Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Kutno: Remont w budynkach Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kutnie.
Numer ogłoszenia: 21376 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna , ul. Wojska Polskiego 5, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3551012, faks 024 3551012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliokutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w budynkach Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kutnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na remoncie w budynkach Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Kutnie.
2.Opis przedmiotu zamówienia wynika z: dokumentacji projektowej (składającej się z przedmiaru robót - Załącznik nr 10 do siwz, rysunków - Załącznik nr 11 do siwz, zakresu zamówienia - Załącznik Nr 1 do siwz) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 12 do siwz i Wspólnego Słownika Zamówień (CPV).
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty posadzkowe
- zerwanie posadzek z wykładzin sztucznych klejonych do podłoża oraz z płytek z PCV,
- wykonanie warstwy z masy samopoziomującej z gruntowaniem podłoża,
- położenie wykładziny tekstylnej z atestem (trudno zapalnej) z listwami przyściennymi,
- wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją.
2) Zabudowę witryny szklanej
- rozszalenie witryny szklanej,
- wykonanie zabudowy z płyt gips.-kart. ognioodpornych,
- malowanie powierzchni farbami emulsyjnymi.
3) Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej
- wykucie z muru krat stalowych,
- wykonanie nadproża z belek stalowych wraz z wykuciem bruzd, gniazd, obsadzeniem i zaprawieniem,
- poszerzenie otworu w ścianie z cegieł na zaprawie cem.-wap.
- wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych na drzwi aluminiowe przeszklone wraz z naprawą tynków,
- malowanie powierzchni wewnętrznych farbami emulsyjnymi,
- montaż rolety antywłamaniowej,
- wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją.
4) Remont 2 pokoi biurowych
- wykucie z muru stolarki drzwiowej drewnianej,
- wykonanie zamurowania otworu drzwiowego bloczkami z betonu komórkowego,
- wykucie otworu w ścianie na stolarkę drzwiową
- wykonanie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej,
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej wraz z montażem osprzętu
- wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami,
- przeniesienie centrali telefonicznej wraz z podłączeniami i uruchomieniem,
- wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej,
- zeskrobanie i zmycie starej farby,
- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach,
- malowanie powierzchni farbami emulsyjnymi w kolorze,
- wykonanie przełożenia parkietu z deszczułek wraz z uzupełnieniem ubytków,
- cyklinowanie i trzykrotne malowanie lakierem,
- wywóz materiałów powstałych z rozbiórki wraz z ich utylizacją.
5) Wymiana drzwi wewnętrznych
- wykucie z muru stolarki drzwiowej drewnianej,
- wykonanie wykuciem bruzdy w ścianie z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej, gniazd, obsadzeniem i zaprawieniem,
- wykonanie nadproża z belki stalowej,
- wykonanie zaprawienia bruzd i gniazd po montażu
- poszerzenie otworu w ścianie z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej z tynkiem
- montaż drzwi drewnianych kompletnych z ościeżnicą i naprawą tynków wewnętrznych,
- malowanie powierzchni wewnętrznych farbami emulsyjnymi,
- wywóz materiałów powstałych z rozbiórki wraz z ich utylizacją.
6) Rozbiórkę komina wolnostojącego
- rozebranie komina wolnostojącego z cegły pełnej na zaprawie cementowo -wapiennej,
- wykonanie zabetonowania otworów przewodów kominowych,
- wykonanie pokrycia (otworu po rozbiórce komina) z papy termozgrzewalnej dwukrotnie z montażem obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej,
- wywóz materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją.
7) Wymianę opraw świetlówkowych
- demontaż opraw świetlówkowych,
- wykucie bruzd z zaprawieniem i położeniem przewodu wtynkowego,
- malowanie powierzchni bruzd i miejsc po demontażu opraw farbami emulsyjnymi,
- montaż opraw świetlówkowych z modułem awaryjnym,
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia wnętrz po montażu opraw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 30 000,00 PLN brutto (trzydzieści tysięcy złotych) każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami (osobą) w wykonywaniu zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy) b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz OFERTA WYKONAWCY stanowiący Załącznik nr 2 do siwz. 2.Szczegółowy kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przypadki zmian umowy oraz warunki tych zmian określają postanowienia § 2 ust. 3 i 4, § 6 ust. 3 i 4, § 8 ust. 3 i 4 oraz § 11 projektu umowy (Załącznik nr 3 do siwz).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliokutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna adres: 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 5, pokój nr 7. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 13,00 PLN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna, 99-300 Kutno, ul. Wojska Polskiego 5, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Remont pokrycia dachu wraz z wymiana orynnowania i wymiana instalacji odgromowej na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie, ul. Promienna 66
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.