Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Kielce: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego zmiany odcinka napowietrznej linii energetycznej wysokiego napięcia 110 kV na linię kablową dla Kieleckiego Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego
Numer ogłoszenia: 214275 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Inkubator Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, fax. 041 36 76 142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubator.kielce.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna j.s.t.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego zmiany odcinka napowietrznej linii energetycznej wysokiego napięcia 110 kV na linię kablową dla Kieleckiego Inkubatora Technologicznego w Kielcach przy ul. Olszewskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zmiany odcinka napowietrznej linii energetycznej wysokiego napięcia 110kV na linię kablową o długości ok.400m, - opracowanie kosztorysu nakładczego, - opracowanie kosztorysu inwestorskiego, - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: - pozyskanie stosownych uzgodnień i opinii ZUD - wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na budowę. Na dokumentację projektową składa się: - projekt budowlano - wykonawczy w 5 egz., - kosztorysy nakładcze w 5 egz., - kosztorys inwestorski w 1 egz., - specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 5 egz., - projekt budowlano - wykonawczy w formie elektronicznej w postaci plików Auto Cad, - kosztorysy nakładcze w formie elektronicznej w programie NORMA..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w: - pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego - 02 2030 0045 1110 0000 0153 8780 z dopiskiem tytułem wadium, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być do dyspozycji Zamawiającego najpóźniej w terminie ostatecznego składania ofert tj. w dniu 19.09.2008r. godz. 10:00 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium odpowiednio dla danego Zadania, przewidzianego w pkt 17.1. SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego, zostanie wykluczony z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust, 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium (art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na pisemny wniosek Wykonawcy (art. 46 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych); - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. 1.2. Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonali (tj. zakończyli), co najmniej jedną usługę na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego odpowiadającego przedmiotowi zamówienia (projekt linii napowietrzno - kablowej wysokiego napięcia o długości minimum 400m). 1.3. Dysponować osobą zdolną do wykonania zamówienia, legitymującą się uprawnieniami do wykonywania projektów w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności (ważne na dzień otwarcia ofert). 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli niniejsze dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 1.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt 7.1.2. SIWZ. Niniejszy wykaz winien być zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 1.5. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 7.1.3. SIWZ. Niniejszy wykaz winien być zgodny z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 1.6. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważny na dzień otwarcia ofert) - potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt 7.1.3. do SIWZ. 2. Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty wymienione w punktach 8.1.2. SIWZ i 8.1.3. SIWZ zgodnie z wymogami określonymi w tych punktach, bądź też tożsame odpowiedniki wymaganych dokumentów stosowane w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzające, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a także nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Wyszczególnione w punkcie 8.1.3 SIWZ dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W odniesieniu do dokumentów wyszczególnionych w punkcie 8.1.2. SIWZ winny być one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. Oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1.SIWZ w zakresie: art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 3.2.Dokumenty wymienione w pkt 8.1.2.SIWZ i 8.1.3.SIWZ winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna. Dokumenty wymienione w pkt 8.1.4.SIWZ i 8.1.5.SIWZ winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie danego warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubator.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach
ul. Piotrkowska 6
25-510 Kielce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Kielecki Inkubator Technologiczny w Kielcach ul. Piotrkowska 6 25-510 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kielecki Inkubator Technologiczny został zgłoszony przez Gminę Kielce do Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 i posiada status projektu indywidualnego opublikowanego w obwieszczeniu Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 11.10.2007 r. (M.P. Nr 89, poz. 971), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego w sołectwach Brzemiona i Mszano"
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.