eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Organizacja wypoczynku letniego GCR/38/ZP/2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Tarnowskie Góry: Organizacja wypoczynku letniego GCR/38/ZP/2013
Numer ogłoszenia: 214614 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego GCR/38/ZP/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu dla grupy 80 pracowników, emerytów, rencistów Zamawiającego i ich rodzin (w tym dzieci: w wieku do 3 lat: dwoje, w wieku od 3-7 lat: troje, w wieku 7-15 lat: jedenaścioro) pobytu wczasowego w Jarosławcu w terminach: 6 - 13 lipca 2013r. i 10 - 17 sierpnia 2013r. (po 40 uczestników na każdy z turnusów) wraz z świadczeniami niezbędnymi do realizacji usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników, nie więcej jednak niż o 4 osoby w każdym z terminów, bez podania przyczyny, przy czym zapłaci tylko za faktyczną ilość uczestników 2. Zakres zamówienia:a) wymagania dotyczące placówki wypoczynku: Wykonawca zapewni uczestnikom pobyt w placówce o wysokim standardzie; Odległość placówki od morza- max 500 m; Placówka musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oświetlonym, całodobowo dozorowanym; Na terenie placówki znajdować mają się: stołówka, plac zabaw, sala taneczna., świetlica, boisko, siłownia oraz zaplecze SPA (min. sauna i jacuzzi), b) wymagania dotyczące zakwaterowania: Zakwaterowanie uczestników możliwe jest w takich obiektach jak: dom wczasowy, domki kempingowe; Zakwaterowanie w pokojach/domkach 2-3 osobowych; Minimalne wyposażenie pokoju/domku to: łóżka, szafa ubraniowa z wieszakami, stolik + krzesła, półka bądź mała szafka, a nadto: bezprzewodowy dostęp do internetu (Hi-Fi), klimatyzacja, telefon, TV, radio, czajnik bezprzewodowy; Łazienka w każdym z pokoi/ domków, c) wymagania dotyczące wyżywienia: Dwa posiłki dziennie: śniadanie + obiadokolacja (posiłek na ciepło) w formie serwowanej; Posiłki mają być urozmaicone i sycące; Pierwszym posiłkiem będzie śniadanie w dniu przyjazdu, ostatnim zaś kolacja w dniu wyjazdu; Możliwość wykupienia posiłku/przekąski/ napoju w stołówce, d) wymagania dotyczące programu pobytu: Wykonawca zorganizuje uczestnikom pobytu wstęp na latarnię morską; Wykonawca zorganizuje uczestnikom pobytu w placówce wieczorek taneczny przy orkiestrze na żywo ; Wykonawca zorganizuje uczestnikom pobytu w placówce ognisko z pieczeniem kiełbasek/ prosiaka Wykonawca zapewni uczestnikom pobytu zabiegi w postaci masażu i jacuzzi (5 zabiegów dla każdego z uczestników); Wykonawca zapewni uczestnikom pobytu możliwość bezpłatnego korzystania ze wszystkich atrakcji placówki; Wykonawca zorganizuje na terenie placówki codzienne gry i zabawy stosowne dla dzieci w wieku od 2-7 lat z wykwalifikowanym animatorem, Fakultatywnie- dla grupy chętnych min. 20 osób- Wykonawca zorganizuje wyjście min. 3 godz. do AQUAPARKU PANORAMA MORSKA w Jarosławcu wraz z korzystaniem z wszystkich atrakcji parku (extra płatne); Fakultatywnie- dla grupy chętnych min. 20 osób- Wykonawca zorganizuje wycieczkę do Koszalina lub Słupska (extra płatne); Fakultatywnie- dla grupy chętnych min. 20 osób- Wykonawca zorganizuje wycieczkę rowerową tzw. Poligonowym szlakiem rowerowym (extra płatne), e) wymagania dotyczące kadry: Opieka rezydenta podczas całego pobytu wczasowego; Opieka ratownika; Animator zabaw dla najmłodszych dzieci, f) opieka medyczna i inne świadczenia Wykonawca zapewni opiekę medyczną 24 h/dobę (lekarz i pielęgniarka doraźnie na telefon); Ubezpieczenie NNW, g) transport Wykonawca zapewni przejazd licencjonowanym autokarem klasy lux (wc, klimatyzacja, siedzenia uchylne, video, cafe- barek - kawa, herbata GRATIS) do i z miejsca przeznaczenia jak i w trakcie całego pobytu. 3. Oferta cenowa winna zawierać realizację całego zakresu zamówienia zgodnie z pkt. 2, z uwzględnieniem biletów wstępu do wskazanych obiektów (nie dotyczy pozycji fakultatywnych) jak i wszelkich opłat w tym: klimatycznych, parkingowych, kosztów transportu krajowego. 4. Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: - szczegółowego programu pobytu z rozbiciem na kolejne dni wraz z podaniem zwiedzanych miejscowości i atrakcji turystycznych, tras przejazdu, przybliżonego godzinowego rozkładu czasu pobytu, itp.), - opisu warunków pobytu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; - fotografii, folderów, płyt DVD z prezentacją oferowanej placówki wypoczynkowej ( obiekt z zewnątrz, wnętrza pokoi/ domków, łazienek, zaplecza sportowo- rekreacyjnego i socjalno- pobytowego); -opinii lub ostatniego protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej i Sanepidu dotyczącej placówki, w której realizowany będzie wypoczynek. 