Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-08
Poznań: Dostosowanie urządzeń bojowej strzelnicy piechoty w Biedrusku do wymogów programu strzelań z broni strzeleckiej o sygnaturze Szkol. 857/2012
Numer ogłoszenia: 213967 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie urządzeń bojowej strzelnicy piechoty w Biedrusku do wymogów programu strzelań z broni strzeleckiej o sygnaturze Szkol. 857/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie urządzeń bojowej strzelnicy piechoty w Biedrusku do wymogów programu strzelań z broni strzeleckiej o sygnaturze Szkol. 857/2012.2. Szczegółowy zakres prac zawiera: Podłączenie czterech stanowisk na osi do strzelań z pistoletu maszynowego (rubież 50m), a w szczególności: 1) sprawdzenie i ewentualna wymiana wyposażenia wskazanych stanowisk; 2) wykonanie i montaż słupków przyłączeniowych systemu WSB-04; 3) sprawdzenie i ewentualna wymiana instalacji sterowniczo - zasilającej ukryć; 4) podłączenie stanowisk na omawianej rubieży do systemu sterowania WSB-04; 5) sprawdzenie poprawności działania stanowiska w systemie WSB-04; 6) prace ziemne wykonuje użytkownik pod nadzorem wykonawcy. 2. Podłączenie czterech stanowisk na osi do strzelań z karabinka (rubież 250m), a w szczególności: 1) sprawdzenie i ewentualna wymiana wyposażenia wskazanych stanowisk; 2) wykonanie i montaż słupków przyłączeniowych systemu WSB-04; 3) sprawdzenie i ewentualna wymiana instalacji sterowniczo - zasilającej ukryć; 4) podłączenie stanowisk na omawianej rubieży do systemu sterowania WSB-04; 5) sprawdzenie poprawności działania stanowiska w systemie WSB-04; 6) Prace ziemne wykonuje użytkownik pod nadzorem wykonawcy. 3. Podłączenie czterech stanowisk na osi do strzelań z km/kbw (rubież 250m), a w szczególności: 1) sprawdzenie i ewentualna wymiana wyposażenia wskazanych stanowisk; 2) wykonanie i montaż słupków przyłączeniowych systemu WSB-04; 3) sprawdzenie i ewentualna wymiana instalacji sterowniczo - zasilającej ukryć; 4) podłączenie stanowisk na omawianej rubieży do systemu sterowania WSB-04; 5) sprawdzenie poprawności działania stanowiska w systemie WSB-04; 6) Prace ziemne wykonuje użytkownik pod nadzorem wykonawcy. 4. Dostosowanie osi do strzelań z pistoletu wojskowego, a w szczególności: 1) przesunięcie stanowiska na rubież 25m; 2) wykonanie i montaż słupka przyłączeniowego systemu WSB-04; 3) sprawdzenie i ewentualna wymiana wyposażenia wskazanych stanowisk; 4) sprawdzenie i ewentualna wymiana instalacji sterowniczo - zasilającej ukryć; 5) podłączenie stanowisk na omawianej rubieży do systemu sterowania WSB-04; 6) wykonanie i montaż jednego słupka przyłączeniowego dla celu stałego na osi z możliwością rejestracji trafień na rubieży 10m. 7) sprawdzenie poprawności działania stanowiska w systemie WSB-04; 8) Prace ziemne wykonuje użytkownik pod nadzorem wykonawcy. 5. Aktualizacja systemu sterowania WSB-04 celem dostosowania jego funkcjonowania do wymogów programu strzelań, a w szczególności: 1) aktualizacja oprogramowania polegająca na dostosowaniu do wymogów Programu Strzelań z broni strzeleckiej sygn. szkol 857/2012; 2) sprawdzenie działania całego systemu na zgodność z dokumentacją systemu bezprzewodowego sterowania z informacją zwrotną typu WSB-04 oraz z programem strzelań z broni strzeleckiej sygn. szkol. 857/2012..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (zgodnie z ustawą z 22 czerwca 2001 roku Dz. U. nr 67 poz. 679 z późn. zm.) w zakresie WT VII. Sprzęt specjalistyczny do szkolenia oraz jego składniki i akcesoria określonego w rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. 2001 r. nr 145 poz. 1625).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 5, wejście C, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, kancelaria jawna , budynek nr 2 , pokój nr 17 A parter w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont zatoki autobusowej na ul. Grochowskiej w Poznaniu.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów o napędzie elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.