eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Modernizacja, ogrodzenie i oświetlenie placu zabaw Bąbel przy ulicy Generała Sikorskiego w Piekarach Śląskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Piekary Śląskie: Modernizacja, ogrodzenie i oświetlenie placu zabaw Bąbel przy ulicy Generała Sikorskiego w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 213850 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178510 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja, ogrodzenie i oświetlenie placu zabaw Bąbel przy ulicy Generała Sikorskiego w Piekarach Śląskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowany plac zabaw na rzucie zbliżonym do litery L . Jego całkowita powierzchnia wynosi 540 m2. Obszar, na którym zlokalizowano plac zabaw znajduje się na terenie istniejącego, ogólnodostępnego placu zabaw przy ulicy Generała Sikorskiego i Przyjaźni w Piekarach Śląskich. Teren nie jest ogrodzony I. W ramach zadania przewiduje się: 1) demontaż istniejących urządzeń - 1kpl., 2) przygotowanie terenu, nawierzchnię bezpieczną z piasku, która zapewni bezpieczne korzystanie z urządzeń zamontowanych na placu zabaw, nawierzchnię utwardzoną z kostki brukowej w formie chodników i dojść oraz nawierzchnię trawiastą, 3) dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw tj.: a) huśtawka wahadłowa dwuosobowa 1 szt., b) urządzenie do zabaw zręcznościowych z drabinką i siatką 1 szt., c) huśtawki na sprężynie typu bujak -szt.2, d) huśtawka typu bocianie gniazdo1 szt., e) piaskownica 6 modułów - 1 szt., f) zestaw do zabaw zręcznościowych typu domek ze ścianką wspinaczkową i zjeżdżalnią, g) 5 miejscowy stojak na rowery, h) lampa solarno parkowo-ogrodowa hybrydowa 1 szt., i) urządzenia towarzyszące (3 szt. ławka , kosz), j) ogrodzenie placu zabaw systemowe z furtką - 104,5 m, k) regulamin placu zabaw 1 szt. II. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, harmonogramem robót oraz poleceniami Inspektora. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające karty techniczne, certyfikaty, atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi Zamawiającemu w dniu odbioru robót w 2 dwóch egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Zakres prac należy koordynować z inspektorem Urzędu Miasta Piekary Śląskie. III. W celu prawidłowego przygotowania oferty zalecana jest wizja na terenie obiektu celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko i ewentualny koszt wszelkie informacje, które mogą być dla niego niezbędne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Na etapie składania ofert przez wykonawców każdy oferent powinien przedstawić inwestorowi wraz z ofertą - karty techniczne wszystkich urządzeń zabawowych, które będą użyte na placu zabaw. Karty techniczne powinny zawierać dane techniczne oraz ilustracje urządzeń. Konieczne jest także przedstawienie kopii certyfikatów potwierdzających zgodność urządzeń z normami PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Zakres prac należy koordynować z inspektorem UM Piekary Śląskie . Rozliczenie wykonanych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym, ściśle w oparciu o kosztorys szczegółowy. Okres gwarancji: min. 60 miesięcy - okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi zostanie zrównany z okresem zaoferowanej gwarancji. IV. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ i dokumentach technicznych nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SATERNUS SERVICE sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Nowa 32, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95274,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127909,48

  • Oferta z najniższą ceną: 127909,48 / Oferta z najwyższą ceną: 174448,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.