eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Remont drogi gminnej na ulicy Łąkowej w miejscowości Stęszew na długości 193,0 mb. wraz z regulacją odwodnienia z materiału Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Stęszew: Remont drogi gminnej na ulicy Łąkowej w miejscowości Stęszew na długości 193,0 mb. wraz z regulacją odwodnienia z materiału Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 214513 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej na ulicy Łąkowej w miejscowości Stęszew na długości 193,0 mb. wraz z regulacją odwodnienia z materiału Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej na ulicy Łąkowej w miejscowości Stęszew na długości 193,0 mb. wraz z regulacją dwodnienia z materiału Wykonawcy 2.Lokalizacja: miejscowość Stęszew, gmina Stęszew, powiat Poznań, województwo wielkopolskie. Zakres prac obejmuje: 1. Mechaniczne wykonanie koryta m2 995,7 2. Ręczne wykonanie koryta m2 23,50 3. Roboty ziemne z hałd koparkami m3 43,81 4. Opornik betonowy 30x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 304,10 5. Opornik betonowy wtopiony 30x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 146,00 6. Opornik betonowy 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej m 23,00 7. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża m2 1015,04 8. Podbudowa grub 15 cm z żużla stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa m2 825,65 9. Podbudowa grub 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0 MPa m2 184,89 10. Warstwa odsączająca z piasku m2 4,50 11. Skropienie podbudowy emulsja asfaltowa w ilości 0,80 kg na m2 m2 825,65 12. Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni gr. 4 cm z betonu asfaltowego m2 825,65 13. Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową 0,50 kg na m2 m2 825,65 14. Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni gr.3 cm z betonu asfaltowego m2 825,65 15. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm droga m2 165,89 16. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub 8 cm wjazdy do posesji m2 19,00 17.Chodnik z kostki brukowej betonowej grub 8 cm wejścia do posesji m2 4,50 18. Regulacja pionowa włazów kanałowych studzienek kanalizacyjnych szt. 8,00 19. Regulacja pionowa zaworu wodociągowego, gazowego, itp. ryczałt 1,00 20. Demontaż hydrantu nadziemnego i montaż hydrantu podziemnego o 80 mm kpl. 1,00 21. Plantowanie ręczne powierzchni gruntu kat 1-3 pod tereny zielone m2 72,00 22. Rozścielenie humusu na terenie płaskim grubości warstwy 10 cm m3 7,20 23. Dostawa ziemi urodzajnej (humusu) m3 7,20 24. Wykonanie trawników dywanowych bez nawożenia m2 72,00 25. Wykopy koparkami m3 295,58 26. Studzienka ściekowa uliczna szt. 1,00 27. Podłoże pod kanały z PCV z piasku grub 15 cm m3 0,75 28. Kanał z rur kanalizacyjnych PVC kl.S o 160x4,7 Przykanaliki metr 5,00 29. Studzienka drenarska typu WAVIN o 315 L=2,0 m z włazem żeliwnym D400 szt. 5,00 30. Drenaż z rur drenarskich PCV o 200 w wykopie skarpowym metr 110,85 31. Obsypka drenażu mieszanką żwirku filtracyjnego i pospółki m3 27,71 32. Zasypywanie wykopów spycharkami m3 295,58 33. Zagęszczanie zasypki m3 295,58 34. Oczyszczenie rowu z profilowaniem skarp metr 10,00 35. Umocnienie skarp rowów płytami betonowymi ażurowymi m2 8,00 36. Umocnienie dna rowu płytkami chodnikowymi m2 4,00 Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - protokóły odbioru robót, - inwentaryzację powykonawczą - 4 pkl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą osoby spełniające następujące warunki: 1. Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1. Formularz oferty z oferowaną ceną netto i ceną brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana kadra (posiadająca wymagane ustawą Prawo Budowlane uprawnienia do kierowania robotami oraz przynależność do Izby Budownictwa): Kierownik robót z uprawnieniami w branży drogowej. UWAGA: Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz przynależność do Izby Budownictwa przez w/w osoby. Dotyczy kadry kierowniczej. 7. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Pełnomocnictwo do podpisywania umowy i oferty. 11. Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 12.Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub złożyć oświadczenie, że zamówienie wykona własnymi siłami. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność odpisu z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 8 ( po uprzednim zamówieniu w cenie 30,00 zł )..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.