eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Starogard Gdański: Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański
Numer ogłoszenia: 213718 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gdańskim , ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5622433, 5625321, fax. 058 5625321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenach (ilość m2 terenów utwardzonych, nieutwardzonych, zieleńców, wykazana w załączniku Nr 1) wokół budynków stanowiących własność Gminy Miejskiej Starogard Gdański (wyszczególnionych w załączniku Nr 1), będących w administracji Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., zgodnie z: - Ustawą z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008) - Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański przyjętym Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr IX/72/2007 z dnia 25 kwietnia 2007 roku, zmienioną Uchwałą Rady Miejskiej Starogardu Gdańskiego Nr XV/134/2007 z dnia 24 października 2007 r. określonych obszarowo na załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.90 (na mapach zaznaczone kolorem). Obszar przeznaczony do utrzymania czystości i porządku określony w zał. Nr 1 do SIWZ na dzień przetargu wynosi 84.174,57 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości m2 powierzchni, na której należy utrzymać czystość i porządek. O wprowadzonych zmianach Wykonawca będzie informowany na piśmie, co najmniej 7 dni przed datą obowiązywania zmian. Dokonane w ten sposób zmiany nie stanowią zmiany warunków umowy i Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie. Zakres usług obejmuje: 1. Zbieranie i usuwanie z terenów nieruchomości oraz studzienek okienek piwnicznych śmieci i zanieczyszczeń z częstotliwością nie mniejszą niż 2 razy w tygodniu. 2. Zamiatanie ciągów pieszych, dróg osiedlowych, parkingów, terenów nieutwardzonych - nie rzadziej niż raz w tygodniu ( w okresie wiosenno - letnim i jesiennym). 3. Usuwanie ogłoszeń, plakatów, reklam, z miejsc do tego nie przeznaczonych. 4. Utrzymanie w czystości miejsc ustawienia pojemników gromadzenia odpadów, sprzątanie altan śmietnikowych - nie rzadziej niż raz w tygodniu. 5. Wygrabianie i wywiezienie suchych liści z terenów zielonych w okresie jesiennym począwszy od 1 września, nie rzadziej niż raz w tygodniu. 6. Wygrabianie i wywiezienie suchych roślin i zanieczyszczeń z okresu zimowego z trawników i ciągów pieszych, terenów nieutwardzonych i dróg w terminie do 15 kwietnia. 7. Koszenie trawy i chwastów, niezwłoczne zgrabianie i wywiezienie skoszonych roślin - co najmniej 5 razy w roku w okresie od maja do września, pierwsze koszenie nie później niż do 15 maja, następne trzy koszenia obowiązkowo do 15 dnia kolejnych miesięcy. Poza wskazanymi terminami koszenie wg uznania Wykonawcy lub na wezwanie Zamawiającego. Ostatnie koszenie od 1 do 30 września. 8. Odcinanie darni przy krawężnikach i obrzeżach, zebranie i wywiezienie - w okresie od maja do września. 9. Oczyszczanie szczelin chodników i dróg z chwastów, trawy i innych samosiewów - co najmniej 2 razy w roku w terminie do 15 czerwca i 15 sierpnia. 10. Przycinanie żywopłotów co najmniej 2 razy w roku w sezonie wegetacyjnym w m-cu maju i m-cu wrześniu, wygrabianie i wywiezienie przyciętych pędów nie później niż w ciągu 3 dni od wykonania przycięcia. 11. Zakup i wymiana piasku w piaskownicach zlokalizowanych na nieruchomościach - raz w roku w terminie do 15 maja. 12. Odśnieżanie parkingów, ciągów pieszych i jezdnych oraz likwidowanie śliskości do godz. 7.00 w dni robocze oraz do godz. 8.00 w dni wolne od pracy i święta i utrzymywanie ich w tym stanie przez cały dzień. Zakazuje się usuwania śniegu, błota lub innych zanieczyszczeń z chodnika na jezdnię. 13. Wykonawca zakupuje i zabezpiecza środki do likwidowania śliskości. Zastosowane środki winny odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. (Dz.U.Nr 230 poz. 1960). 14. Wykonawca przechowuje skrzynie na środki do likwidowania śliskości stanowiące własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia napełnionych skrzyń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 5 listopada i zwiezienia ich po zakończeniu sezonu zimowego. 15. Uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z części nieruchomości służących do użytku publicznego - częstotliwość wykonania w zależności od warunków atmosferycznych. 16. Wywiezienie nadmiaru śniegu i lodu z dróg, chodników i terenów niezabudowanych. 17. Środki użyte dla zapobiegania śliskości należy usunąć niezwłocznie po ustaniu przyczyny, po zakończeniu ich stosowania. 