eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Piła: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 21452 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) Serwer IBM System x3650 lub równoważny - 1 szt. 2) Zestaw komputerowy stacjonarny (komputer+monitor+UPS): Lenovo ThinkCentre A58 lub równoważny - 15 szt. 3) Zestaw komputerowy stacjonarny (komputer+monitor+UPS): Lenovo ThinkCentre A58 lub równoważny - 15 szt. 4) Drukarka laserowa HP Color LaserJet CP3525n lub równoważna - 1 szt. 5) Urządzenie skanujące Xerox WorkCentre 5020 lub równoważne - 2 szt. 6) Laptop Lenovo: ThinkPad R500 lub równoważny - 4 szt. 7) Laptop Asus G60J-JX038V lub równoważny - 1szt. 8) Komputer stacja graficzna Lenovo ThinkStation S10 lub równoważny - 1 szt. 9) Monitor Lenovo ThinkVisionL2440p - LCD display - TFT - 24 Viewable (24) lub równoważny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - Warunki techniczne zamawianego sprzętu i oprogramowania. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. 3. Gwarancja na dostarczony sprzęt: szczegółowe warunki gwarancji określone zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Podane w załączniku nr 4 parametry dotyczą konkretnych marek sprzętu, Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego. Sprzęt równoważny - nie gorszej jakości i spełniający parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który zaproponuje sprzęt równoważny zobowiązany jest wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, opisując go na załączonym Formularzu oferowanego sprzętu i oprogramowania (załącznik nr 3). 5. Do oferty należy załączyć: - wypełniony formularz oferowanego sprzętu i oprogramowania (załącznik nr 3), w formularzu należy opisać oferowany sprzęt komputerowy; - wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2). 6. Dostawa zamówionego sprzętu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 7. Wykonawca zainstaluje oprogramowanie w komputerach. 8. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był wyprodukowany zgodnie z certyfikatami i standardami określonymi odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ. 9 Osoba upoważniona do odbioru sprzętu w siedzibie Zamawiającego ma prawo otwarcia obudów komputerów celem weryfikacji ich zgodności z zapisami umowy. 10. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT, - termin zapłaty faktury - 14 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym faktura nie może być wystawiona przed terminem odbioru sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy 1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z tytułu wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i określone w pkt 5.2 SIWZ. 2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1 Posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym. 2.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym zakresie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego, o wartości minimum 100 000 zł każda. 2.3 Zaoferują sprzęt zgodny z wymogami załącznika nr 4 do SIWZ. 2.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej - w tym zakresie wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz oferowanego sprzętu - załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 5 SIWZ: 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie. 7. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Oświadczenia, certyfikaty, deklaracje CE, dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych - wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.