eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › I. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku II L.O. im.H. Malczewskiej w Zawierciu , ul. Daszyńskiego 2 .II. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Zawiercie: I. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku II L.O. im.H. Malczewskiej w Zawierciu , ul. Daszyńskiego 2 .II. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku
Numer ogłoszenia: 21395 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 252324 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku II L.O. im.H. Malczewskiej w Zawierciu , ul. Daszyńskiego 2 .II. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego ,42-400 Zawiercie ul. Rataja 7 . III. Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na adaptację istniejącego budynku po byłym internacie na potrzeby szkoły specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu , ul. Rataja 29a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.cz. 1.Audyt energetyczny budynku 2.Inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do wykonania n/w projektów 3.Projekt docieplenia budynku oraz remontu pokrycia dachu ( wraz z jego ocieplenie) 4.Projekt instalacji odgromowej 5.Projekt odwodnienia dachu wraz z odprowadzeniem wód opadowych do udrożnionej kanalizacji deszczowej łącznie z wykonaniem opaski z kostki brukowej wokół budynku 6.Projekt kolorystyki budynku 7.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 8.kosztorysy inwestorskie 9.przedmiary 10.wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę II cz. 1.Audyt energetyczny budynku 2.Inwentaryzację budowlaną w zakresie niezbędnym do wykonania n/w projektów 3.Projekt docieplenia budynku oraz remontu pokrycia dachu ( wraz z jego ocieplenie) 4.Projekt instalacji odgromowej 5.projekt odwodnienia dachu wraz z odprowadzeniem wód opadowych do udrożnionej kanalizacji deszczowej łącznie z wykonaniem opaski z kostki brukowej wokół budynku 6.Projekt kolorystyki budynku 7.Opracowanie sposobu usunięcia i utylizacji płyt azbestowych z istniejącej elewacji 8.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 9.kosztorysy inwestorskie 10.przedmiary 11.wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień III cz. 1.sporządzenie koncepcji i uzyskanie jej akceptacji przez inwestora, 2.sporządzenie pełnej inwentaryzacji budowlanej 3.sporządzenie projektu budowlanego (wszystkie branże), 4.uzyskanie pozwolenia na budowę , 5.sporządzenie projektów wykonawczych, 6.wykonanie projektu aranżacji wnętrz 7.wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , 8.kosztorysy inwestorskie 9.przedmiary 10.wykonanie map do celów projektowych oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę W ramach zamówienia należy także uwzględnić montaż windy zewnętrznej przyściennej oraz zagospodarowanie terenu działki wokół budynku z uwzględnieniem miejsc parkingowych .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138145,68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: I. Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku II L.O. im.H. Malczewskiej w Zawierciu , ul. Daszyńskiego 2 ..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa BUDEX Mikołaj Bielawski, ul.Dojazd 19/24, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 13000
  • Oferta z najniższą ceną: 13000 / oferta z najwyższą ceną: 33000
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Opracowanie audytu energetycznego oraz wykonanie projektu termomodernizacji budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego ,42-400 Zawiercie ul. Rataja 7 ..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Projektowo-Budowlana SKALA Małgorzata i Rafał Sadowscy, ul.Karpia 13 c, 61-619 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14000
  • Oferta z najniższą ceną: 14000 / oferta z najwyższą ceną: 34000
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na adaptację istniejącego budynku po byłym internacie na potrzeby szkoły specjalnej wraz z modernizacją istniejącej stołówki do wymagań HACCP w Zawierciu , ul. Rataja 29a.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Inter Ses, ul.Ułańska 9/214, 40-871 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 91000
  • Oferta z najniższą ceną: 91000 / oferta z najwyższą ceną: 121900
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.