eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych wGolicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych wNowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Siedlce: Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w: Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach
Numer ogłoszenia: 213702 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w: Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w: Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Golicach: Miska ustępowa ze spłuczką szt. 2 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Stoku Lackim: Umywalka szt. 6 Miska ustępowa stojąca ze spłuczką szt. 6 Nakładki zmniejszające obwód ustępu szt. 6 Podesty do toalet i umywalek szt. 6 Półki na kubeczki szt. 6 Lustra szt. 3 Dozownik na mydło w płynie 0.5l szt. 6 Dozownik na ręczniki papierowe szt. 6 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach: Półeczka na kubeczki z 5 podwójnymi haczykami i miejscem na 10 kubeczków.szt. 6 Lustro wym. 60 x 60 cm. szt. 3 Dozownik mydła w płynie 0.5l szt. 4 Dozownik na ręczniki papierowe w listkach poj. 500 szt. 4 Umywalka biała 60 cm + syfon szt. 4 Bateria umywalkowa szt. 4 Miska ustępowa ze spłuczką i deską sedesową szt. 3 Podgrzewacz wody elektryczny, 30 l., szt. 3 Miska ustępowa ze spłuczką i deską sedesową szt. 1 Dozownik na mydło szt. 1 Dozownik ręczników poj. 400 szt. szt. 1 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Golicach: Szafka z półkami szt. 1 Szafka z szufladami szt. 2 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Stoku Lackim: Blat do stołu z zielonym obrzeżem szt. 10 Stelaż do blatu rozmiar 2 (nogi) szt. 6 Stelaż do blatu rozmiar 3 (nogi) szt. 4 Krzesło typu T z regulacją wysokości 1-2 - żółty - buk szt. 36 Krzesło typu T z regulacją wysokości 3-4 - żółty - buk szt. 24 Zestaw mebli żółty- szafki ze schowkami szt. 3 Szafka na prace szt. 3 Szafka z przesuwanymi drzwiami żółta szt. 3 Szafa wysoka z drzwiczkami żółta szt. 3 Biurko żółte szt. 3 Krzesło konferencyjne czarno-beżowe. szt. 3 Biblioteczka stojąca zielona szt. 3 Pufy zielone do biblioteczki stojącej, zielonej szt. 3 Dywan typu żabka z figurami 2 x 3 m szt. 3 Tablica suchościeralna 100 x 170 cm szt. 3 Szafka typu Jeż szt. 3 Rolety okienne szt. 3 Pufa typu piesek szt. 6 Pufa typu tygrys szt. 6 Pufa typu biedronka szt. 6 Pufa typu baranek szt. 6 Pufa typu żółw szt. 6 Pufa typu kotek szt. 6 Gruszka mała czerwona szt. 3 Gruszka mała fioletowa szt. 3 Poducha sensoryczna myszka szt. 3 Kanapa typu śpiący miś szt. 6 Materac narożny typu serce szt. 3 Poducha typu rybka szt. 4 Poducha typu myszka szt. 4 Poduszka zielona szt. 3 Poduszka czerwona szt. 3 Poduszka chabrowa szt. 3 Poduszka pomarańczowa szt. 3 Bajkowe materace 3 częściowe szt. 3 Kanapa rozkładana szt. 3 Poduszki okrągłe szt. 5 Szatnia zamykana drzwiczkami szt. 11 Szafa ubraniowa szt. 3 Naklejki na szatnię szt. 11 Gaśnica 4kg ABC szt. 3 Oznaczenia ewakuacyjne szt. 2 Apteczka z wyposażeniem, metalowa, na ścianę szt. 3 Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych szt. 3 Zabezpieczenia kątowe mebli.szt. 9 Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt. 3 Szafka medyczna szt. 3 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Nowych Iganiach: wózek dwuwiadrowy 2 x 17 l. z koszykiem i uchwytem na worki szt. 2 mop do powierzchni suchych szt. 2 wózek z mopem na kółkach szt. 2 kosz na śmieci plastik, ruchoma pokrywa, 50 l. szt. 2 Kosz na śmieci, stal nierdzewna 20 l.szt. 3 elementy dekoracyjne na ścianę z tektury - łąka szt. 4 zestaw z motylkiem - dekoracja na ścianę - 3 elementy z tektury szt. 5 zestaw z chmurką - dekoracja na ścianę - 3 elementy z tektury szt. 4 Metalowa szafa gospodarcza szt. 1 stojaki do 12 krzeseł rozmiar 6 szt. 2 Krzesła dla rodziców do szatni składane rozmiar 6, można je przechowywać na stojakach szt. 24 szafa z 10 schowkami zamykana na zamek szt. 1 rolety - zestaw do dwóch sal lekcyjnych szt. 1 kalendarz na wszystkie pory roku szt. 2 duże naklejki - kwiaty szt. 6 border kwiaty - na ścianę samoprzylepne naklejki szt. 5 ścianka dekoracyjno - fakturowa kotek na płotku - lakierowana sklejka 145 x 104 cm szt. 1 Pojemnik na kółkach - różne kolory szt. 6 Pojemnik - skrzynia poj. 55 l. szt. 6 Dywan - figury geometryczne 2 x 2 szt. 2 Dywan biedronki z okrągłymi ruchomymi elementami z cyframi szt.2 suszarka metalowa (25 poziomów) na prace do suszenia formatu A3 lub 50 A 4 szt. 3 szafka plastyczna 94,2 x 45 x 90 cm szt. 3 Szafka czterodrzwiowa zamykana na kluczyki (76 x 40 x 152 cm) szt. 3 