eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N relacji Dywity-droga krajowa Nr 51-Barczewko-Barczewo-Prejłowo od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo z budową mostu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Olsztyn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N relacji Dywity-droga krajowa Nr 51-Barczewko-Barczewo-Prejłowo od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo z budową mostu
Numer ogłoszenia: 214320 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165020 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N relacji Dywity-droga krajowa Nr 51-Barczewko-Barczewo-Prejłowo od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo z budową mostu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1430N relacji Dywity-droga krajowa 51-Barczewko-Barczewo-Prejłowo od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo z budową mostu. 1. Inwestycja realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, Roboty realizowane będą zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę Nr Bw/10/2010 z dnia 10.03.2010 r. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45230000-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu; 45221110-6 - roboty budowlane w zakresie mostów; 3. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1430N na odcinku od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo. Planowany do przebudowy odcinek drogi rozpoczyna się od przebudowanego skrzyżowania z drogą krajową nr 16 i biegnie ul. Olsztyńską. Dalszy przebieg drogi powiatowej Nr 1430N sprowadzony zostanie na ul. Targową, dzięki czemu ruch drogowy odsunie się od centrum i zabudowań miejskich. Realizacja inwestycji dotycząca przebudowy odcinka drogi o długości 1260 m doprowadzi ponadto do: - uporządkowania przekroju jezdni; - poprawienia układu geometrycznego skrzyżowań i ograniczenia ich liczby z siecią dróg i ulic lokalnych; - wykonania nowego mostu na rzece Kiermas (w ciągu ul. Targowej); - uporządkowania zjazdów indywidualnych; - wyprowadzenia ruchu poza obszar zwartej zabudowy miasta; - skrócenia trasy przejazdu o 55 m oraz osiągnięcia wymaganych parametrów technicznych infrastruktury. Założenie projektowe- część drogowa: - droga powiatowa klasy Z; - nawierzchnia asfaltowa na podbudowie tłucznia kamiennego, szerokości 7,0 m; - nośność 100 kN/oś; - chodniki przyuliczne z kostki brukowej szer. 2,0 m. Założenie projektowe -część mostowa: - most żelbetowy, nośność 500 kN (obciążenie taborem samochodowym- klasa A); - rozpiętość teoretyczna 11,30 m; - skos w stosunku do osi rzeki 70A; - światło mostu 10,21; - szerokość mostu liczona w świetle gzymsów 13,00 m; - przyczółki na palach; - długość całkowita mostu 20,50 m; - chodniki z kostki brukowej, szer. 2,25 m; - nawierzchnia jezdni asfaltowa (z izolacją) szer. 7,0 m; - płyty przejściowe żelbetowe (z izolacją); - poręcze stalowe (zabezpieczone farbą); - ścianki kierujące zabezpieczające koryto rzeki. Założenie projektowe - sieci: - odwodnienie drogi wraz z urządzeniami do podczyszczania ścieków; - przebudowa kolidującego uzbrojenia - ze względu na występowanie kolizji planowanej drogi z sieciami uzbrojenia podziemnego i naziemnego w pasie drogowym, zachodzi konieczność zmiany przebiegu sieci wodociągowej, gazociągu, energetycznej, telekomunikacyjnej oraz regulacja istn. studni kanalizacyjnych; - budowa oświetlenia ulicznego. Zakres przebudowy obejmuje wykonanie wzmocnienia - odnowę nawierzchni ul. Olsztyńskiej o szerokości 7,0 m i ograniczenie jej krawężnikami na długości 678 m. W wyniku korekty geometrii projektuje się wykonanie poszerzeń. Na dalszym odcinku stanowiącym ul. Targową projektuje się wybudowanie drogi o szerokości 7,0 m i długości 582 m. Podstawowy zakres robót: 1). Roboty drogowe: - przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych i wycinka drzew, - rozbiórkowe - rozbiórka istniejących wlotów w drogę powiatową nr 1430 N, - roboty ziemne, korytowanie i zagęszczenie podłoża na całej długości projektowanych ulic, wymiana gruntu, - podbudowy, - konstrukcje nawierzchni jezdnej i chodnikowej wraz z elementami ograniczającymi, - oznakowanie pionowe i poziome - roboty wykończeniowe - zieleń drogowa 2). Budowa mostu na rzece Kiermas w ciągu ul. Targowej, poprzedzone rozbiórką istniejącej kładki. 