eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA POTRZEB POSM I i II STOPNIA IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W BIELSKU - BIAŁEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Bielsko-Biała: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA POTRZEB POSM I i II STOPNIA IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W BIELSKU - BIAŁEJ
Numer ogłoszenia: 214245 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211024 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki, ul. Wyspiańskiego 5a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4988410, faks 033 4988423.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH DLA POTRZEB POSM I i II STOPNIA IM. STANISŁAWA MONIUSZKI W BIELSKU - BIAŁEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Bielsko - Biała, ul. Wyspiańskiego 5a) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych opisanych w pkt 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: A/ SKRZYPCE 1/4 model Stradivalius Concert Violins z naciągiem Thomastic wraz ze smyczkiem i futerałem lub równoważne - 3 szt. B/ SKRZYPCE 1/2 model Stradivalius Concert Violins z naciągiem Thomastic wraz ze smyczkiem i futerałem lub równoważne - 3 szt. C/ SKRZYPCE 3/4 model Concert Violins model lutniczy z naciągiem Thomastic wraz ze smyczkiem i futerałem lub równoważne - 3 szt., do instrumentu należy dołączyć certyfikat, D/ WIOLONCZELA 1/4 model 4/3 z naciągiem Thomastic wraz ze smyczkiem i miękkim futerałem lub równoważne - 2 szt. E/ WIOLONCZELA 1/2 model 4/3 z naciągiem Thomastic wraz ze smyczkiem i miękkim futerałem lub równoważne - 2 szt. F/ WIOLONCZELA 3/4 model 4/3 model lutniczy z naciągiem Thomastic wraz ze smyczkiem i miękkim futerałem - lub równoważne - 2 szt., do instrumentu należy dołączyć certyfikat, G/ OBÓJ model Oskar Adler 100 lub równoważne - 1 szt. H/ FAGOT model CHILDREN (waga nie przekracza 1,2 kg.) lub równoważne - 1 szt. I/ AKORDEON BALLONE BURINI model 52B (model podstawowy) lub równoważne - 1 szt. J/ FLET poprzeczny model z wymienną zakrzywioną główką i prostą (instrument ma posiadać: E-mechanikę, off-set, zamknięte klapy, posrebrzany korpus, głowy, stopkę i mechanikę) - 1 szt. K/ FLET poprzeczny model z wymienną zakrzywioną główką i prostą (instrument ma posiadać: E-mechanikę, off-set, otwarte klapy, posrebrzany korpus, głowy, stopkę i mechanikę) - 1 szt. L/ GITARA akustyczna lutnicza koncertowa (instrument ma być budowy klasycznej z brzmieniem akustycznym ) - 1 szt., do instrumentu należy dołączyć certyfikat, Ł/ PUZON plastikowy model ABS - 1 szt. M/ ZESTAW PERKUSYJNY Dla przedmiotu rytmika w skład którego wchodzi: 1. METALOFON KOLOROWY na 27 tubach z pałkami - szt. 1 2. JANCZARY - szt. 4, 3. KASTANIETY NA RĄCZCE - szt. 4, 4. MARAKASY MEKSYKAŃSKIE - szt. 5, 5. TALERZE Z RACZKĄ min. 15 cm.- szt. 3, 6. GUIRO PODWÓJNE - szt.3, 7. GUIRO Z KULKAMI - szt. 2, 8. GUIRO TYP RYBKA - sz. 1. N/ KLARNET model BUFFET CRAMPON 12 lub równoważne - 2 szt. 3. Za równoważne instrumenty w stosunku do wskazanych instrumentów muzycznych Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców instrumenty, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: - artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, które umożliwią na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, - technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonane instrumenty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c) Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze strojenie instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu (pozostawieniu) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udzielenia minimum 5 letniego okresu gwarancji. b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door, 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 lipca 2013 roku. 6. Kod CPV: 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne. 7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw instrumentów w terminie 21 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż jeden tydzień od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentu pod kątem kryterium oceny. Zamawiający zastrzega sobie, iż wskazany przez Wykonawcę na etapie testowania instrument, będzie tożsamym z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CHPM Spółka z o. o. Centrala Handlu Przemysłu Muzycznego, ul. Wirażowa 119, 02-145 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83880,49

  • Oferta z najniższą ceną: 83880,49 / Oferta z najwyższą ceną: 101601,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.