eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Remont dróg leśnych i dojazdu ppoż w oddziałach104b, 105a,h,l, 111a,d, 112a w Leśnictwie Kąty Węgierskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Jabłonna: Remont dróg leśnych i dojazdu ppoż w oddziałach: 104b, 105a,h,l, 111a,d, 112a w Leśnictwie Kąty Węgierskie.
Numer ogłoszenia: 214186 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Jabłonna , ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7744933, fax. 022 7744596.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych i dojazdu ppoż w oddziałach: 104b, 105a,h,l, 111a,d, 112a w Leśnictwie Kąty Węgierskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu technicznego i na jego podstawie wykonanie remontu dróg leśnych i dojazdu ppoż w oddziałach: 104b, 105a,h,l, 111a,d, 112a w Leśnictwie Kąty Węgierskie. Remont polega na wykonaniu nawierzchni z kruszywa hutniczego na odcinku 890 mb, wykonaniu profilowania istniejącej nawierzchni gruntowej, a następnie wałowania wyprofilowanej nawierzchni na odcinku 400mb zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy: Wykonawca spełnia warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania przebudowę lub remont na min. trzech drogach o nawierzchni np. żwirowej, tłuczniowej, z kruszywa hutniczego o wartości łącznej min. 200 000,00 zł brutto. Wykonane roboty muszą być potwierdzone dokumentami, że zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek; 3. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) projektantem: wykształcenie wyższe, uprawnienia do projektowania dróg, wykonał min. 3 dokumentacje projektowe dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, b) kierownikiem budowy: wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia w zakresie wykonywania dróg lądowych, kierował min. dwoma budowami dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w zdaniu poprzednim, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą; 4. Potencjał techniczny: Wykonawca w celu realizacji zamówienia zgodnie z założeniami programu funkcjonalno - użytkowego musi dysponować następującym sprzętem i środkami transportu: Równiarka samojezdna szt. 1, Samochody lub przyczepy samowyładowcze - min. 2 szt., Walec drogowy szt. 1, Ładowarka czołowa szt. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10.15 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3. Potencjał kadrowy: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do wykazu należy dołączyć kopie dokumentów stwierdzających, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006 Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych: Wykaz wykonanych robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat od wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. Potencjał techniczny: Potencjał techniczny potwierdzający dysponowanie następującym sprzętem i środkami transportu: Równiarka samojezdna szt.1, Samochody lub przyczepy samowyładowcze - min.2 szt., Walec drogowy szt.1, Ładowarka czołowa szt. 1; 6. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokumenty wymienione w pkt 1, 2 i 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, b) dokumenty wymienione w pkt 3, 4 i 5 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub Ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku, c) Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Jabłonna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jabłonna, pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.