3). Przesunięcie koryta rzeki Kiermas w ciągu ul. Targowej na odcinku długości 52 m od km 0+189,00 do km 0+235,90 poprzedzone rozbiórką dwóch budynków gospodarczych i dwóch kładek dla pieszych. 4). Przebudowa kolizji sieci energetycznych, telekomunikacyjnych, gazowych, wodno-kanalizacyjnych. 5). Budowa sieci kanalizacji deszczowej, 6). Budowa oświetlenia ulicznego Szczegółowy zakres robót realizowanego zadania określa projekt budowlany i wykonawczy na Przebudowę drogi powiatowej Nr 1430N relacji Dywity-droga krajowa Nr 51-Barczewko-Barczewo-Prejłowo od km 15+890 do km 17+150 w miejscowości Barczewo z budową mostu 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: - w dokumentacji projektowej - (Załącznik Nr 7do SIWZ), - w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót -(Załącznik Nr 8 do SIWZ), - przedmiarach robót (Załącznik Nr 9 do SIWZ) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 5. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie przebudowanej drogi powiatowej, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o dofinansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według zatwierdzonej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, ustaleń SIWZ, zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zmówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. f) Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 Nr 156, poz. 1118, ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) g) Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia ruchu drogowego. Wykonawca zapewni prowadzenie robót z zachowaniem ciągłości ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo na drodze i ograniczania utrudnień w ruchu wynikających z prowadzonych robót do niezbędnych potrzeb. h) Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: - uzgadnianie prowadzenia robót z gestorami sieci, urządzeń oraz zarządcami dróg, - konieczność składowania i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), - uzgadnianie zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu, - konieczność realizacji robót z uwzględnieniem warunków Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z dnia 26.06.2009r. znak: BIOŚ-7624/6/08/09 w szczególności obejmujących warunki wykorzystania terenu w fazie realizacji zawarte w pkt. 2. - na etapie sporządzania harmonogramu rzeczowo-finansowego i ustalania terminów realizacji robót należy uwzględnić uwarunkowania dotyczące okresu realizacji poszczególnych asortymentów, robót wynikające z w/w Decyzji. i) Zamawiający informuje, że zakres przedmiotu zamówienia obejmujący przesunięcie koryta rzeki Kiermas na odcinku od km 0+189,00 do km 0+235,90 dla potrzeb budowy ul. Targowej, jest fragmentem zadania pn. Kształtowanie koryta rzeki Kiermas na odcinku 0+000 do 3+561, którego Inwestorem jest Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie. Zadanie realizowane przez ZMiUW jest na etapie procedury przetargowej na wyłonienie Wykonawcy robót. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter Oferty lub realizację robót. 8. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 9. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 10. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 11. Zamawiający zapewnia na swój koszt nadzór autorski autora dokumentacji projektowej i nadzór inwestorski pełniony przez zespół Inżyniera Kontraktu, na podstawie odrębnie zawartej umowy. UWAGA: 1. Drewno pozyskane z wycinki drzew Wykonawca przekaże Zamawiającemu do zagospodarowania. 2. Materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania przez Zamawiającego, Wykonawca odwiezie na swój koszt na wskazane miejsce - odległość transportu do 10 km. Materiały z rozbiórki nie nadające się do wykorzystania oraz nadmiar mas ziemnych stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.22.11.10-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5- Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna , Działanie 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A, ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8545596,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7247777,83

  • Oferta z najniższą ceną: 7247777,83 / Oferta z najwyższą ceną: 7939222,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.