eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa tuszy i tonerów dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2010-07-19

Bydgoszcz: Dostawa tuszy i tonerów dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 214192 - 2010; data zamieszczenia: 19.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar , ul. Królowej Jadwigi 25, 85-959 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 322-06-06, faks 052 322-04-26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/bydgoszcz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy. 1. Klasyfikacja zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień): Kod CPV: 30.12.43.00-7 - Bębny do maszyn biurowych Kod CPV: 30.12.51.00-2 - Wkłady barwiące Kod CPV: 30.12.51.10-5 - Tonery do drukarek/faxów, Kod CPV: 30.19.23.00-4 - Taśmy barwiące Kod CPV: 30.19.23.40-6 - Taśmy do faxów 2.Zamówienie obejmuje zakup tuszy i tonerów: a) Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typy sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostawy, zostały zawarte w załączniku nr 1b do SIWZ b) Zamawiający dopuszcza jedynie materiały eksploatacyjne: tusze i tonery, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Materiały eksploatacyjne: tusze i tonery muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. c) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów, posiadających pojemności startowe. d) Zamawiający zobowiązuje się do dokonania bieżącego odbioru ilościowego i asortymentowego w dniu dostawy. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały eksploatacyjne, swoim transportem. e) Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych (oprócz poz. od 22 do 23 oraz od 26 do 38, gdzie wymagane są produkty oryginalne producenta drukarek). W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumentację techniczną - certyfikat ISO/IEC 19752 i certyfikat ISO/IEC 24711 - potwierdzające równoważność oferowanych materiałów. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. f) Za artykuły równoważne należy uznawać artykuły fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych, potwierdzona certyfikatem ISO/IEC 19752 dotyczącym oferowanych tonerów, w przypadku oferowanego tuszu potwierdzona certyfikatem ISO/IEC 24711. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. g) Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych niezbędne jest oświadczenie producenta sprzętu, że stosowanie tych materiałów nie prowadzi do utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. h) W przypadku uszkodzenia urządzenia (drukarki), którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia (drukarki) lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta a w przypadku takiej konieczności - zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. i) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny. j) Dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego i będą posiadały znak firmowy producenta oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Załącznik nr 1b ZESTAWIENIE TUSZY I TONERÓW Lp. Nazwa drukarki symbol tonera /rodzaj materiału eksploatacyjnego/ proponowany przez Wykonawcę produkt równoważny Ilość jednostek Cena brutto wartość brutto 1. HP LJ 2015 Q7553X 6 2. HP LJ 1320 Q 5949X 27 3. HP LJ 1010 Q 2612A 41 4. HP LJ 1200 C 7115X 22 5. HP LJ 1100 C 4092A 4 6. HP LJ 1300 Q 2613X 11 7. HP LJ 5100 C4129X 2 8. HP LJ M 1522 CB 436A 17 9. HP LJ 1005 CB 435A 10 10. HP LJ P 2035 CE 505A 14 11. HP 2600 Q 6000A 9 12. HP 2600 Q 6001A 5 13. HP 2600 Q 6002A 5 14. HP 2600 Q 6003A 5 15. HP DJ 5652 C 6656 AE 31 16. HP DJ 5652 C 6657 AE 12 17. HP DJ 460 C8765 EE 9 18. HP DJ 460 C8766 EE 4 19. HP DJ 1360 C9351 CE 5 20. HP DJ 1360 C9352 CE 3 21. HP DJ 470 337 3 22. HP DJ 9800 C8767 EE 6 23. HP DJ 9800 C9363 EE 6 24. HP DJ 600 51629 AE 2 25. HP DJ 600 51649 AE 2 26. Konica Minolta 2400W 1710589-004 4 27. Konica Minolta 2400W 1710589-005 3 28. Konica Minolta 2400W 1710589-006 3 29. Konica Minolta 2400W 1710589-007 3 30. Konica Minolta page pro 1380mf 1710567 5 31. Samsung ML2010PR ML-2010D3 5 32. Brother HL-5240L TN-3170 9 33. CANON IP 4600 PGI-520BK 20 34. CANON IP 4600 CLI-521Y 6 35. CANON IP 4600 CLI-521C 6 36. CANON IP 4600 CLI-521M 6 37. CANON IP 4600 CLI-521BK 6 38. BĘBEN Konica Minolta 1380 MF OEM P1710-5680-01 20K 1 39. Rolki do Faxu Panasonic KX-FA55A 24 40. Taśmy OKI 320, 321 4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.12.43.00-7, 30.19.23.00-4, 30.19.23.40-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym musi potwierdzać, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami : ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych: w celu potwierdzenia powyższych norm wykonawca może również złożyć raporty z testów wystawionych przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzających spełnienie powyższych norm. 2. Karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi. 3. Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko. 4. Załącznik nr 1a - formularz ofertowy 5. Załącznik nr 1b - zestawienie tuszy i tonerów 6. Załącznik nr 2 - oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Załącznik Nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy 8. Załącznik Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/bydgoszcz/przet/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: oum.bydgoszcz@gum.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy 85-959 Bydgoszcz ul. Królowej Jadwigi 25 pokój nr 102, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.