eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawa oprogramowania wraz z licencją oraz sprzętu do ewidencji składników majątkowych wraz z wdrożeniem w Urzędzie Miasta Nowego Sącza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Nowy Sącz: Dostawa oprogramowania wraz z licencją oraz sprzętu do ewidencji składników majątkowych wraz z wdrożeniem w Urzędzie Miasta Nowego Sącza.
Numer ogłoszenia: 213799 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 168808 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, fax 018 443-78-63.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania wraz z licencją oraz sprzętu do ewidencji składników majątkowych wraz z wdrożeniem w Urzędzie Miasta Nowego Sącza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Oprogramowanie, w tym: Centralna Baza Danych - 1 szt. Stacja Kliencka - 3 szt. Kolektor - 1 szt. b)Usługi wdrożenia, w tym: Szkolenie użytkowników - 5 osób Szkolenie administratora - 1 osoby Instalacja i konfiguracja systemu- 1 szt. c)Sprzęt, w tym: Kolektor danych- 1 szt. Drukarka- 1 szt. d)Materiały eksploatacyjne, w tym: etykiety kruszące - 3 000 szt. taśma termotransferowa na 3 000 szt. etykiet Zamawiający wymaga aby w zakres szkoleń wchodziło: Szkolenie użytkowników: a)Realizacja szkoleń w siedzibie Zamawiającego i na sprzęcie Zamawiającego, b)Zakres szkoleń: Obsługa systemu - informacje podstawowe - logowanie wylogowywanie, uprawnienia, praca na wielu bazach danych, edycja, Dane słownikowe - omówienie wszystkich danych słownikowych, zakres i znaczenie danych dla późniejszej pracy systemu, testowe wprowadzenie danych Klienta, Obsługa procesów - praktyczne aspekty realizacji poszczególnych zadań w systemie, z uwzględnieniem: -Przyjęcie Środków Trwałych/Wyposażenie -Przyjęcie Środka Trwałego - wieloskładnikowego -Ulepszenie -Odłączenie Składnika -Zmiana miejsca użytkowania -Zmiana wartości -Likwidacja -Sprzedaż -Przekazanie nieodpłatne -Wyposażenie -Wydanie do serwisu -Zwrot -Zmiana statusów -Wydruk Etykiet -Hurtowy wydruk etykiet -Korekta Amortyzacji Obieg dokumentów - aspekty księgowe modeli amortyzacji, odpisów umorzeniowych, Inwentaryzacja - przeszkolenie z zakresu definiowanie inwentaryzacji ręcznej i automatycznej, Realizacja inwentaryzacji automatycznej z wykorzystaniem kolektorów danych, Mobilna obsługa procesów z wykorzystaniem kolektorów danych Szkolenie administratora: a)Realizacja szkoleń w siedzibie Zamawiającego i na sprzęcie Zamawiającego, b)Zakres szkolenia: Instalacja i reinstalacja systemu Konfiguracja danych słownikowych Podłączenie bazy danych - praca na wielu bazach danych Mechanizmy eksportu i importu danych Aktualizacje wersji oprogramowania Obsługa kolektora danych: -Zasilanie -Konfiguracja parametrów komunikacyjnych -Wgrywanie wersji systemu operacyjnego -Wgrywanie wersji aplikacji -Konserwacja Śledzenie i zarządzanie zdarzeniami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.25.20 - Urządzenia do wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26220 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTIDATA Sp.z o.o, ul.Wielicka 50/5, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26220.00
  • Oferta z najniższą ceną: 26220.00 / oferta z najwyższą ceną: 26220.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.