eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnobród › Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typuspycharka , koparka, ładowarka kołowa i samochodem samowyładowczym na terenie Gminy Krasnobród.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Krasnobród: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: spycharka , koparka, ładowarka kołowa i samochodem samowyładowczym na terenie Gminy Krasnobród.
Numer ogłoszenia: 214367 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krasnobrodzie , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 084 6607691/92, fax. 084 6607691/92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętem mechanicznym typu: spycharka , koparka, ładowarka kołowa i samochodem samowyładowczym na terenie Gminy Krasnobród..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem mechanicznym na terenie Gminy Krasnobród w następujących zadaniach: Usługa nr 1 - wykonanie usług spycharką Usługa Nr 2 - wykonanie usług koparką o pojemności łyżki powyżej 1.2 m3, wyposażonej w łyżkę skarpującą Usługa Nr 3 - wykonanie usług koparką kołową o pojemności łyżki powyżej 3,5 m3 Usługa Nr 4 - wykonanie usług samochodem samowyładowczym powyżej 8 m3 Przewidywane szacunkowe ilości godzin poszczególnych zadań zamówienia wynoszą: Usługa Nr 1 - usługi spycharką - 100 godz. Usługa Nr 2 - usługi koparką - 200 godz. Usługa Nr 3 - usługi koparką kołową - 150 godz. Usługa Nr 4 - usługi samochodem samowyładowczym - 200 godz. Podana ilości godzin pracy sprzętu jest ilością szacunkową i może ulec zmianie. W przypadku zmian w/w ilości Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń z stosunku do Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składa sie zakres robót obejmujący: wykonanie prac sprzętem wymienionym powyżej polegający na odmulaniu i niwelacji dna uzupełnieniu ubytków w groblach i równanie terenu na terenie gminy Krasnobród..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptuje warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;. Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - spycharka min 130 KM - koparka (1,2 m3) - ładowarka kołowa (3,5 m3) - samochód samowyładowczy (8t) Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do zaakceptowania wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ - Wykonawca zobowiązany jest do parafowania wszystkich stron umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Krasnobród, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Miejskiego w Krasnobrodzie, ul. 3 Maja 36; 22-440 Krasnobród;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.