eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raniżów › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gminy Raniżów - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościachRaniżów - Porąbki, Staniszewskie, Zielonka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Raniżów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gminy Raniżów - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Raniżów - Porąbki, Staniszewskie, Zielonka
Numer ogłoszenia: 214365 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raniżów , Rynek 6, 36-130 Raniżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2285034, 2285048, faks 017 2285365.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gminy Raniżów - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Raniżów - Porąbki, Staniszewskie, Zielonka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ; Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania :Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej Gminy Raniżów - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Raniżów - Porąbki, Staniszewskie, Zielonka obejmującymi kanalizację sanitarną grawitacyjno - ciśnieniową w następującym zakresie : 1 .Ilość przyłączy do zabudowań szt m 200 1902 2. Kanalizacja sanitarna m 18 626 2.1. grawitacyjna SN12 SDR 34 o 315 mm m 892 SN12 SDR 34 o 250mm m 1 052 SN12 SDR 34 o 200mm m 11 243 SN12 SDR 34 o 160mm m 5 639 2.2. ciśnieniowa (0.6 MPa) P1-P3 o 40-125 mm m 2 935 3. Budowle 3.1. studzienki kontrolne-betonowe o 1000 szt 181 3.2. studzienki rozprężne szt. 4 3.3. studzienki odpowietrzające szt. 1 3.4. studzienki kontrolne PVC szt. 512 4. Przepompownie szt. 3 5 .Przepompownia przydomowa szt. 1 6 .Skrzyżowania proj. kanalizacji sanit. z istniejącymi urządzeniami podziemnymi i nadziemnymi 6.1.istn. sieć gazowa zabezp. szt. 154 6.2.istn. Kabel energetyczny, telef. zabezp. szt. 25 6.3.istn. studnie zabezp. szt. 75 6.4.istn. sieć wodociągowa zabezp. szt. 262 6.5.drogi gminne zabezp. szt. 9 7. Przekroczenie dróg metodą przecisku 7.1.wojewódzkiej szt. 10 7.2.powiatowej szt. 3 8.Ubezpieczenie potoku Gatka Raniżowska w miejscu przekroczeń kanalizacja sanitarną szt. 12 9 .Rozbiórka i odbudowa nawierzchni dróg Gminnych żwirowa , tłuczniowa m2 5 738 10.Kanalizacja ciśnieniowa -rury ochronne na gazociągu m 31 11.Odbudowa przerwanych rurociągów drenarskich na trasie wykonywania kanalizacji sanitarnej szt. 125.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-30 do godz. 9 :30

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, pełnienie nadzoru inwestorskiego na nie mniej niż 2 robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1) b) dysponuje lub będzie dysponował, osobami które będą sprawować : funkcję inspektora nadzoru w zakresie branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej, wraz z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych i zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność tych osób do Izby 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru) 3) Zaakceptowany i wypełniony przez Wykonawcę projekt umowy 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz potwierdzający pełnienie przez Inspektorów ( branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej) w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, nadzoru inwestorskiego na nie mniej niż 2 robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1) 8) wykaz, zawierający imię i nazwisko osób którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą sprawować : funkcję inspektora nadzoru w zakresie branży sanitarnej, drogowej i elektrycznej, wraz z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych i zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność tych osób do Izby 9) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) potwierdzenie wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ranizow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.ranizow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Urzad Gminy Ranizów,36-130 Raniżów ul. Rynek 6 pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFRR RPO WP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.