eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › przebudowa ul. Paderewskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-11

POZYCJA 21356

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kędzierzyn-Koźle: przebudowa ul. Paderewskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, do kontaktów: Artur Maruszczak, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050380, fax 077 4050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kedzierzynkozle.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, Krzysztof Wołynkiewicz, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050381, fax 077 4050349, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów, Krzysztof Wołynkiewicz, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4050381, fax 077 4050379, e-mail: inwestycje@kedzierzynkozle.pl, www.kedzierzynkozle.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ul. Paderewskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kędzierzyn-Koźle ul. Paderewskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Roboty rozbiórkowe - trylinka; 2. Roboty ziemne - wykopy pod studzienkę, wpusty i przykanaliki wraz z transportem urobku, zasypaniem i zagęszczeniem wykopów; 3.Roboty kanalizacyjne - studnia kanalizacyjna, studzienki ściekowe uliczne boczne krawężnikowe, kanały z rur PVC łączonych na wcisk; 4.Roboty drogowe - korytowanie, krawężniki betonowe z wykonaniem ław betonowych na podsypce piaskowej, warstwy: odsączająca gr. 15 cm, dolna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm, górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm, ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej w trzech rzędach na ławie betonowej gr. 20 cm, nawierzchnia z mieszanek min.-bitum. as-faltowych gr. 6 cm (warstwa wiążąca) i gr. 4 cm (warstwa ścieralna SMA), na szwach i spoinach taśma bitumiczna uszczelniająca 40x10 mm; 5.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych;6. Oznakowanie pionowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W formularzu oferty Wykonawca potwierdza: udzielenie na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji oraz gotowowość przystąpienia do usuwania wad, usterek i awarii w ciągu 48 godzin od momentu uzyskania informacji od Zamawiającego o stwierdzeniu wady, usterki czy awarii. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zestawienie powierzchni: jezdnia o nawierzchni z SMA - ok. 1552 m2, ściek - ok. 510 mb = 143 m2, powierzchnia całkowita - ok. 1695 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 90

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do dnia 07.05.2007r do godziny 12.00 wnieść wadium w wysokości 3.000,- zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określonew art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta w PKO BP S.A. O/Kędzierzyn-Koźle nr 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium. Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Miasta w pokoju 231. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania - oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle p. 212 w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy). Wykonawca traci wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień wykonywania określonej działalności lub czynności do oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień pu-blicznych 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki:· Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 07.04.2002r do 06.04.2007r a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy - w tym okresie - robót drogowych w zakresie wykonania nawierzchni mineralno-bitumicznych asfaltowych na wartość co najmniej 700.000,00 zł 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 200.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości, b.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniej-szą niż 100 000 zł i ważną co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynika-jące z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. 4. Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonego do SIWZ projektu umowy w tym zawartych w niej warunków płatność (m. in. w 2007 r. płatne do kwoty: 220.000,00 zł (brutto) a w 2008 r. pozostała kwota. 5. Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu i obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem 6. Przedłożenie wypełnionego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 7. Ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu decydować będzie kompletność, prawidłowość i aktualność przedłożonych dokumentów. W przypadków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub ich łączny potencjał kadrowy i majątkowy, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego po-twierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowied-nio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawio-nych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących Wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wy-konawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dotyczy osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi reje-stracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsię-biorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH (DOTYCZY PKT. 1÷5) 6. Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druku Nr 3 SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik. 7. Wykaz (sporządzony wg wzoru druku nr 4 SIWZ) robót wykonanych okresie od 07.04.2002r. do 06.04.2007r., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających (odbiorców) wraz z potwierdze-niem przez nich (na wykazie lub odrębnymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (zapis informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać kwotę posiadanych środków) lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł. Powyższa informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia, które potwierdzają, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie OC od prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicz-nej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia. 10. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ druku Nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego ak-tem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. 11. Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk Nr 2 SIWZ). 12. Zaakceptowany bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk Nr 5 SIWZ) i karta gwarancyjna (załącznik nr 1 do umowy) podpisany pod słowem \akceptuję\ przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska. 13. Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi) reprezentują-cemu spółkę cywilną lub pełnomocnikowi reprezentującemu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku Nr 8 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl. Opłata: 75 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 12:15, Urząd Miasta Wydział Inwestycji i Remontów pok. 212, Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.