eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209.000 euro na usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-07

Ogłoszenie nr 21388 - 2017 z dnia 2017-02-07 r.

Gdynia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209.000 euro na usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Pomorski Broker Eksportowy" , Działanie 2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14332-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny 19311273000000, ul. Al. Zwycięstwa  , 81451   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65, e-mail biuro@ppnt.gdynia.pl
Adres profilu: www.ppnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 209.000 euro na usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DO.2800.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wyszukanie optymalnych połączeń zgodnie z dyspozycją Zamawiającego oraz przedstawienie propozycji (nie mniej niż trzech za każdym razem) do akceptacji Zamawiającego, rezerwację, sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu biletów lotniczych, zapewnienia opieki posprzedażnej polegającej m.in. na przyjęciu obowiązków w zakresie składania ewentualnych odwołań i reklamacji, reprezentowania Zamawiającego w procesie reklamacyjnym, pomocy w trakcie trwania podróży w zakresie rozwiązywania problemów powstałych w podróży, itp. 3.Przez jeden bilet Zamawiający rozumie bilet na trasie "tam i z powrotem". W indywidualnych przypadkach podyktowanych potrzebami, Zamawiający może wymagać aby został przedstawiony wariant podróży tylko w jedną stronę. 4.Wielkość szacunkowa zamówienia w okresie obowiązywania umowy wyniesie 8 biletów na liniach krajowych i 92 bilety na liniach zagranicznych. 5.Zamawiający zastrzega, że wskazane powyżej ilości usług są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze Umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację Umowy w wielkościach podanych. Usługi dokonane w trakcie obowiązywania Umowy mogą różnić się ilościowo od podanych ilości szacunkowych (zarówno mogą być większe lub mniejsze), jednak łączna wartość Umowy nie przekroczy całkowitej wartości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na przedmiot zamówienia. Zamawiający gwarantuje wykonanie usługi na minimalnym poziomie 30%. 6.Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ "Istotne postanowienia umowy".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 63512000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 uPzp, tj.: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wyniku wadliwego określenia kryterium oceny ofert, wszystkie z pięciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, przedstawiały taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert. Zastosowanie działań wskazanych w art. 91 ust. 4 uPzp w zakresie wezwania Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych byłoby bezprzedmiotowe, z uwagi na podanie przez Wykonawców transakcyjnej opłaty brutto za wystawienie jednego biletu lotniczego w komunikacji krajowej i zagranicznej wysokości 0,01 zł oraz otrzymanie przez te oferty maksymalnej punktacji wynikającej z pozostałych kryteriów. Wskazana w ofertach opłata w wysokości 0,01 zł nie może ulec już obniżeniu i nie możemy uzyskać lepszej oceny ofert w pozostałych kryteriach. Zgodnie z art. 91 ust. 6 uPzp Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowanych w złożonych ofertach. Z uwagi na wystąpienie wady postępowania uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy (niepodlegającej unieważnieniu), postępowanie należało unieważnić na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.