eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa chromatografu cieczowego z detektorem DAD i ELSD do laboratorium Izby Celnej we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Wrocław: Dostawa chromatografu cieczowego z detektorem DAD i ELSD do laboratorium Izby Celnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 213842 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, fax 071 3435439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chromatografu cieczowego z detektorem DAD i ELSD do laboratorium Izby Celnej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu cieczowego z detektorami DAD i ELSD, zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem narzędziowym spełniającym następujące wymagania: 1 Pompa: 1.1 Typ pompy: gradientowa z możliwością mieszania jednocześnie co najmniej 3 różnych rozpuszczalników. 1.2 Maksymalne ciśnienie pracy: co najmniej 400 bar 1.3 Zakres przepływu : 0,01ml/min - 10,000ml/min 1.4 Precyzja przepływu: <0,3% względne odchylenie standardowe. 1.5 Dokładność przepływu: nie więcej niż+/- 0,5% przy 1 ml/min 1.6 Precyzja składu fazy ruchomej: nie więcej niż +/- 0,1% 1.7 Dokładność składu fazy ruchomej: nie więcej niż +/- 0,5% 1.8 Funkcje specjalne: czujnik wycieku. 1.9 Wymagane wszystkie niezbędne do pracy akcesoria, instrukcja obsługi w języku polskim, certyfikat walidacyjny, raport testowy 2. Degazer 2.1 Czterokanałowy degazer próżniowy 2.2 Wymagane wszystkie niezbędne do pracy akcesoria i instrukcja obsługi w języku polskim. 3. Autosampler 3.1 Autosampler na minimum 80 próbek po 2 ml 3.2 Zakres nastrzyku: 1-100 ul 3.3 Precyzja nastrzyku: <0,5% dla zakresu do 100ml 3.4 Funkcje specjalne: czujnik wycieku. 3.5 Wymagane wszystkie niezbędne do pracy akcesoria, instrukcja obsługi w języku polskim, certyfikat walidacyjny, raport testowy. 4. Termostat kolumnowy 4.1 Wyposażony w funkcje grzania i chłodzenia 4.2 Zakres temperatur pracy: 100 C poniżej temp. otoczenia do min 90 0 C 4.3 Zawór przełączania co najmniej 2 kolumn 4.4 Stabilność temperatury: co najmniej ± 0,10 C 4.5 Pojemność : min. 2 kolumny długości min. 30 cm 4.6 Funkcje specjalne: czujnik wycieku z auto wyłączeniem. 4.7 Wymagane wszystkie niezbędne do pracy akcesoria, instrukcja obsługi w języku polskim, certyfikat walidacyjny, raport testowy 5. Detektor DAD 5.1 Zakres pracy detektora minimum: 190-900 nm 5.2 Wymagana ilość diód: co najmniej 1024 5.3 Programowalna szerokość szczeliny 1, 2, 4, 8, 16 nm 5.4 Dokładność długości fali: ± 1 nm, autokalibracja długości fali. 5.5 Cela: nie więcej niż 15 ul objętości 5.6 Funkcje specjalne: czujnik wycieku. 5.7 Wymagane wszystkie niezbędne do pracy akcesoria instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim, certyfikat walidacyjny, raport testowy 6. Detektor ELSD 6.1 Praca w zakresie temperatur:- odparowywacz od temp. otoczenia do 80OC- nebulizer od temp. otoczenia do 90OC 6.2 Szybkość przepływu fazy ruchomej w zakresie od 0 do minimum 3 ml/ min 6.3 Układ przystosowany do stosowania azotu jako gazu do nebuluzera 6.4 Wymagane wszystkie niezbędne do pracy akcesoria instrukcja obsługi w języku polskim, certyfikat walidacyjny, raport testowy 7. Oprogramowanie narzędziowe 7.1 Możliwość konfigurowania i zapamiętywania : parametrów pracy chromatografu (metody), sekwencji próbek z możliwością analizowania w tej samej sekwencji próbek różnymi metodami sterowania wszystkimi detektorami z poziomu oprogramowania narzędziowego 7.2 Możliwość ustalania parametrów integracji dla metody. 7.3 Możliwość tworzenia i zapamiętywania wielopunktowych krzywych kalibracyjnych 7.4 Możliwość wykonywania obliczeń ilościowych i jakościowych metodą wzorca wewnętrznego i zewnętrznego 7.5 Możliwość raportowania wyników (raporty standardowe oraz własne) dla pojedynczych analiz oraz serii. 8. Zestaw komputerowy wg następującej specyfikacji 8.1 Procesor min 2,4 GHz, 1024 MB DDR RAM pamięci , dysk twardy 120 GB 7200 obr/min SATA, karta graficzna min 128 MB RAM, nagrywarka DVD-RW/CD-ROM, LAN 100 MB, mysz optyczna, klawiatura, monitor 17/LCD, system operacyjny Windows XP Proffesional, 10/100 Mbit Lan 8 port switch, drukarka laserowa z dupleksem, program Microsoft Office Proffesional Wymagania dodatkowe 8.2 Zasilanie wszystkich modułów -230 V 50 Hz 8.3 Komunikacja PC-HPLC w oparciu o interface Ethernet (LAN) 8.4 Zestaw instalacyjny umożliwiający zainstalowanie i uruchomienie chromatografu bez dodatkowych zakupów. 8.5 Sprzęt powinien posiadać certyfikat ISO 9001 (kopia certyfikatu), deklarację zgodności CE oraz Świadectwo Jakości Producenta. 8.6 Okres gwarancji powinien obejmować wszystkie części modułów minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego. 8.7 Przeszkolenie pracowników (zawarte w cenie) dotyczące obsługi prowadzone w miejscu instalacji. 8.8 Sprzęt powinien posiadać serwis gwarancyjny w Polsce. 8.9 Sprzęt oferowany musi być produkowany seryjnie. 9. Materiały eksploatacyjne 9.1 Kolumna Polaris NH2 5um 250*4 mm lub odpowiednik 1 szt. 9.2 Kolumna Microsorb CN 250*4,6 mmID, 5um,100A, chromSep lub odpowiednik 1 szt 9.3 Viale 2ml z nakrętkami lub kapslami z uszczelką PTFE/Silikon odpowiednie do oferowanego autosamplera 1000 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.20 - Chromatografy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.00 - Chromatografy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy. 1.3 wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej jedną dostawę zbliżoną co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia tj. wartości przekraczającej 100.000,00 zł netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: 1.1. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy . W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców. 1.3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw oraz załączenia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz - co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich trzech lat dostawy zbliżonej, co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia, tj. przekraczającej 100.000,00 zł netto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez określenie /zbliżonych/ należy rozumieć «mający podobne cechy, właściwości; niewiele się różniący, podobny». W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej 1 podmiot. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej Wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne: Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia: 1) Właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 2) Właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, 3) Właściwej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena techniczna - 15
  • 3. Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celnawe Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 204, w dni powszednie w godz.od 8.00 - do 14.00 lub listownie na wniosek oferenta..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.