eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wyżywienie, zakwaterowanie i wynajem sali w ramach konferencji podsumowującej projekt

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Chełm: Wyżywienie, zakwaterowanie i wynajem sali w ramach konferencji podsumowującej projekt
Numer ogłoszenia: 214419 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150657 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu Bug, Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 562 75 77, faks 82 562 75 67.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyżywienie, zakwaterowanie i wynajem sali w ramach konferencji podsumowującej projekt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia było zapewnienie wyżywienia i zakwaterowania oraz wynajem sali konferencyjnej dla uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pt. Czynniki rozwoju euroregionów - wymiana doświadczeń pomiędzy Euroregionem Basilensis i Euroregionem Bug, realizowanego przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 2 części: 1. Część I - zadanie 1 obejmuje usługi świadczone w obszarze administracyjnym miasta Lublin: - usługę gastronomiczną w postaci kolacji dla 2 osób w dniu 28 sierpnia 2013 r. oraz dla 8 osób w dniu 29 sierpnia 2013 r. (łącznie 10 kolacji) W skład usługi powinny wchodzić: przystawka (sałatka z dressingiem), danie główne (lekkie danie mięsne drobiowe albo rybne lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte), herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa) i woda (gazowana i niegazowana). Podczas kolacji powinna być zapewniona obsługa kelnerska. - usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 60 osób w dniu 29 sierpnia 2013 r. Obiad powinien mieć formę stołu szwedzkiego, a w skład usługi powinny wchodzić danie główne - 2 dania mięsne do wyboru (np. danie z wieprzowiny, drobiu, ryb), danie wegetariańskie (np. danie z makaronu, krokiety ziemniaczane w sosie itp.); min. 2 dodatki do wyboru (np. ziemniaki gotowane, opiekane, frytki, ryż itp.), 3 rodzaje surówek (z marchwi, kapusty białej oraz czerwonej), 2 rodzaje sałatek (np. sałatka grecka, wielowarzywna, mix sałat itp.), ciasto, ciastka deserowe, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa) wraz z dodatkami (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.). - usługi noclegowej w postaci zakwaterowania dla 6 osób w pokojach jednoosobowych w dniach 28 - 30 sierpnia 2013 r. (12 noclegów). W cenę noclegu powinno być wliczone śniadanie. Każdy z pokoi powinien posiadać klimatyzację, telewizor, łazienkę z prysznicem lub wanną, biurko, bezprzewodowy dostęp do Internetu, minibar, telefon. Dopuszcza się wykorzystanie pokoi dwuosobowych do zakwaterowania jednej osoby. - wynajem klimatyzowanej sali konferencyjnej dla 60 osób wraz z wyposażeniem (projektor multimedialny z pilotem, ekran do prezentacji multimedialnych, laptop, nagłośnienie itp.) z możliwością ustawienia kinowego lub konferencyjnego w dniu 29 sierpnia 2013 r. w godz. ok. 10.00 - 16.00. - usługę gastronomiczną w postaci serwisu kawowego dla 60 osób w dniu 29 sierpnia 2013 r. w godz. ok. 10.00 - 16.00. W skład usługi powinny wchodzić: kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa), zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy, grejpfrutowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana), dodatki (cukier biały, trzcinowy, cytryna, mleko do kawy itp.), ciasto i ciasteczka deserowe. Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników konferencji bez przerwy w godz. 10.00 - 16.00. Usługi ujęte w I części zamówienia powinny byś świadczone w obrębie jednego budynku/kompleksu budynków. 2. Część II - zadanie 2 obejmuje usługę gastronomiczną w postaci obiadu dla 7 osób w dniu 30 sierpnia 2013 r. na odcinku trasy europejskiej E 327 Lublin - Niwa Babicka. Dopuszczalna odległość miejsca wykonania usługi od trasy to 5 km. Na obiad powinny się składać: I danie gorące (zupa + pieczywo - różnorodne - jasne, ciemne, bagietki), II danie gorące (danie mięsne z dodatkami np. ziemniaki, ryż i surówka lub danie wegetariańskie - do wyboru na miejscu), deser, zimne napoje (soki np. jabłkowy, pomarańczowy lub woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz kawa (różnorodna - z ekspresu, rozpuszczalna, cappuccino, latte) i herbata (różnorodna - czarna, zielona owocowa). Podczas obiadu powinna być zapewniona obsługa kelnerska.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wynajem sali, wyżywienie i zakwaterowanie w Lublinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mario Mariusz Kowalczyk, Hotel LUXOR, Al. Warszawska 175A, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9238,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10835,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Obiad dla 7 osób na trasie Lublin - Warszawa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mario Mariusz Kowalczyk, Hotel LUXOR, Al. Warszawska 175A, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 380,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 315,00

  • Oferta z najniższą ceną: 315,00 / Oferta z najwyższą ceną: 432,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.