eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › przetarg nieograniczonyBudowa kanalizacji deszczowej i sieci drenarskiej pod boisko piłkarskie ze sztuczną nawierzchnią w ramach programu Blisko- Boisko w Zespole Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-06

Białystok: przetarg nieograniczony: Budowa kanalizacji deszczowej i sieci drenarskiej pod boisko piłkarskie ze sztuczną nawierzchnią w ramach programu Blisko- Boisko w Zespole Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 213705 - 2007; data zamieszczenia: 06.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych, ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, fax 085 6512167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechaniak.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony: Budowa kanalizacji deszczowej i sieci drenarskiej pod boisko piłkarskie ze sztuczną nawierzchnią w ramach programu Blisko- Boisko w Zespole Szkół Mechanicznych CKP nr 2 w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie kanalizacji deszczowej i drenażu zgodnie z przedmiarem i dokumentacją budowlaną robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). b) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku, rach. nr 83 1500 1344 1213 4001 1133 0000, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. d) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 28.11.2007r do godz. 1000. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. e) Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. f) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. g) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. h) Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z przetargu, zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227 poz.1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560 z póź. zm.) zwanej dalej Pzp, b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, c) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, d) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku 5 do SIWZ e) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 robotę budowlaną dotyczącą kanalizacji deszczowej i sieci drenarskiej f) dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: g) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, h) szczegółowy kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Sporządzony kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, podstawa wyceny, opis pozycji, ilość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, i) oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp (złożone na formularzu ofertowym), j) oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji (złożone na formularzu ofertowym), k) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; l) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 5; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 3 robót w okresie ostatnich 5 lat. m) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 4 do SIWZ potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej). n) wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SIWZ o) Wykonawca na załączniku nr 9 zobowiązany jest otrzymać potwierdzenie od Zamawiającego o odbyciu wizji terenowej. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych 15959 Białystok ul. Broniewskiego 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych CKP nr 2 ul. Broniewskiego 14 Białystok.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.