eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA KOMPUTERÓW, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, DRUKARKI, STACJI DOKUJACEJ, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, DYSKÓW, PRZEWODÓW, KART PAMIĘCI, ZESTAWÓW SŁUCHAWKOWYCH, KOPERT NA CD/DVD ORAZ OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Kielce: DOSTAWA KOMPUTERÓW, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, DRUKARKI, STACJI DOKUJACEJ, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, DYSKÓW, PRZEWODÓW, KART PAMIĘCI, ZESTAWÓW SŁUCHAWKOWYCH, KOPERT NA CD/DVD ORAZ OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 214427 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173011 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH, DRUKARKI, STACJI DOKUJACEJ, AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, DYSKÓW, PRZEWODÓW, KART PAMIĘCI, ZESTAWÓW SŁUCHAWKOWYCH, KOPERT NA CD/DVD ORAZ OPROGRAMOWANIA INFORMATYCZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, komputerów przenośnych, drukarki, stacji dokujacej, akcesoriów komputerowych, dysków, przewodów, kart pamięci, zestawów słuchawkowych, kopert na cd/dvd oraz oprogramowania informatycznego. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego. Użyte przez Zamawiającego wszelkie nazwy handlowe, znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. Wszystkie wymienione przez Zamawiającego wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Wobec powyższego, Zamawiający dopuszcza złożenie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, wymiarów oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełniają minimalne parametry wskazanego w SIWZ produktu. Wykonawca proponujący rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu dokumenty/specyfikacje techniczne udostępnione przez producenta (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów), potwierdzające równoważność produktu oferowanego względem produktu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Część I zamówienia: 1. Drukarka kolorowa - 1 szt.;. 2. Komputer przenośny - 2 szt.; 3. Stacja dokująca do komputera przenośnego - 1 szt. Część II zamówienia: 1. Dysk sieciowy NAS - 1 szt.; 2. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 5 szt.; 3. Zestaw komputerowy z monitorem - 1 szt.; 4. Oprogramowanie Microsoft Office 2013 (lub równoważny) - 1 szt.; 5. Zewnętrzny czytnik kart inteligentnych smartcard - 1 szt. Część III zamówienia: 1. Mysz przewodowa - ilość 20 szt.; 2. Mysz przewodowa - ilość 8 szt.; 3. Mysz bezprzewodowa - ilość 1 szt.; 4. Klawiatura przewodowa - ilość 10 szt.; 5. Przedłużacz USB - ilość 20 szt.; 6. Pilot do prezentacji - 2 szt.; 7. Dysk SSD - 4 szt.; 8. Dysk twardy - 4 szt.; 9. Kabel UTP kategorii 6 długości 5 metrów koloru szarego - 10 szt.; 10. Kabel UTP kategorii 6 długości 10 metrów koloru szarego - 10 szt.; 11. Kabel UTP kategorii 6 długości 15 metrów koloru szarego - 10 szt.; 12. Koperta papierowa na CD / DVD - bez okienka - 2000 szt.; 13. Kabel USB wtyk micro B - wtyk A - 10 szt.; 14. Kabel USB wtyk mini B - wtyk A - ilość 20 szt.; 15. Zestaw mysz i klawiatura bezprzewodowa - 15 szt.; 16. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem - 10 szt.; 17. Stacja dokująca do dysków SATA - 4 szt.; 18. Mostek USB / SATA - 4 szt.; 19. Karta SDXC - 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 44.31.10.00 - Skrętki 32.52.10.00 - Kable telekomunikacyjne 32.34.21.10 - 32.34.21.10 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.19.92.30 - Koperty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa drukarki, komputerów przenośnych, stacji dokującej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FRAMKO 2 J. Strykowski, S.Miazga SPÓŁKA JAWNA, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12547,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16575,26

  • Oferta z najniższą ceną: 16575,26 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa dysku sieciowego, akcesoriów komputerowych, komputerów, kart pamięci oraz oprogramowania informatycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-TECH s.c. Marcin Duda, Paweł Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6358,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6875,70

  • Oferta z najniższą ceną: 6875,70 / Oferta z najwyższą ceną: 6875,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.