eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › roboty budowlano-remontowe w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-11

POZYCJA 21464

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: roboty budowlano-remontowe w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, do kontaktów: Krystyna Szymankiewicz-Rutkowska, Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, tel. 068 3287411, e-mail: Krystyna.Szymankiewicz-Rutkowska@mail.NBP.PL. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nbp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, Jerzy Tumiłowicz, Krystyna Szymankiewicz-Rutkowska, Ryszard Stankiewicz,, Al.Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3287592, 68 3287411, 68 3287405, fax 068 3230014, 068 3287550, e-mail: sekretariat.zielona_gora@mail.nbp.pl, www.nbp.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Bank Centralny. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlano-remontowe w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze Al.Wojska Polskiego 25 65-950 Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25 obejmujące wykonanie: 1.Zadania I - wymiana oświetlenia zewnętrznego, 2.Zadania II - remont pomieszczeń na parterze budynku, 3.Zadania III - remont pomieszczenia na potrzeby osób niepełnosprawnych, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zostały określone w specyfikacji technicznej wykonanaia i odbioru robót budowlanych, która stanowi załącznik do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: ZADANIE I - wymiana oświetlenia zewnętrznego - demontaż słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego, - montaż nowych słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego, - montaż okablowania i opraw oświetleniowych na budynku. ZADANIE II - remont pomieszczeń na parterze budynku. - demontaż stropu podwieszanego, - demontaż drzwi, - okładanie ścian płytami gipsowo-kartonowymi, - wymiana grzejników, - montaż stropu podwieszanego, - montaż drzwi drewnianych, - wymiana instalacji elektryczne wraz z osprzętem, - roboty malarskie ZADANIE III - remont pomieszczenia na potrzeby osób niepełnosprawnych. - rozebranie ścianek działowych, - skucie płytek glazurowanych ze ścian i posadzki, - demontaż białego osprzętu i instalacji wodociągowo- kanalizacyjnej, - demontaż drzwi, - przeniesienie grzejnika, - rozebranie sufitu podwieszanego, - wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych, - wykonanie nowej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, - montaż urządzeń sanitarnych i poręczy dla osób niepełnosprawnych, - montaż drzwi drewnianych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji wykonawczej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r.,Nr 207, poz.2016 z póź, zm.) w specjalizacji budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że: a)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz uzyskali dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB ) tj. klasy 1220 ( budynki biurowe), 1211 (budynki hoteli), 1262 (budynki muzeów i bibliotek, 1263 (budynki szkół i instytucji badawczych), wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. (Dz.U. Nr112, poz.1316 ) wraz ze zmianami z 2002r.( Dz.U.Nr18, poz.170 o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN w jednym obiekcie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone i którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalizacji budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział III.2).3 Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy : - podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9, - nie spełniają postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.10, - nie przedstawili wymaganych oświadczeń i dokumentów, lub złożone dokumenty zawierają błędy na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3, - uzyskali niższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu od określonej w ogłoszeniu liczby Wykonawców spełniających warunki w najwyższym stopniu zgodnie z art.51 ust.1, art.57 ust.2. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale III.2).3. 2.Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy jest załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o którym mowa w Dziale III.2).3 ust.2 pkt.1) oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie - w skali od 1-100. Wykonawca, który wykaże że : 1. wykonał co najmniej 1 zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy PLN w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w jednym obiekcie - otrzyma 10 punktów. 2. za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie wykonane zamówienie (nie więcej niż 18 zamówień) Wykonawca otrzyma 5 punktów. Wszystkie wymienione powyżej 18 zamówień - zamówienia na roboty budowlane przyjęte zostaną przez Zamawiającego jako dopuszczalna ich ilość maksymalna. 3. Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 4. pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku osiągnięcia przez kilku Wykonawców takiej samej liczby punktów, to o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania zamówień. Sposób dokonywania oceny wg wzoru : DW - Wykonawca podlegający badaniu Db - badane doświadczenie Dnw - największe doświadczenie DW = Db : Dnw x 100 % Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w Ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp, składa on następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w art. 24 ust.1 pkt. 4- 8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust.1 pkt.9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa on następujące dokumenty : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach sklasyfikowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) tj. klasy 1220 ( budynki biurowe), 1211 ( budynki hoteli), 1262( budynki muzeów i bibliotek, 1263 ( budynki szkół i instytucji badawczych) wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. ( Dz.U. Nr112, poz.1316 ) wraz ze zmianami z 2002r. ( Dz.U.Nr18, poz.170 o wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN w jednym obiekcie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do czynności jakie zostaną im powierzone tj. którzy posiadają uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej sanitarnej i elektrycznej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane, 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa on następujące dokumenty : oświadczenie Wykonawcy, iż warunek ten spełnia. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 w związku z art. 24, o którym mowa w art.50. 5. W odniesieniu do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt.1,3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt.2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. 7. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków, Zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ otrzymają Wykonawcy po uprzednim spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: - 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1.Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi dokumentami, o których mowa w Rozdziale III.2).3 należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków w terminie do dnia 09.05.2006r. do godz. 1200, w kancelarii ogólnej Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25, piętro IV, pokój numer 401 po uprzednim uzyskaniu w biurze przepustek karty identyfikacyjnej upoważniającej do wejścia. 2.Opakowanie należy opatrzyć pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz numerem telefonu i zaadresować do Zamawiającego w sposób następujący : Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze Al.Wojska Polskiego 25 65-950 Zielona Góra z dopiskiem : Wniosek - przetarg ograniczony na roboty budowlane w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 25. Nr sprawy : OA-RS-242-2/2006 3.W przypadku przesłania wniosku drogą pocztową za termin złożenia wniosku przyjmuje się termin, w którym wniosek (przesyłka) znalazł się w siedzibie Zamawiającego. 4.Wykonawca, który osobiście składa wniosek, otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wniosku z odnotowanym terminem jego złożenia /dzień, godzina/ oraz numerem, jakim oznakowany został wniosek. 5.Wniosek, dokumenty i oświadczenia w języku polskim podpisane na każdej zapisanej stronie przez osobę (osoby) upoważnione do podpisania i złożenia wniosku należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 6.Dokumenty, o których mowa w ust.4 winny być ponumerowane i trwale zszyte lub scalone w inny sposób. 7.Upoważnienie do podpisania wniosku wraz z załącznikami musi być dołączone do wniosku, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych firmy załączonych do wniosku (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego) - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8.Wniosek złożony po terminie zostanie zwrócony bez otwierania - po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 9.Forma przekazywania dokumentów między Zamawiającym i Wykonawcą : oświadczenia, wnioski, informacje przekazane faksem lub pocztą elektroniczną : e-mail niezwłocznie należy przesłać również w formie oryginału - pocztą lub dostarczyć osobiście. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.