eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-19

Czarnożyły: Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2015/2016
Numer ogłoszenia: 213840 - 2015; data zamieszczenia: 19.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarnożyły , Czarnożyły 48, 98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie, tel. 043 8416804, faks 043 8416281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarnozyly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół prowadzonych przez gminę Czarnożyły w roku szkolnym 2015/2016 Zamówienie dotyczy niżej wymienionych szkół : a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnożyłach b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Łagiewnikach c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydrzynie d) Gimnazjum w Czarnożyłach. e) zamówienie będzie realizowane przez wykonawcę w ramach przewozów zamkniętych i regularnej komunikacji publicznej. Dzienny przejazd autobusów kursem zamkniętym ok. 230 km. 1. Wykonawcy składają oferty zgodnie z formularzem ofertowym w oparciu o cenę 1 km przejazdu 2.Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii autobusu - max. do 30 min.. Wykaz miejscowości w gminie Czarnożyły , z których należy dowieść uczniów do poszczególnych szkół oraz ilość uczniów w danej miejscowości: 1. Gimnazjum w Czarnożyłach -dowóz i odwóz uczniów do szkoły z terenu gminy Czarnożyły:. a/ Stawek 7 uczniów b/ Gromadzice - 14 uczniów c/ Opojowice - 11 uczniów d/ Staw - 10 uczniów e/ Wydrzyn - 18 uczniów f/ Raczyn - 15 uczniów g/ Łagiewniki - 19 uczniów h/ Kąty - 2 uczniów i/ Platoń - 2 uczniów j/ Parcela - 5 uczniów Razem: ---------------- 103 uczniów 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Czarnożyłach a/ Stawek - 14 uczniów b/ Gromadzice - 23 uczniów Razem: --------------- 37 uczniów 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Łagiewnikach a/ Raczyn - 26 uczniów b/ Kąty - 13 uczniów c/ Platoń - 9 uczniów Razem : --------------- 48 uczniów 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Wydrzynie a/ Staw i Opojowice - 34 uczniów b/ Kolonia Raczyn - 2 uczniów c/Wieluń - 3 uczniów ------------------------- Razem : 39 uczniów Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie przewozu i odwozów uczniów : Kurs I Przystanek pierwszy na trasie Staw- Wydrzyn w Stawie wsiadają dzieci do SP do Wydrzyna i do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek drugi na trasie Staw-Wydrzyn w Opojowicach wsiadają dzieci do SP do Wydrzyna i do Gimnazjum w Czarnożyłach. Przystanek trzeci na trasie Staw-Wydrzyn pod szkołą w Wydrzynie wysiadają dzieci do SP do Wydrzyna, i wsiadają na przystanku PKS uczniowie do Gimnazjum. Przystanek czwarty -Gimnazjum Czarnożyły wysiadają uczniowie do Gimnazjum. Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:15 a kończą ok. 13:00-15:30 Kurs II Wsiada opiekun i przejazd autobusu do Stawku Pierwszy przystanek na trasie Stawek-Czarnożyły w Stawku wsiadają dzieci do SP do Czarnożył Przystanek drugi na trasie Stawek-Czarnożyły w Gromadzicach /pod lasem/ wsiadają dzieci do SP do Czarnożył Przystanek trzeci na trasie Stawek-Czarnożyły w Gromadzicach wieś wsiadają dzieci do SP do Czarnożył Przystanek czwarty na trasie Stawek-Czarnożyły w Gromadzicach kolonia wsiadają dzieci do SP do Czarnożył . Zajęcia rozpoczynają się o godz.8:15 a kończą się ok.13:00-15:30 Kurs III Taka sama trasa Stawek-Czarnożyły bez trasy /pod lasem/jest wykonywana do przywozu i odwozu uczniów do Gimnazjum -drugi autobus .Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8:15 a kończą między 13:00 a 15:30 Kurs IV Przystanek pierwszy na trasie Kol.Raczyn -Raczyn-Łagiewniki-Platoń Kąty Kol. Raczyn wsiadają dzieci do SP w Łagiewnikach Przystanek drugi na w/w trasie Raczyn wieś wsiadają dzieci do SP w Łagiewnikach Przystanek trzeci na w/w trasie Łagiewniki-szkoła wysiadają dzieci do SP do Łagiewnik rozpoczęcie zajęć godz.8:15 a zakończenie ok.13:00 a 15:30 Kurs V Trasa Kol.Raczyn -Raczyn-Łagiewniki-Kąty -Platoń-Czarnożyły Gimnazjum Przystanek pierwszy Kol.Raczyn wsiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek drugi na w/w trasie Raczyn wieś wsiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek trzeci na w/w trasie Kąty wsiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek czwarty na w/w trasie -Platon wsiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Przystanek piąty na w/w trasie wysiadają uczniowie do Gimnazjum w Czarnożyłach Rozpoczęcie zajęć w Gimnazjum w Czarnożyłach 8:15 a zakończenie ok .14:00-15:30 Trasy przywozow dzieci i młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum są jednocześnie trasami odwozów . 3. Zamawiający zapewni opiekę nad uczniami dowożonymi przewozem zamkniętym we własnym zakresie. Kursy autobusów w ramach przewozów zamkniętych, jak i poza nią, muszą być dostosowane do potrzeb zamawiającego i rozkładu zajęć uczniów w wyżej podanym zakresie. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a/ zmiany liczby dowożonych dzieci (np. z powodu zmiany szkoły lub miejsca zamieszkania), b/ zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2015/2016r 5. Koordynacja rozkładu jazdy odbywać się będzie między dyrektorami szkół a Wykonawcą. 6. Wymagana jest odpowiednia ilość autobusów zapewniająca sprawne i terminowe świadczenie usług będącym podmiotem niniejszego przetargu. 7. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, tj.: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy, b/ przestrzegać przepisy p.poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, d/ oznaczyć pojazd, na czas przewozu, jako wykorzystywany do transportu dzieci szkolnych. 9. Dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie Gminy Czarnożyły będą realizowane w okresie od dnia 1 września 2015 r. do dnia 24 czerwca 2016 r., wyłącznie w dni nauki szkolnej, tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, póz. 432, z późn. zm.), 10. Zamawiający wymaga wykonywania usługi przewozu - dowozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 9 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych, tj. jak np. dyskoteki, zawody sportowe i inne zajęcia wynikające z potrzeb szkoły. O terminie dowozu nie wynikającego z harmonogramu Wykonawca zostanie zawiadomiony na co najmniej 7 dni przed terminem przewozu..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, który będzie realizował część zamówienia, do której wykonania wymagane jest posiadanie uprawnień ustawowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formy spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki w SIWZ Wykonawca spełnia nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pky.4 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów w okresie roku szkolnego do szkól o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formy spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki w SIWZ Wykonawca spełnia nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pky.4 ustawy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje dopuszczonymi do ruchu co najmniej (5) pięcioma pojazdami do przewozu osób o liczbie miejsc nie najmniej niż 42 każdy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach : 1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych. 2) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy 3.Zmiany osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanych w ofercie, za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3)jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja, Wprowadzane osoby muszą posiadać kompetencje, uprawnienia nie gorsze niż osób które zastąpią.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnozyly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czarnożyły Czarnożyły 48 98-310 Czarnożyły pok. nr 6 Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty w Czarnożyłach od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Czarnożyły Czarnożyły 48 98-310 Czarnożyły Pokój nr 5 - Sekretarz Gminy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.