eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-25

POZYCJA 21398

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, do kontaktów: Krzysztof Lorens, Mirosław Krzysztofik, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 342 15 49; 342 12 29, fax 041 344 52 65, e-mail: Mirosław.Krzysztofik@sejmik.kielce.pl, www.sejmik.kielce.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, Sikorski Roman - główny specjalista ds. zamówień publicznych, Al. IX Wieków Kielc 3, pokój nr 145, budynek C-2 - piętro I, 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 342 16 02, fax 041 344 52 65, e-mail: sikorski@sejmik.kielce.pl, www.sejmik.kielce.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Sikorski Roman - główny specjalista ds. zamówień publicznych, Al. IX Wieków Kielc 3, pokój nr 150 (kancelaria ogólna - I piętro, budynek C-2), 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 342 18 78, fax 041 344 52 65, e-mail: kancelaria@sejmik.kielce.pl, www.sejmik.kielce.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa zestawów komputerowych, notebook, drukarki atramentowe i laserowe, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, monitory LCD i inne urządzenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. Polisa lub dokument ubezpieczenia powinien opiewać na kwotę minimum 100 000 PLN, b) w zakresie zdolności technicznej - wykazu wykonanej minimum 1dostawy urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 60 0000 euro w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz pisemnego oświadczenia zamawiającego potwierdzającego fakt, iż dostawa ta została wykonana należycie. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek określony w pkt a) spełnia jeden wykonawca lub wszyscy (tj. suma kwot ubezpieczenia poszczególnych wykonawców wynosi minimum 100 000 PLN), natomiast warunek określony w pkt b) musi spełnić jeden z wykonawców.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.06.2006, cena - Bezpłatnie na wniosek wykonawcy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.06.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.06.2006, godzina 12:00, siedziba zamawiającego, sala nr 104, budynek C-2 - I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Część zamówienia dotyczy Priorytetu IV - Pomoc Techniczna ZPORR. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.