eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - kontynuacja etapu IIremont piwnic podtopionych budynków przy ul. Kościuszki 1, 3, 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7 oraz wykonanie indywidualnych drenaży wokół ww. budynków - częściowa realizacja zadania poprzez wykonanie drenażu wokół budynków przy ul. Kościuszki 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Bytom: Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - kontynuacja etapu II: remont piwnic podtopionych budynków przy ul. Kościuszki 1, 3, 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7 oraz wykonanie indywidualnych drenaży wokół ww. budynków - częściowa realizacja zadania poprzez wykonanie drenażu wokół budynków przy ul. Kościuszki 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7.
Numer ogłoszenia: 214609 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - kontynuacja etapu II: remont piwnic podtopionych budynków przy ul. Kościuszki 1, 3, 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7 oraz wykonanie indywidualnych drenaży wokół ww. budynków - częściowa realizacja zadania poprzez wykonanie drenażu wokół budynków przy ul. Kościuszki 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót polega na wykonaniu odwodnienia n/w budynków poprzez wybudowanie sieci kanalizacji drenażowej wokół fundamentów i obejmuje: 1. Drenaż budynku przy ul. Wesołowskiego-Masalskiego 1- 4: wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy DN 425, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, wykonanie wylewki betonowej w piwnicach budynku wraz z wykonaniem izolacji z folii hydroizolacyjnej PE. Wykopy pod montaż rurociągów wykonać z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony terenu. Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników, prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy. 2. Drenaż budynku przy ul. Wesołowskiego-Masalskiego 5: wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studni rewizyjnej żelbetowej i studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy 425 mm. Wykopy pod montaż rurociągów wykonać z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony teren. Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników, prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy. 3. Drenaż budynku przy ul. Wesołowskiego-Masalskiego 7: wykonanie izolacji pionowej przy ścianach fundamentowych z folii kubełkowej, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studni rewizyjnej żelbetowej i studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy 425 mm, odtworzenie drenażu powierzchniowego z korytek ściekowych betonowych. 50% korytek z odzysku. Wykopy pod montaż rurociągów wykonać ręcznie z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony teren. Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników, prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy. 4. Drenaż budynku przy ul. Kościuszki 7: wykonanie izolacji pionowej przy ścianach fundamentowych z folii kubełkowej, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studni rewizyjnej żelbetowej i studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy 425 mm, oczyszczenie koryta rzeki w rejonie wylotu drenażu z gruzu i osadów, czyszczenie ze śmieci, liści i gałęzi kanału otwartego przy ul. Pułaskiego. Wykopy pod montaż rurociągów wykonać ręcznie z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony teren. Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników, prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 10. do SIWZ. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją pt.: Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - Etap I odwodnienie sztolni w Czarnym Borze - Temat: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie indywidualnych drenaży wokół budynków położonych przy ul. Masalskiego - Wesołowskiego 1-4, 5, 7 i ul. Kościuszki 1, 3, 7, opracowaną w grudniu 2008r. przez AGOS - GEMES Spółka z o.o. w Katowicach, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu (po zaproszeniu do podpisania umowy, a przed jej podpisaniem) będzie zobowiązany do opracowania we współpracy z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego poszczególne zamknięte zakresy robót, wyszczególnione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, które będą określały poszczególne cykle realizacyjne. Harmonogram będzie stanowił podstawę do wystawiania faktur częściowych i faktury końcowej za prowadzone roboty i stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.600,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy sześćset zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 350 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych zrzeszonego we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają w/w wymagane uprawnienia i przynależność do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA. z dołączonym kosztorysem ofertowym szczegółowym sporządzonym w oparciu o załączony przedmiar robót stanowiący zał. nr 10 do SIWZ i wizję lokalną. 5. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 5.2.3 SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA.Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcy gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia. 6.Jeżeli Wykonawca posiada to ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku realizacji zamówienia oraz przejmie na siebie obowiązki jako wytwórca powstałych odpadów. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót związanych z gospodarowaniem odpadami uzyska decyzję w tym zakresie oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie roboty na jego rzecz, zgodnie z opisem w pkt. 3.5.6 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.