Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-31
Wrocław: Dostawa materiałow do sterylizacji wg pakietów 1-10
Numer ogłoszenia: 21409 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, ul. M. Skłodowskiej-Curie 58, 50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7842030, fax 071 3270911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.w.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spsk1.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałow do sterylizacji wg pakietów 1-10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałow do sterylizacji wg pakietów 1-10: Pakiet nr 1 - Opakowania jednorazowego użycia do sterylizacji parowej Pakiet nr 2 - Opakowania jednorazowego użycia do sterylizacji formaldehydowej Pakiet nr 3 - Papier opakowaniowy do sterylizacji gramatury 60 g/m² Pakiet nr 4 - Kontrola procesu sterylizacji w parze wodnej Pakiet nr 5 - Kontrola procesu sterylizacji formaldehydowej Pakiet nr 6 - Kontrola pracy sterylizatora parowego Pakiet nr 7 - Kontrola procesu mycia i dezynfekcji oraz akcesoria Pakiet nr 8 - Osłonki zabezpieczające ostre narzędzia Pakiet nr 9 - Zgrzewarka przystosowana do zgrzewania rękawa folia - papier Pakiet nr 10 - Akcesoria pomocnicze przeznaczone do sterylizacji parowej w temp. 135°C - wielokrotnego użycia Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z póżn. zm. )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.23.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca złoży ofertę wraz z wymaganymi załącznikami 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowi DRUK ZP-17 - załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Dz. U. z dnia 31 października 2007 r. Nr 202 poz. 1463 )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty 2. Wypełniony formularz cenowy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z póżn. zm. ) 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio. Wykonawca dostarczy próbki rękawów wszystkich rozmiarów, wraz z ofertą ( dot., pakietu nr 1, 2 ). Zamawiający przetestuje próbki rękawów pod względem przebarwienia wskaźnika po sterylizacji - jednolite (kolor) dla wszystkich rozmiarów dla pakietu nr 1 i pakietu nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.am.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu, 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Sklodowskiej 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Cena 4,86 + 8,00 koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 we Wrocławiu, 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Sklodowskiej 58, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 19. Otwarcie ofert: 08/02/2008 r. godz. 09:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania jednorazowego użycia do sterylizacji parowej. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania jednorazowego użycia do sterylizacji formaldehydowej. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier opakowaniowy do sterylizacji gramatury 60 g/m². Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrola procesu sterylizacji w parze wodnej. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrola procesu sterylizacji formaldehydowej. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrola pracy sterylizatora parowego. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontrola procesu mycia i dezynfekcji oraz akcesoria. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłonki zabezpieczające ostre narzędzia. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka przystosowana do zgrzewania rękawa folia - papier. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria pomocnicze przeznaczone do sterylizacji parowej w temp. 135°C - wielokrotnego użycia. Szacunkowa wartość zamówienia: poniżej 211 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.23.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.