eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzekuń › Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Rzekuń poprzez rozbudowę z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-04

Rzekuń: Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Rzekuń poprzez rozbudowę z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu.
Numer ogłoszenia: 213824 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67815 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzekuń, ul. Kościuszki 33, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 7617301 w. 47, faks 29 7617302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Rzekuń poprzez rozbudowę z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy w Rzekuniu wraz z instalacjami, zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 33 na działce nr 523 w Rzekuniu z wyłączeniem części parteru zajmowanej przez Bank Spółdzielczy. a) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących robót: roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe; wykonanie elementów konstrukcyjnych; wykonanie nowej klatki schodowej z szybem windowym; wykonanie ścianek działowych; wykonanie posadzek; demontaż i montaż stolarki drzwiowej; demontaż, montaż oraz regulacja stolarki okiennej; roboty malarskie; wykonanie więźby dachowej oraz dachu wraz z pokryciem; wykonanie termomodernizacji i elewacji budynku; zagospodarowanie terenu: parkingi, zieleń; demontaż instalacji sanitarnych (kotłownia, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, gazowej, instalacji odpowietrzającej); wykonanie drenażu opaskowego; wykonanie kotłowni gazowej; wykonanie instalacji C.O. dla całego budynku wraz z pomieszczeniami zajmowanymi przez bank; wykonanie instalacji, wod. - kan., C.T., wentylacji mechanicznej, klimatyzacyjnej; demontaż opraw i osprzętu elektrycznego; wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej; montaż najazdowych opraw oświetleniowych; wykonanie projektu oraz budowa przyłącza energetycznego zakończonego złączem kablowo - pomiarowym; wykonanie instalacji komputerowej; wykonanie instalacji oddymiania; wykonanie instalacji alarmowej. b) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót; udziału w naradach koordynacyjnych z częstotliwością co najmniej raz w tygodniu; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; zabezpieczenie pozostawionego mienia na czas prowadzonych robót, w przypadku uszkodzenia poniesienia odpowiedzialności finansowej za powstałe uszkodzenia; zapewnienia obsługi geodezyjnej na własny koszt; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; uzyskanie we współdziałaniu z Zamawiającym pozwolenia na użytkowanie obiektu; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; przesadzenia istniejących krzaków w ilości 10 szt. w msc. wskazane przez Zamawiającego; uzgodnienia kształtów, wzorów, kolorów wbudowywanych materiałów takich jak terakota, glazura, stolarka drzwiowa, tynków, elewacji, osprzęt elektryczny, wyposażenie łazienek, elementów zagospodarowania terenu tj. kostki betonowej itp. do uzgodnienia z Zamawiającym; Wszystkie drzwi wewnętrzne w budynku powinny być przeszklone do 50 % ich powierzchni szkłem mlecznym i przewidywane do montażu samozamykaczy. Prowadzenie prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy dostosować do bieżącego funkcjonowania banku, co oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania ww. instytucji. dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. c) Inne informacje dla Wykonawcy: Zamawiający informuję że w sprawie udzielonego pozwolenia na przebudowę i rozbudowę toczy się postępowanie sądowe; Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy mienie pozostawione w Urzędzie na czas remontu, w przypadku uszkodzeń pozostawionego mienia Wykonawca poniesie odpowiedzialność finansową za powstałe uszkodzenia lub wymieni na takie same o tych samych parametrach. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera SIWZ i załączone do niej projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie ww dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Kazimierz Mitelsztedt, ul. Denisiewicza 10, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2881643,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3451118,76

  • Oferta z najniższą ceną: 3451118,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3451118,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.