eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu do mycia powierzchni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Katowice: Dostawa sprzętu do mycia powierzchni.
Numer ogłoszenia: 213693 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach , ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7894131, fax. 032 2526727, 7894001-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.katowice.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do mycia powierzchni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do mycia powierzchni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. - złożenie dokumentów rejestrowych oraz innych potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych tj. niezaleganie z ZUS i US, zgodnie z wymaganymi dokumentami 5.1.1. A, B, - wykazanie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej jedno zamówienie o wartości odpowiadającej minimum 1/2 wartości brutto składanej oferty albo więcej zamówień do trzech o łącznej wartości odpowiadającej minimum wartości brutto składanej oferty) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - złożenie oświadczenia art. 22 ust 1 pkt 1-4 oraz oświadczenie art. 24 ust 1 pkt 1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty, stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 2 SIWZ, - Oświadczenie art. 22 ust 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 SIWZ, - Oświadczenie art. 24 ust 1 pkt.1-10 oraz ust.2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 SIWZ. 5.1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniem ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.1.2. W celu potwierdzenia oferowanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.1.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany asortyment posiada certyfikaty, aprobatę techniczną, deklaracje zgodności i na wezwanie Zamawiającego przedstawi do wglądu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 6.1.1 - zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. A, B, C, D składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt. 5.1.1 a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 5.1.1 b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Mopy o szerokości 40 cm z uszami. Mop bawełniany odporny na gotowanie, szorowanie nadający się do pracy z śr. dezynfekcyjnymi. Trwałość ok. 300 prań w temp. 95 st. C szt. 500 Mopy o szerokości 40 cm x 10cm do mycia i dezynfekcji powierzchni wszystkich rodzajów wyposażony w plastikowy zaczep do mocowania, wytrzymały na pranie i dezynfekcję w 90 st. C szt. 800 Uchwyt (stelaż do mopów jak w poz. 2) z zaczepem magnetycznym, wyposażonym w przegub który pozwala na pracę w każdym kierunku i 2 zaczepy do mocowania nakładki. Nakładka mocowana z jednej strony. szt. 25 Kij do stelaży (jak w poz. 3). Aluminiowy o długości 140 cm (+/- 5 cm), z jednej strony z rękojeścią a z drugiej otworem do mocowania uchwytu. szt. 25 Mopy do mycia ścian (szer. 7 cm dł. 40 cm) +/- 3 cm, z wejściem z boku, wejście zamykane na zatrzask lub rzep. Mop wytrzymały na pranie i dezynfekcję w 95 st. C szt. 30 Ścierki do mycia z mikrofazy, bezpyłowe, w rozmiarze nie mniej niż 30 cm x 30 cm, o wytrzymałości ok. 500 prań w temp. 90 st. C (kolor niebieski) szt. 1500 Ścierki do mycia z mikrofazy, bezpyłowe, w rozmiarze nie mniej niż 30cm x 30cm, o wytrzymałości ok. 500 prań, w temp. 90 st. C (kolor żółty) szt. 1500 Ścierki do mycia z mikrofazy, bezpyłowe, w rozmiarze nie mniej niż 30cm x 30cm, o wytrzymałości ok. 500 prań, w temp. 90 st. C (kolor czerwony) szt. 700 Wózek dwuwiaderkowy z prasą wertykalną + koszyczek - wózek chromowany, szczęki prasy dochodzące do samego spodu co umożliwia dokładne wyciśnięcie nakładki, wiaderka dwukołowe z podziałką, odporne na działanie środków chemicznych. Pojemność nie mniejsza niż 18 l. Kółka powlekane gumą. Koszyczek zawieszany na ramkę. szt. 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny im. Prof. Kornela Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Medyków 14, 40-752 Katowice, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.