Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-20
Koszalin: Dostawa, w miarę potrzeb Zamawiającego, materiałów do konserwacji i napraw obiektów budowlanych branż: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na rzecz Sekcji Obsługi Infrastruktury JW. 5308 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Koszalin, Kołobrzeg i Darłowo, znak sprawy 37/WOG/D/Infrastr./15.
Numer ogłoszenia: 214586 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143072 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, w miarę potrzeb Zamawiającego, materiałów do konserwacji i napraw obiektów budowlanych branż: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na rzecz Sekcji Obsługi Infrastruktury JW. 5308 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Koszalin, Kołobrzeg i Darłowo, znak sprawy 37/WOG/D/Infrastr./15..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do konserwacji i napraw obiektów budowlanych branż: budowlanej, elektrycznej i sanitarnej na rzecz Sekcji Obsługi Infrastruktury JW. 5308 - 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w miejscowościach Koszalin, Kołobrzeg i Darłowo. Wymagania techniczne: 1) Materiały będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowymi, nieużywanymi, ani nieregenerowanymi, w pierwszej kategorii/gatunku - materiałami branż budowlanej, elektrycznej i sanitarnej będącymi przedmiotem zamówienia. Materiały powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz powinny posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. 2) Materiały powinny odpowiadać parametrom określonym przez Polską Normę i właściwe przepisy branżowe oraz powinny być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie. 3) Data ważności materiałów powinna wynosić minimum jeden rok od daty dostarczenia do magazynów Sekcji Obsługi Infrastruktury za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. Produkty niebezpieczne powinny posiadać karty charakterystyki. 4) W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy obowiązkowo podać parametry charakteryzujące zamiennik i uzyskać zgodę Zamawiającego na dostarczenie go. Za materiały o parametrach równoważnych uważa się materiały o parametrach nie gorszych niż wymaga Zamawiający. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia, zgodny z SIWZ na koszt własny. Artykuły, które nie będą spełniały wymogów określonych przez Zamawiającego, zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt i będą traktowane jako niedostarczone. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem odbioru materiałów branż budowlanej, elektrycznej i sanitarnej są magazyny Sekcji Obsługi Infrastruktury: w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76, w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko zgodnie ze złożonym rzez Zamawiającego szczegółowym wykazem wskazujących asortyment, ilość i miejsce dostawy. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów, które spełniały by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych materiałów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia Informacja o Podwykonawcach: 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.. Na zamówienie zostanie podpisana umowa - oddzielnie dla każdego zadania. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 31.21.13.00 - Bezpieczniki 31.21.13.10 - Wyłączniki 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.53.29.10 - Świetlówki 31.53.20.00 - Części lamp i opraw oświetleniowych 31.53.25.00 - Zapłonniki do lamp 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów branży budowlanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55027,40
Oferta z najniższą ceną: 50075,48 / Oferta z najwyższą ceną: 55027,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów branży elektrycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elkond Spółka z o.o., Handlowa 6c, 15-339 Białystok, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42456,80
Oferta z najniższą ceną: 41341,58 / Oferta z najwyższą ceną: 64269,77
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów branży sanitarnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEA, Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15816,90
Oferta z najniższą ceną: 14713,44 / Oferta z najwyższą ceną: 16048,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wywóz odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2024 roku".
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Czyszczenie pojemników półpodziemnych usytuowanych w Eko-punktach na terenie miasta Koszalina i gminy Sianów .
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 2 prace remontowe
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.