Zestaw mebli z frontami brzozowymi z trójwymiarowymi motywami w kształcie misiów. Dł. zestawu 3,90 m szt. 1 Zestaw mebli z płyt w tonacji brzozy, z aplikacjami w kształcie kwiatów i owadów występujących na łące. Dł. zestawu 3,45 m szt. 1 Zestaw mebli z kolorowymi szafkami szt. 1 Aplikacja z chłopcem i dziewczynką do tablicy korkowej 100 x 200 cm szt. 1 Aplikacja ze śpiącym smokiem do tablicy korkowej 100 x 200 cm szt. 1 Stół kwadratowy z kolorowym obrzeżem i regulowanymi nogami - buk szt. 5 krzesło rozmiar 3 z metalowymi nogami szt. 20 Tablica korkowa w drewnianej ramie 100 x 200 cm szt. 2 pufy (zwierzątka) z bawełnianym pokrowcem szt. 10 Parasole ogrodowe szt. 2 poducha myszka szt. 5 poducha rybka szt. 5 Bujak z tkaniny PCV ślimak szt. 3 Bujak foczka z tkaniny PCV szt. 2 Bujak konik z tkaniny PCV szt. 1 Kształtki - smok, na rzepy szt. 2 Poduszki okrągłe 10 szt. w zestawie,szt. 2 Stojak na poduszki okrągłe o średnicy 35 cm szt. 2 Materace 3 - częściowe z ruchomymi łapkami i uszami szt. 3 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Pruszynie: Mop do powierzchni suchych szt. 1 Wózek z mopem na kółkach szt.1 Stół kwadratowy szt. 4 Krzesło z metalowymi nogami szt. 18 Wykładzina dywanowa szt. 1 Biurko dla nauczyciela z szufladkami i z szafką szt. 1 Zestaw mebli przedszkolnych szt. 1 Szafka 170/80/38 z 8 zamykanymi szafeczkami szt.2 Szafka wykończeniowa - półeczki 100/54/38 szt.1 Szafka dwudrzwiowa 100/80/38 szt.1 Szafka z półkami - 100/80/36 szt.1 Szafka z drzwiczkami i półeczkami 100/80/36 szt.1 Szafka z szufladami 100/106/38 szt.1 Szafka na instrumenty muzyczne szt.1 Pufy - zestaw szt.2 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Strzale: stół prostokątny nr 3 szt. 2 stół prostokątny nr 4 szt.3 krzesełka dziecięce nr 3 szt. 12 krzesełka dziecięce nr 4 szt. 18 szafki szt. 5 biurko szt. 1 krzesło obrotowe szt. 1 tablica tryptyk szt. 1 tablica korkowa szt. 2 wykładzina dywanowa szt. 1 wykładzina dywanowa szt.1 pufa żaba szt. 1 pufa z oparciem szt. 3 pufa bez oparcia szt.3 piankowe klocki modułowe morskie fale szt. 3 materac składany trójdzielny szt. 8 meble do wyposażenia szatni szt. 10 apteczka pierwszej pomocy do sali lekcyjnej szt. 1 apteczka z kompletnym wyposażeniem przenośna szt. 2 gaśnica przeciwpożarowa 4 kg ABC szt. 1 znaki ewakuacyjne szt. 5 instrukcje BHP ogólne szt. 3 instrukcje medyczne szt. 3 Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Żelkowie-Kolonii: stół prostokątny brzoza z regulacją wysokości nóg szt.3 krzesełko drewniane szt.12 Krzesełko drewniane szt. 6 Regał otwarty na zabawki, szafki ze schowkami, kolekcja bajkowa szt. 1 Duża szafa zamykana do zestawu z kolekcji bajkowej szt.1 Biurko dla nauczyciela z bajkowej serii. szt. 1 Krzesło wysokie do biurka nauczyciela szt. 2 tablica szkolna korkowa szt.2 kolorowa wykładzina dywanowa szt. 2 rolety okienne szt. 2 poduszki okrągłe szt. 3 pufa - gruszka mała czerwona szt. 2 pufa - gruszka mała zielona szt. 2 Szafki na ubrania - szatnia.szt. 3 metalowa szafa gospodarcza szt. 1 Gaśnica przeciwpożarowa szt. 2 Oznaczenia ewakuacyjne 2 komp. Apteczka z kompletnym wyposażeniem szt. 2 Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych szt.4 Zabezpieczenie kątowe mebli szt. 4 Skrzynka na klucz ewakuacyjny szt. 2 Szafka medyczna ze stali nierdzewnej szt. 2 Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt.2 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.07.2014 r. o godz. 9:30 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BPH S. A., Oddział w Siedlcach, ul. Starowiejska 6, nr 39106000760000331000193435, Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w: Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości 50.000,00 zł brutto każda związana z przedmiotem zamówienia (dostawą mebli) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć: a) poświadczenie, b) inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości 50.000,00 zł brutto każda związana z przedmiotem zamówienia (dostawą mebli) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć: a) poświadczenie, b) inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu - załącznik nr 1 do oferty. 2) Dokumenty do oceny wiarygodności wymienione w pkt. 5 i 6 3) Wypełnione załączniki nr 2, 3, 4,5 do oferty. 4) Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 6 do oferty wraz z załącznikiem cenowym 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 10 (sekretraiat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie finansowany z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.