eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Lubliniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Lubliniec: Wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Lubliniec
Numer ogłoszenia: 214121 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Lubliniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg, ulic placów i chodników na terenie gminy Lubliniec obejmujące: Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni dróg bitumicznych i gruntowych wraz z systemem odwodnienia oraz obiektami mostowymi; -długość dróg - 59 km. Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie dróg, chodników, placów o nawierzchni brukowej: -długość dróg brukowych- 21 km, -powierzchnia chodników - 61 000 m2 -powierzchnia placów - 8 271 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 - 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Dla zadania nr 2 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników o wartości nie mniejszej, niż: dla zadania nr 1: 500.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). dla zadania nr 2: 50.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania, wartość wykonanych usług powinna stanowić sumę wyżej wymienionych kwot dla poszczególnych zadań -dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: dla zadania nr 1: -samochód samowyładowczy min. 5 t - 1 szt. -samochód dostawczy - 1 szt. -walec statyczny samojezdny min. 4 t - 1 szt. -piła spalinowa do cięcia naw. bit. - 1 szt. -zagęszczarka spalinowa - 1 szt. -koparko - spycharka - 1 szt. -rozścielacz do mas bitumicznych - 1 szt. -frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt, dla zadania nr 2: -samochód samowyładowczy min. 5 t - 1 szt. -samochód dostawczy - 1 szt. -zagęszczarka spalinowa - 1 szt. -koparko - spycharka - 1 szt. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymienionego sprzętu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: -oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników o wartości nie mniejszej, niż: dla zadania nr 1: 500.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). dla zadania nr 2: 50.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty- zał. nr 8. -wykaz sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 5; -pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu, jeśli w wykazie wykonawca podał sprzęt, którym będzie dysponował. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec ul.Paderewskiego 7a, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Lublińcu, pok. nr 14 ul.Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.