eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa samochodów w policyjnej wersji APRD (Ambulans Pogotowia Ruchu Drogowego); postępowanie nr 040/PN/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Kielce: Dostawa samochodów w policyjnej wersji APRD (Ambulans Pogotowia Ruchu Drogowego); postępowanie nr 040/PN/2009
Numer ogłoszenia: 214470 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów w policyjnej wersji APRD (Ambulans Pogotowia Ruchu Drogowego); postępowanie nr 040/PN/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 3 szt. samochodów w policyjnej wersji APRD. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Kontroli Skarbowej, Służby Celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 262, poz. 2615). 3. Zmiany adaptacyjne pojazdu APRD powstałe w trakcie jego eksploatacji, dotyczące montażu wyposażenia służbowego, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. Stosowny zapis w tej kwestii winien się znaleźć w książce gwarancyjnej i powinien być respektowany na terenie całego kraju. 4.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego udzielania konsultacji w zakresie możliwości zabudowania oraz zaleceń dotyczących montażu w pojeździe APRD wyposażenia służbowego, a w szczególności: - instalacji antenowych, - zasilania urządzeń łączności radiowej, - innego specjalistycznego sprzętu policyjnego, (np. terminal mobilny). 5.Przedmiot zamówienia musi posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005r. Nr 108, poz. 908. z późniejszymi zmianami). 6. Wszystkie podzespoły elektroniczne przedmiotu zamówienia montowane dodatkowo muszą posiadać świadectwo homologacji na zgodność z regulaminem 10 EKG/ONZ. 7.Urządzenia świetlne sygnalizacji uprzywilejowania przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwo homologacji na zgodność z Regulaminem 65 EKG/ONZ. 8.Wykonawca jest zobowiązany zbilansować łączną moc wszystkich zainstalowanych oraz planowanych, według wskazań Zamawiającego, do zainstalowania w samochodach typu furgon w policyjnej wersji APRD urządzeń elektrycznych, elektronicznych oraz wyposaży pojazd w odpowiednie dla pełnego obciążenia akumulatory i alternator..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1)dysponują minimum jedną autoryzowaną stacją obsługi marki samochodu, którą oferują na terenie województwa świętokrzyskiego;2) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują, dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zrealizowaną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna:- dostawę samochodów specjalizowanych;- dostawę, której wartość brutto jest równa lub większa od kwoty 400 000,00 PLN; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formule: spełnia i nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/wykaz autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki samochodu na terenie województwa świętokrzyskiego.W wykazie musi być wskazana minimum jedna autoryzowana stacja obsługi;3/wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw samochodów specjalizowanych oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wśród wykazanych dostaw musi być co najmniej jedna dostawa o wartości brutto równej lub większej od kwoty 400 000,00 PLN ; 4/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.);6/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7/ oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców z uwzględnieniem sposobu reprezentacji; 8/wyciąg ze świadectwa homologacji dopuszczającego pojazd ( przedmiot zamówienia) do użytkowania na terenie RP; homologacja na pojazd bazowy wystawiona zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005; Nr 108; poz.908 z późniejszymi zmianami). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców oraz wskazania firmy podwykonawcy(-ów). Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.swietokrzyska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Kielcach, ul. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w zakresie projektu unijnego : Stworzenie systemu poprawienia bezpieczeństwa w zakresie ruchu drogowego i działań Policji w sytuacjach kryzysowych w oparciu o sprzęt specjalistyczny- współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania nr 3.1.: Rozwój nowoczesnej infrastruktury komunikacyjnej o znaczeniu regionalnym i ponadregionalnym, Osi nr 3.: Podniesienie jakości systemu komunikacyjnego regionu - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.