eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie usługi pełnienia funkcji Z-cy Koordynatora Projektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Kraków: Wykonanie usługi pełnienia funkcji Z-cy Koordynatora Projektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie
Numer ogłoszenia: 213786 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji , ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6168414, 6168451, faks 0-12 6168418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi pełnienia funkcji Z-cy Koordynatora Projektu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje profesjonalne świadczenie usług polegających na zarządzaniu procesem inwestycyjnym Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie w imieniu Zamawiającego zakończone rozliczeniem finansowym inwestycji z uwzględnieniem specyfiki zadań inwestycyjnych dofinansowanych ze środków UE. W zakresie przedmiotu zamówienia są usługi Z-cy Koordynatora Projektu zgodnie z zakresem i warunkami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. (Istotne dla stron postanowieniach umowy). Informacja o inwestycji: Budowa obiektu pn. Centrum Kongresowe (Rondo Grunwaldzkie) w Krakowie, realizowana jest w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych autorstwa: Biuro Projektowe K. Ingarden, J. Ewý Architekci Sp. z o. o., ul. Grabowskiego 5/3, 31-126 Kraków, Polska oraz Arata Isozaki & Associates , 9-6-17 Akasaka, Minato-Ku, Tokio 107-0052 Japonia. Lokalizacja: rejon Ronda Grunwaldzkiego u zbiegu ulic Konopnickiej i Monte Cassino w Krakowie. Zamawiający informuje, że dla Inwestycji zawarł Umowę o dofinansowanie Projektu w ramach Osi Priorytetowej 5. Krakowski Obszar Metropolitarny Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013. Obecnie inwestycja jest trakcie realizacji - zakończony został zakres robót budowlanych ściany szczelinowej (1 etapinwestycji). Szczegółowy zakres zamówienia określają Istotne dla stron postawienia umowy stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 5 miesięcy pełnienia usług tego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji specjalisty odpowiedzialnego za koordynację i zarządzanie realizacją inwestycji dla inwestycji polegającej na wybudowaniu budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100 mln PLN (słownie: sto milionów złotych) brutto zrealizowanej dla Zamawiającego publicznego (administracja rządowa, samorządowa) i wykaże, iż usługa została należycie wykonana

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia - w szczególności co najmniej 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Z-cy Koordynatora Projektu inwestycji jw., która posiada: b.1) wykształcenie wyższe, b.2) kwalifikacje w zakresie samodzielnego prowadzenia i rozliczania projektów/programów współfinansowanych przez fundusze Unii (w aspekcie finansowym i prawnym). b.3) co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w branży budowlanej, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) w koordynacji i zarządzaniu inwestycjami dotyczącymi budynków użyteczności publicznej zrealizowanymi dla Zamawiającego publicznego (administracja rządowa, samorządowa) poprzez pełnienie funkcji specjalisty odpowiedzialnego za koordynację i zarządzanie realizacją inwestycji dla zrealizowanej budowy obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 mln PLN brutto. UWAGA Przez BUDYNEK UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - rozumie się budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do podobnych funkcji. Za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny. Warunku doświadczenia w zarządzaniu realizacji budynku użyteczności publicznej nie spełni posiadanie doświadczenia w realizacji hali magazynowej, hali handlowej oraz obiekty zaliczane do budowli, zgodnie z definicją wskazaną w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, sporządzony według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ust. 1 ustawy. 2. Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT; w takim przypadku wysokość wynagrodzenia netto wykonawcy nie ulegnie zmianie; c) nastąpi zmiana terminu w umowie o dofinansowanie Projektu Centrum Kongresowe (Rondo Gruwaldzkie) (MRPO), d) konieczność zmiany będzie wynikać z treści umów z wykonawcami realizowanych w ramach Projektu. 3. Zmiany umowy, o których mowa powyżej, poza zmianą VAT, nie spowodują wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Wydziału Inwestycji - Urzędu Miasta Kraków, 31-072 Kraków ul. Wielopole 17a, p. 400..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Wydziału Inwestycji - Urzędu Miasta Kraków, 31-072 Kraków ul. Wielopole 17a, p. 400..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (MRPO) Fundusze Europejskie dla Małopolski.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.