18. Wywieszanie flag narodowych na wezwanie Zamawiającego na budynkach wykazanych w załączniku Nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi art. 22, ust. 1, pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia co wykaże składając następujące dokumenty: v aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, v wypełnione oświadczenie Wykonawcy na załączniku Nr 3 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wymagana forma dokumentu: oryginał) - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co wykaże składając następujące dokumenty: Wykazać wykonane usługi w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, trwających w sposób ciągły min. 12 miesięcy i zrealizowanych na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 każda usługa. Na załączniku Nr 4 należy wykazać wykonanie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy, zrealizowanej na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 dla każdego zadania oddzielnie, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i opisu. Załącznikiem do wykazu będzie dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Zamawiający będzie rozpatrywał tylko te usługi, dla których zostaną załączone takie dokumenty. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz usług - oryginał na załączonym druku, b) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginał lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. UWAGA: Okres 3 lat należy liczyć wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Na załączniku nr 5 przedstawić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego). Na załączniku Nr 5 należy wykazać co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów - oryginał na załączonym druku. Na załączniku nr 6 przedstawić wykaz własnego lub dzierżawionego sprzętu ( urządzenia, transport) niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 urządzeniem do odśnieżania mechanicznego. - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wykaże składając następujące dokumenty: v polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym zał. nr 7). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. v zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wymagana forma dokumentów - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. UWAGA: W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła za zgodność z oryginałem lub inna równoważna, a także podpis osoby lub osób Wykonawcy uprawnionych do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia - lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy na załączniku Nr 3 potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykaz na załączniku Nr 4 wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia prowadzonej w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy na obszarze nie mniejszym niż 5000 m2 dla każdego zadania oddzielnie, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i opisu. Załącznikiem do wykazu będzie/dą dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Wymagana forma dokumentów: a) wykaz usług - oryginał na załączonym druku, b) dokument lub dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 4. Wykaz na załączniku Nr 5 osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( w tym ewentualnych podwykonawców) wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w przypadku korzystania z podwykonawców wymaga się aby wskazany w wykazie podwykonawca potwierdził swój udział pieczątką firmy i podpisem osoby upoważnionej do jej reprezentowania i zaciągania zobowiązań w wysokości części zamówienia przewidzianej do wykonania przez niego). Na załączniku Nr 5 należy wykazać co najmniej 1 osobę przewidzianą przy realizacji zamówienia, która będzie odpowiedzialna za realizację usługi ze strony Wykonawcy. Wymagana forma dokumentów - oryginał na załączonym druku. 5. Wykaz na załączniku nr 6 własnego lub dzierżawionego sprzętu (narzędzia, urządzenia, transport) niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 urządzeniem do odśnieżania mechanicznego. 6. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinna potwierdzać, że okres ubezpieczenia obejmuje okres wykonywania zamówienia lub co najmniej datę składania ofert. W przypadku gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia dopuszcza się możliwość złożenia wraz z powyższą polisą oświadczenia, że Wykonawca zobowiązuje się przedłużyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na pozostały okres (oświadczenie zawarte w druku oferty stanowiącym zał. nr 7). Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 9. Zaświadczenia (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Wymagana forma dokumentów - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) §2 ust. 1. W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 9, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zalegających płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w ppkt. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w ppkt. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Zamawiający oceni spełnienie warunków spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/zbm_starogard.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gd., pokój Nr 03 - Dział Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Starogardzie Gd., ul. Traugutta 56, 83-200 Starogard Gd., pokój Nr 09 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.