eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową pn. Zagospodarowanie terenu wokół jeziora Domowego Dużego w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Szczytno: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową pn. Zagospodarowanie terenu wokół jeziora Domowego Dużego w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 21440 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Szczytno , ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, faks 089 6247201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową pn. Zagospodarowanie terenu wokół jeziora Domowego Dużego w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych zagospodarowania terenu wokół jeziora Domowego Dużego m.in. ścieżki pieszo i rowerowej, oświetlenia ścieżek oraz kanalizacji deszczowej (wpust W4 z osadnikami i separatorem) w zakresie: 1) branży drogowej, 2) branży sanitarnej, 3) branży elektroenergetycznej, 2. Szczegółowy opis robót budowlanych podlegających nadzorowi określony jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez MD PROJECT Pracownia Projektowa Dariusz Łaguna oraz w umowie z wykonawcą robot budowlanych nr GM.Z. 3420 - 3/10 z dnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia mogą być osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostkami organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawowali nadzór nad realizacją zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - nadzorowali budowę lub przebudowę nawierzchni z kostki brukowej min. 2000 m2 z budową lub przebudową infrastruktury technicznej i oświetlenia drogowego; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w zakresie potencjału technicznego: dysponują urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania zleconych prac związanych z nadzorem inwestorskim; w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują lub będą dysponować osobami należącymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej, nadzorowali co najmniej jedną robotą budowlaną; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, muszą spełnić: warunki wymienione w pkt 2, ppkt: 1) i 4) - każdy wykonawca, warunki wymienione w pkt 2, ppkt: 2) i 3) - dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i zdolności finansowej, zamawiający uzna, że wykonawca spełnia te warunki, gdy wykaże,że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych wykonawców niezależnie od łączących goz nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. 5. W uzasadnionych przypadkach wykonawca może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: 1.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przedłoży niżej wymienione dokumenty ( art. 24 ustawy); 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. Nr 2); 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, W celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy wykonawca przedłoży niżej wymienione dokumenty : a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3) b) wykaz nadzorowanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą nadzorowanie robót drogowych wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową, z podaniem daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy wykazać usługi zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie usług. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. (W wykazie należy wymienić tylko nadzory robót odpowiadające przedmiotowi zamówienia, a nie wszystkie nadzory z ostatnich trzech lat). c)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robotami w specjalnościach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. d)oświadczenie, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia i są członkami właściwej Izby Budowlanej. 2.Do oferty należy załączyć zaparafowany projekt umowy . 3. W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz w/w dokumentów do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz wyżej wymienionych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i do zawarcia umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu.public.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pok. 136.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczytnie, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanie z EFRR w ramach RPO Warmia i Mazury 2007-2013 Oś Priorytetowa 2 Działanie2.1 Poddziałanie2.1.4 - Publiczna infrastruktura turystyczna i okołoturystyczna..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.