eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Wieluniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Wieluń: Sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 21389 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 11714 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8439136, fax 043 8439159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynku Urzędu Skarbowego w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Postanowienia ogólne 1)Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania budynku polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wieluniu z siedzibą przy ul. Krakowskie Przedmieście 34 składającym się z budynku administracyjno - biurowego, dwukondygnacyjnego oraz budynku administracyjno - biurowego , czterokondygnacyjnego o powierzchni całkowitej 2113m2 . 2)Pozostałe dane dotyczące przedmiotu zamówienia: a)powierzchnia wykładzin dywanowych - 155m2, b)powierzchnia posadzki z gresu i terakoty - 1958m2, c)liczba okien - 212szt., d)liczba drzwi - 74szt.. 3)Usługi sprzątania budynku obejmują utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, magazynach, archiwum, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych, na korytarzach i klatkach schodowych poprzez: a)codzienne zamiatanie oraz mycie posadzek wyłożonych gresem lub terakotą, b)codzienne mycie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, klatek schodowych, korytarzy oraz podjazdu wewnątrz dla osób niepełnosprawnych, c)codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, d)codzienne ścieranie kurzu z biurek, mebli biurowych, krzeseł, przy użyciu środków antystatycznych do czyszczenia mebli biurowych usuwanie pajęczyn, e)codzienne czyszczenie lad i przeszkleń na sali obsługi podatników, f)codzienne opróżnianie koszy na śmieci, pojemników w niszczarkach dokumentów i wymiana worków, g)zapewnienie higienicznych warunków i czystości w sanitariatach - mycie sanitariatów, toalet, umywalek, luster i armatury poprzez codzienne ich sprzątanie i czyszczenie, h)cotygodniowe mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mebli i sprzętu biurowego oraz parapetów wewnętrznych, i)przynajmniej 3 razy w roku, w miesiącach: marcu, lipcu i listopadzie, czyszczenie oświetlenia, okien i grzejników oraz pranie firan i zasłon, j)co najmniej raz w roku w miesiącu lipcu - zapewnienie czyszczenia przewodów kominowych i wentylacyjnych przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim i przekazanie protokołu wykonania tych czynności Zamawiającemu, k)uzupełnianie mydła i papieru toaletowego w toaletach, l)wykonanie innych prac zleconych przez Zamawiającego. 2.Inne warunki wykonywania usług sprzątania. 1)Wykonawca będzie wykonywał usługi sprzątania, przy użyciu własnego sprzętu i środków czystości posiadających atesty PZH i zakupionych we własnym zakresie. 2)Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy mydło i papier toaletowy do uzupełniania w toaletach. 3)Wykonawca będzie wykonywał usługi w godzinach pracy Urzędu, nie dłużej niż do godz. 18 - tej, 4)Usługi sprzątania mogą być wykonywane przez pracowników Wykonawcy po uprzednim, codziennym dokonaniu wpisu w odrębnej ewidencji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 172800 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sprzątanie i Czyszczenie Pomieszczeń Józef Mroczek, ul. Łąkowa 77, 98-324 Wierzchlas, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 172800
  • Oferta z najniższą ceną: 172800 / oferta z najwyższą ceną: 286714,56
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.