eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usuwanie nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Gdańsk: usuwanie nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 213650 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077702, fax. 058 3077702.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: zobpuw@apnet.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zobpuw.apnet.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospoadrstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego z obszaru Trójmiasta (Gmina Miasto Gdańsk, Gmina Miasto Sopot, Gmina Miasto Gdynia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. CZĘŚĆ 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego z obszaru Gminy Miasta Słupska - obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 1 i przy ul. Spokojnej nr 13 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 jak i 2 należy: a) zagospodarowanie odpadów w pojemnikach, b) wywozu zagospodarowanych w tych pojemnikach odpadów, c) wstawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, d) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości, e) dokonywanie wymiany pojemników nie nadających się do dalszej eksploatacji, f) pozostawienie w czystości miejsca wokół pojemników. 2. Pojemniki na nieczystości winny być oznaczone nazwą Wykonawcy, a w przypadku pojemników na materiały wtórne dodatkowo opisane przeznaczenie. 3. Pojemniki na nieczystości dostarcza Wykonawca bez dodatkowej opłaty. Koszt użytkowania przez Zamawiającego pojemników na nieczystości musi być wkalkulowany w koszt wywozu nieczystości. Nie będzie płatny odrębnie. 4. Pozostałe uregulowania związane z przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków (zarówno dla części 1 zamówienia jak i 2 części zamówienia): 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) - zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawców, którzy są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na obszarze: a) dla części 1 zamówienia z obszaru Trójmiasta (Gminy Miasta Gdańska, Gminy Miasta Sopotu, Gminy Miasta Gdyni) b) dla części 2 zamówienia z obszaru Gminy Miasta Słupsk Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 2) i 3) siwz oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt.1 siwz W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 2), 3) - ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , o którym mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt.1 siwz 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zarówno dla części 1 zamówienia jak i 2 części zamówienia): 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) 2) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na obszarze: a) dla części 1 zamówienia z obszaru Trójmiasta (Gminy Miasta Gdańska, Gminy Miasta Sopotu, Gminy Miasta Gdyni) b) dla części 2 zamówienia z obszaru Gminy Miasta Słupsk 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych na obszarze: a) dla części 1 zamówienia z obszaru Trójmiasta (Gminy Miasta Gdańska, Gminy Miasta Sopotu, Gminy Miasta Gdyni) b) dla części 2 zamówienia z obszaru Gminy Miasta Słupsk 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ponadto Wykonawca musi załączyć do oferty: 5) Formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 2.Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 4) 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 1), 2), 3). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-c przed terminem składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 1), 2), 3), 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zobpuw.apnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, województwo pomorskie pokój 299.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27, województwo pomorskie pok. 299 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego z obszaru Trójmiasta (Gmina Miasto Gdańsk, Gmina Miasto Sopot, Gmina Miasto Gdynia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego z obszaru Trójmiasta (Gmina Miasto Gdańsk, Gmina Miasto Sopot, Gmina Miasto Gdynia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1 stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 jak i 2 należy: a) zagospodarowanie odpadów w pojemnikach, b) wywozu zagospodarowanych w tych pojemnikach odpadów, c) wstawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, d) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości, e) dokonywanie wymiany pojemników nie nadających się do dalszej eksploatacji, f) pozostawienie w czystości miejsca wokół pojemników. 2. Pojemniki na nieczystości winny być oznaczone nazwą Wykonawcy, a w przypadku pojemników na materiały wtórne dodatkowo opisane przeznaczenie. 3. Pojemniki na nieczystości dostarcza Wykonawca bez dodatkowej opłaty. Koszt użytkowania przez Zamawiającego pojemników na nieczystości musi być wkalkulowany w koszt wywozu nieczystości. Nie będzie płatny odrębnie. 4. Pozostałe uregulowania związane z przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego z obszaru Gminy Miasta Słupska - obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 1 i przy ul. Spokojnej nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu nieczystości z obiektów zarządzanych przez Zamawiającego z obszaru Gminy Miasta Słupska - obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 1 i przy ul. Spokojnej nr 13 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2 stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zarówno dla części 1 jak i 2 należy: a) zagospodarowanie odpadów w pojemnikach, b) wywozu zagospodarowanych w tych pojemnikach odpadów, c) wstawienie pojemników we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, d) zapewnienie sprawnego i terminowego wywozu nieczystości, e) dokonywanie wymiany pojemników nie nadających się do dalszej eksploatacji, f) pozostawienie w czystości miejsca wokół pojemników. 2. Pojemniki na nieczystości winny być oznaczone nazwą Wykonawcy, a w przypadku pojemników na materiały wtórne dodatkowo opisane przeznaczenie. 3. Pojemniki na nieczystości dostarcza Wykonawca bez dodatkowej opłaty. Koszt użytkowania przez Zamawiającego pojemników na nieczystości musi być wkalkulowany w koszt wywozu nieczystości. Nie będzie płatny odrębnie. 4. Pozostałe uregulowania związane z przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.