eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Dokończenie dobudowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Ryczowie ul.Szkolna 18 tjwykonanie robót wykończeniowych wraz z wyposażeniem sali oraz instalacjami sanitarnymi kanalizacyjnymi, wodociągowymi, elektrycznymi, gazowymi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Spytkowice: Dokończenie dobudowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Ryczowie ul.Szkolna 18 tj: wykonanie robót wykończeniowych wraz z wyposażeniem sali oraz instalacjami sanitarnymi kanalizacyjnymi, wodociągowymi, elektrycznymi, gazowymi.
Numer ogłoszenia: 214082 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, fax 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie dobudowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Ryczowie ul.Szkolna 18 tj: wykonanie robót wykończeniowych wraz z wyposażeniem sali oraz instalacjami sanitarnymi kanalizacyjnymi, wodociągowymi, elektrycznymi, gazowymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokończenie dobudowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Ryczowie ul.Szkolna18 tj: wykonanie robót wykończeniowych wraz z wyposażeniem sali oraz instalacjami sanitarnymi kanalizacyjnymi, wodociągowymi ,elektrycznymi, gazowymi. Zakres robót obejmuje wykonanie:robót budowlanych tj, rozbiórka istniejącej sali gimnastycznej wraz z jej zapleczem sanitarno technicznym,budowa nowej przewiązki wraz z częścią socjalno techniczną i salami, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ułożenie podłóg i posadzek wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, ścian działowych, stropów podwieszanych, licowanie ścian, antresoli, malowania i obróbki blacharskie. · instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej. · instalacji wodno kanalizacyjnej wewnętrznej wraz z białym montażem · kanalizacji deszczowej i sanitarnej ( wraz z demontażem istniejącej sieci kanalizacyjnej i deszczowej) · instalacji centralnego ogrzewania, · instalacji gazowej wewnętrznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 28.81.22.40 - Podłogi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.22.20 - Podłogi z tworzyw sztucznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 30.000 PLN należy wpłaćić przed dniem 27.11.2007 do godz.9.55.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział : Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 ust.2 Ustawy oraz spełniający następujące warunki dodatkowe: 1) ustawowe wynikające z art.22 ust 1 Ustawy, a nadto: 2) zapewnią 5-letni okres gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty odbioru robót protokołem końcowym, 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5)Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1) formularz ofertowy, 2) kosztorysy ofertowe (uproszczone 2 miejsca po przecinku) wykonane zgodnie z przedmiarem robót, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu art.24 ust1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) dowód wniesienia wadium, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) aktualną informacje z Krajowego Rejstru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) opinię banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości 30% wartości brutto zamówienia, lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia 11) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia, co najmniej 200.000zł Wpotwierdzającego kontynuację ubezpieczenia OC. 12) kwalifikacje i doświadczenie kluczowego personelu proponowanego do udziału w tym zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji , niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- dołączając aktualne uprawnienia osób , które będą wykonywać zamówienie oraz zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zamawiający żąda , aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił kierownictwo robót, posiadające uprawnienia budowlane , wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane w branżach, które obejmuje zamówienie. tj: a) kierownika budowy posiadający odpowiednie uprawnienia konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat, wykonywał funkcję kierownika budowy na, co najmniej 1 budowie lub rozbudowie o porównywalnym zakresie do zamówienia. b) kierownika robót posiadając uprawnienia budowlane w zakresie budowy instalacji i urządzeń sanitarnych (wod-kan, c.o, gaz) dla obiektu będącego przedmiotem zamówienia. c) kierownika robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych. 13) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 14) informacje na temat podwykonawców oraz ich uprawnieniach przewidziane w przepisach Prawa budowlanego. 15) zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach ul.Zamkowa 12 pok.nr 21 (II piętro) w godzinach pracy Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice ul.Zamkowa.12 pok. nr 21 ( II piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.