5. Wykonawca przedstawi do wglądu Zamawiającemu w dniu wyjazdu kopię dowodu rejestracyjnego pojazdu wraz z dowodem aktualnego badania technicznego i aktualną polisą OC..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.),Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na organizacji minimum 7-dniowego pobytu wczasowego dla grupy co najmniej 50 osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie państwowym lub w państwowej osobie prawnej lub w państwowej jednostce organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej lub w innym podmiocie posiadającym ustrój spółki kapitałowej,Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował autokarem, rok produkcji nie wcześniej niż 2002r., przystosowanym do przewozu osób, posiadającym ważne przeglądy techniczne nie stwierdzające usterek i dopuszczające autokar do ruchu oraz wszystkie wymagane zezwolenia dopuszczające go do ruchu na terytorium państwa oraz aktualną polisę OC. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, iż osoby biorące udział w realizacji zamówienia tj. rezydent, ratownik, animator posiadają stosowne kwalifikacje i doświadczenie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł, 2.środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 75.000,00 zł, w okresie nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi polegające na organizacji minimum 7-dniowego pobytu wczasowego dla grupy co najmniej 50 osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie państwowym lub w państwowej osobie prawnej lub w państwowej jednostce organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej lub w innym podmiocie posiadającym ustrój spółki kapitałowej. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) szczegółowy program wczasów z rozbiciem na kolejne dni wraz z podaniem zwiedzanych miejscowości i atrakcji turystycznych, tras przejazdu, przybliżonego godzinowego rozkładu czasu pobytu, itp.); b) opisu warunków pobytu zgodnie ( załącznik nr 2); d) opinia lub ostatni protokół okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej i Sanepidu dotyczący placówki, w której realizowany będzie wypoczynek, e)fotografie, foldery, płyty DVD z prezentacją oferowanej placówki wypoczynkowej (obiekt z zewnątrz, wnętrza pokoi/ domków, łazienek, zaplecza sportowo- rekreacyjnego i socjalno- pobytowego).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków; b) pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, składania wyjaśnień oraz oświadczeń woli, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie; c) wypełniony i zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 10), d) wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcom (załącznik nr 6),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie ze wzorem stanowiącym projekt umowy (załącznik nr 10). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie : 2.1.terminu realizacji usługi w przypadku: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymania usługi przez Zamawiającego bądź przesunięcia terminu realizacji, b)działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, c)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2.2.zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługę będącą przedmiotem niniejszej umowy, wzrostu kosztów transportu powodujących, że niezmienność ceny groziłaby Wykonawcy rażącą stratą, 2.3.zmiany placówki zakwaterowania uczestników pobytu pod warunkiem, że nowo wskazana placówka posiadać będzie ten sam standard, 2.4.zmiany liczby uczestników pobytu wczasowego o liczę większą niż 4, 2.5.zmiany kwoty wynagrodzenia całkowitego na skutek zwiększenia bądź zmniejszenia liczby uczestników. Dokonanie ww. zmian jest możliwe po uzyskaniu zgody, wyrażonej na piśmie przez Zamawiającego. 3. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: a)zmianie siedziby lub nazwy firmy, b)zmianie osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, c)ogłoszeniu upadłości, d)ogłoszeniu likwidacji, e)zawieszeniu działalności, f)wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych pok. A 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych pok. A 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.