naniesiona warstwa preparatu powinna zasychać w ciągu kilku godzin, a utrzymywać się na pędach sadzonek i korze drzew minimum 5-7 miesięcy. Określenie toksyczności: dla pszczół - nie dotyczy, dla ludzi - sklasyfikowany jako pozostałe. Zużycie preparatu musi kształtować się w granicach 10 - 15 kg na 1000 sztuk 2-5 letnich drzewek. Repelent do zabezpieczania młodników przed spałowaniem. Zapotrzebowanie 1750 kg w opakowaniach po 10 kg lub mniejszych. Z okresem ważności 18 miesięcy. Jest to preparat o działaniu odstraszającym w formie pasty do smarowania, mieszaniny - np: asfaltów, dodatków uszlachetniających, żwirku, piasku, glinki malarskiej. Preparat ma służyć do ochrony drzew iglastych i liściastych przed szkodami od zającowatych, jeleniowatych. Powinien zabezpieczać drzewa starsze przed spałowaniem. W temperaturze powyżej 00C naniesiona warstwa preparatu powinna zasychać w ciągu kilku godzin, a utrzymywać się na pędach sadzonek i korze drzew minimum 7 miesięcy. Określenie toksyczności: dla pszczół - nie dotyczy, dla ludzi - sklasyfikowany jako pozostałe. Zużycie preparatu musi kształtować się w granicach 10-15 l na 1000 pni w zależności od gatunku, wielkości i sposobu zabezpieczania. Dostarczone repelenty muszą mieć dokumenty potwierdzające termin produkcji oraz termin przydatności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa skrzynek dla ptaków typu B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skrzynek dla ptaków typu B - 91 sztuk CPV 20400000 -0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatka zgrzewana do indywidualnej ochrony drzewek lub równoważna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka zgrzewana do indywidualnej ochrony drzewek lub równoważna - 3216 mb CPV - 27340000- 0 siatka do grodzeń indywidualnych: siatka zgrzewana o oczkach 65x65 mm szerokość siatki 1400 mm, liczba drutów wzdłużnych 22, średnica drutów wzdłużnych i poprzecznych 1,8 mm, długość rolki - 100,5 m, wytrzymałość na rozciąganie drutów RM - 400 - 550 N/ mm 2, powłoka ocynkowana minimum 30 g/m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.34.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Repelent do ochrony drzewek przed zgryzaniem w okresie wiosenno - letnim..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 24200000-6 Repelent do ochrony drzewek przed zgryzaniem w okresie wiosenno - letnim. Zapotrzebowanie 60 litrów w opakowaniach po 5 litrów. Klasa toksyczności dla ludzi, pszczół oraz organizmów wodnych- sklasyfikowany jako pozostałe. Jest to repelent, który przeznaczony jest do ochrony przed zgryzaniem pączków roślin w okresie wiosenno-letnim. Preparat nie może być toksyczny dla rozwijających się młodych pędów wiosną. Zużycie: 1 litr na 500 - 700 drzewek. Czas i długość ochrony: 2-3 miesiące. Dostarczony środek ochrony musi mieć dokumenty potwierdzające termin produkcji oraz termin przydatności..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Paliki - 6000 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paliki - 6000 sztuk - CPV 20400000 -0 Wysokość - 160 cm , szerokość 5 cm x 5 cm. Piliki muszą być wykonane z drewna modrzewiowego, okorowanego, zaostrzonego i zabezpieczonego ( z tej strony, gdzie palik będzie zaostrzony należy dodatkowo na wysokość 30 cm zabezpieczyć przed deprecjacją preparatem ekologicznym z atestem: obojętny, nieszkodliwy dla środowiska ) lub z drewna świerkowego impregnowanego ciśnieniowo, okorowanego i zaostrzonego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.