eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont letni w Domu Studenta Nr 1 i Domu Studenta Nr 2 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 95/99

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-11

POZYCJA 21391

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont letni w Domu Studenta Nr 1 i Domu Studenta Nr 2 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 95/99 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warszawski, do kontaktów: Mariola Kubiak, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507, e-mail: dzp@adm.uw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont letni w Domu Studenta Nr 1 i Domu Studenta Nr 2 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 95/99. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Studenta Nr 1 i Dom Studenta Nr 2 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 95/99. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont letni w Domu Studenta Nr 1 i Domu Studenta Nr 2 w Warszawie, przy ul. Żwirki i Wigury 95/99. Część I - remont letni w Domu Studenta Nr 1, Część II - remont letni w Domu Studenta Nr 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia objętego przetargiem (jest podzielony) obejmuje dwie części: Część I - remont letni i Domu Studenta Nr 1 Część II - remont letni i Domu Studenta Nr 2, Szczegółowy zakres, stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; Część I - Dom Studenta Nr 1 data zakończenia: 30.11.2007 Część II - Dom Studenta Nr 2 data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Część I - 15 000,00 PLN, Część II - 10 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymienionych w ustępach 1 - 4 oparty będzie na zasadzie: TAK/NIE (SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚCI - I, II. 1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych);pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania, zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania, lub mieć postać aktu notarialnego, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dot. podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. CZĘŚĆ I 2. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył niżej określone prace i przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty: Wykaz robót, wraz z załącznikami - Wykonawca wykaże, ze zrealizował - ukończył - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2 roboty budowlane - odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - w obiektach budowlanych, kubaturowych - użyteczności publicznej lub biurowo - usługowo - handlowych, takich jak np. szkoły, sale widowiskowe, banki, muzea, kościoły, obiekty handlowe, usługowe i biurowe) każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (brutto). Nie będą uwzględniane obiekty zabudowy mieszkaniowej. Wykonawca załączy kserokopię dokumentów (np. opinie, referencje itp) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. CZĘŚĆ II 2. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył niżej określone prace i przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty: Wykaz robót, wraz z załącznikami - Wykonawca wykaże, ze zrealizował - ukończył - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 2 roboty budowlane - odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - w obiektach budowlanych, kubaturowych - użyteczności publicznej lub biurowo - usługowo - handlowych, takich jak np. szkoły, sale widowiskowe, banki, muzea, kościoły, obiekty handlowe, usługowe i biurowe) każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (brutto). Nie będą uwzględniane obiekty zabudowy mieszkaniowej. Wykonawca załączy kserokopię dokumentów (np. opinie, referencje itp) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. CZĘŚCI - I, II. 2.3. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawi odpowiednie oświadczenie dokumenty: 2.3.1. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: A) kierownik robót - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. B) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych, C) minimum jeden pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu do 1 kV. 2.3.2. Wykonawca przedstawi dla osoby wymienionej w ust. 2.3.1. lit. A (kierownik robót) kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: CZĘŚĆ I i II Wykonawca wykaże jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych. Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl. Opłata: Część I - 40 PLN, Część II - 20 PLN Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w godzinach od 9:00 do 12:00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 11:15, Uniwersytet Warszawski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II Piętro, pok. 33.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający pracuje (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. W tym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: "Dom Studenta Nr 1". 1) Krótki opis: Remont letni w Domu Studenta Nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.26.20.00, 45.41.00.00, 45.43.20.00, 45.40.00.00, 45.32.00.00, 45.43.00.00, 45.42.20.00, 45.44.20.00, 45.11.10.00, 45.31.00.00, 45.43.00.00, 45.44.00.00, 45.45.00.00, 45.32.40.00, 45.42.10.00, 45.33.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część I - Remont letni i Domu Studenta Nr 1, w zakresie m.in.: 1) malowanie pokoi studenckich, 2) wymiana wykładziny podłogowej w pokojach studenckich, 3) wymiana instalacji elektrycznej w zestawach pokoi studenckich, 4) remont korytarza i holi wejściowego na parterze, 5) remont łazienki pracowniczej, 6) wymiana wykładziny podłogowej na płytki terakotowe na korytarzach, 7) roboty malarskie w kuchniach, 8) remont Sali Gier. Szczegółowy zakres, stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: "Dom Studenta Nr 2". 1) Krótki opis: Remont letni w Domu Studenta Nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00, 45.26.20.00, 45.41.00.00, 45.43.20.00, 45.40.00.00, 45.32.00.00, 45.43.00.00, 45.42.20.00, 45.44.20.00, 45.11.10.00, 45.31.00.00, 45.43.00.00, 45.44.00.00, 45.45.00.00, 45.32.40.00, 45.42.10.00, 45.33.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Część II - Remont letni i Domu Studenta Nr 2, w zakresie m.in.: 1) malowanie pokoi studenckich, 2) wymiana wykładziny podłogowej w pokojach studenckich, 3) wymiana instalacji elektrycznej w zestawach pokoi studenckich, 4) roboty malarskie w kuchniach, Szczegółowy zakres, stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.