eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego i budynku kotłowni na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w Dziećmierowie przy ul. Leśnej - Kwiatowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Kórnik: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego i budynku kotłowni na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w Dziećmierowie przy ul. Leśnej - Kwiatowej.
Numer ogłoszenia: 214474 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kórniku, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 061 8170411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kornik@kornik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego i budynku kotłowni na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w Dziećmierowie przy ul. Leśnej - Kwiatowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje dwukondygnacyjny budynek gospodarczy i parterowy budynek kotłowni osiedlowej. Stan obecny. Ściany wykonane z pustaków gazobetonowych i cegieł wapienno - piaskowych. Strop z płyt panwiowych, w budynku kotłowni częściowo płyta korytkowa. Posadzka parteru betonowa na piasku bez izolacji. Izolacja pozioma ścian - papa na lepiku. Pokrycie dachu budynku gospodarczego płytami eternitowymi falistymi opartymi na płatwiach stalowych natomiast budynku kotłowni papą na lepiku. Prace adaptacyjne. Remont obejmuje wymianę stalowej konstrukcji dachu na konstrukcje deskową; montaż blachodachówki, rynien z obróbką blacharską; wykonanie izolacji termicznej dachu; podwyższenie ścian parteru; wykonanie posadzki betonowej po uprzednim ułożeniu izolacji; wykonanie ścian działowych; ocieplenie ścian zewnętrznych, dachu i posadzki; wykonanie sufitów podwieszanych; wymurowanie kominów; wykonanie wieńcy; wykończenie wewnętrzne i zewnętrzne budynków; otynkowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych; montaż stolarki okiennej i drzwiowej; ułożenie kostki brukowej. Wykonanie instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, gazowej i RTV

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X ust. 4 i 6 SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 zamówienia związane z wykonaniem robót budowlanych odpowiadające robotom stanowiących przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X ust. 7 SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: * zaakceptują termin płatności 21 dni. 4. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków są dokumenty wskazane w punkcie X 4,5,6,7 SIWZ 6. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział X SIWZ. 7. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty musza być dołączone oświadczenia lub dokumenty wymienione w punkcie X SIWZ. 8. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierać będą błędy zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym terminie wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów lub oświadczeń dotyczących warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez zamawiającego dotyczących usług, dostaw, robót budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i załączonego przedmiaru robót, które stanowią załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 6. Dokument stwierdzający, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane do kierowania pracami budowlanymi (dyplomy, uprawnienia) oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie-załącznik nr 9 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kornik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-pokój 205 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-sekretariat Burmistrza I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.