eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobiór › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY KOBIÓR W SEZONIE 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Kobiór: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY KOBIÓR W SEZONIE 2012/2013
Numer ogłoszenia: 213485 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobiór , ul. Kobiórska 5, 43-210 Kobiór, woj. śląskie, tel. 32 2188182; 2188288; 2188529, faks 0-32 218 82 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@kobior.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY KOBIÓR W SEZONIE 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg w standardzie IV, na terenie Gminy Kobiór (droga powiatowa S 4151 ( ul. Leśników ) - dł. 0,752 km, oraz drogi gminne - dł.22,888 km) Zakres zadania: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kobiór o długości łącznej 23,64 km, w standardzie IV. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera Formularz 1, oraz specyfikacja techniczna. Zakres rzeczowy, lokalizację, przedstawia załącznik nr 3. Wykonawca zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za dotrzymanie w/w standardów. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: utrzymanie dróg według zasad określonych w specyfikacji technicznej oraz zał. nr 3 do SIWZ - standardów zimowego utrzymania dróg prowadzenie akcji zimowej przy stałej współpracy z Wójtem Gminy Kobiór oraz/lub Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej UG. Bieżące konsultowanie decyzji dotyczących sposobu prowadzenia akcji, a w szczególności: uzgadnianie momentu rozpoczęcia akcji, szczególnie w warunkach mogących budzić wątpliwości ilość jednostek sprzętowych wprowadzonych do akcji zastosowania materiałów do zwalczania śliskości zgłaszanie momentu zakończenia akcji zabezpieczenie specjalistycznego sprzętu gwarantującego bezawaryjne przeprowadzenie akcji zimowej pozyskanie, składowanie i zabezpieczenie niezbędnej ilości materiałów uszarstniających rozpoczęcia akcji czynnej wszystkimi niezbędnymi jednostkami sprzętowymi, w ciągu godziny od chwili podjęcia decyzji o jej rozpoczęciu pełnienie całodobowych dyżurów dyspozytorskich dostarczenie raportów z przebiegu prowadzonej akcji zimowej do Urzędu Gminy, do godz. 900 dnia następnego, celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. Podstawowymi środkami do zwalczania śliskości będzie piasek i żużel paleniskowy drobnoziarnisty. Wykonawca w porozumieniu z Wójtem Gminy Kobiór lub wyznaczonym pracownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej, decydować będzie o ilościach stosowanych materiałów. Wykonawca winien zabezpieczyć na sezon zimowy zapas materiałów w ilościach gwarantujących prowadzenie skutecznej akcji zimowej. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę jako materiał wspomagający, muszą posiadać odpowiednie zaświadczenie dopuszczające do stosowania tych środków na drogach tj. atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zimowe utrzymanie dróg w standardzie IV, na terenie Gminy Kobiór (droga powiatowa S 4151 ( ul. Leśników ) - dł. 0,752 km, oraz drogi gminne - dł.22,888 km) Zakres zadania: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kobiór o długości łącznej 23,64 km, w standardzie IV. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera Formularz 1, oraz specyfikacja techniczna. Zakres rzeczowy, lokalizację, przedstawia załącznik nr 3. Wykonawca zadania, ponosi pełną odpowiedzialność za dotrzymanie w/w standardów. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: utrzymanie dróg według zasad określonych w specyfikacji technicznej oraz zał. nr 3 do SIWZ - standardów zimowego utrzymania dróg prowadzenie akcji zimowej przy stałej współpracy z Wójtem Gminy Kobiór oraz/lub Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej UG. Bieżące konsultowanie decyzji dotyczących sposobu prowadzenia akcji, a w szczególności: uzgadnianie momentu rozpoczęcia akcji, szczególnie w warunkach mogących budzić wątpliwości ilość jednostek sprzętowych wprowadzonych do akcji zastosowania materiałów do zwalczania śliskości zgłaszanie momentu zakończenia akcji zabezpieczenie specjalistycznego sprzętu gwarantującego bezawaryjne przeprowadzenie akcji zimowej pozyskanie, składowanie i zabezpieczenie niezbędnej ilości materiałów uszarstniających rozpoczęcia akcji czynnej wszystkimi niezbędnymi jednostkami sprzętowymi, w ciągu godziny od chwili podjęcia decyzji o jej rozpoczęciu pełnienie całodobowych dyżurów dyspozytorskich dostarczenie raportów z przebiegu prowadzonej akcji zimowej do Urzędu Gminy, do godz. 900 dnia następnego, celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. Podstawowymi środkami do zwalczania śliskości będzie piasek i żużel paleniskowy drobnoziarnisty. Wykonawca w porozumieniu z Wójtem Gminy Kobiór lub wyznaczonym pracownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej, decydować będzie o ilościach stosowanych materiałów. Wykonawca winien zabezpieczyć na sezon zimowy zapas materiałów w ilościach gwarantujących prowadzenie skutecznej akcji zimowej. Środki chemiczne stosowane przez Wykonawcę jako materiał wspomagający, muszą posiadać odpowiednie zaświadczenie dopuszczające do stosowania tych środków na drogach tj. atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek wyżej określony musi spełniać każdy z Wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy PZP: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przetargiem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie 3 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje że przez co najmniej dwa sezony (od listopada do marca) wykonał prace związane z zimowym utrzymaniem dróg publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek wyżej określony

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej: Rozsiewacz do materiałów sypkich - min. 1 szt. Pług czołowy ciągnikowy - min. 2 szt. Ciągnik o mocy 35-100 kW- min. 2 szt. Spycharko-ładowarka kołowa - min. 1 szt. Przyczepy do ciągnika 5 ton - 1 szt. Samochód samowyładowczy 10 ton - 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek wyżej określony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób i przedmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na lub wg druku Formularz nr 6 do SIWZ; wymagane minimum: 3 osoby do wykonania zamówienia w tym co najmniej 1 osoba nadzorująca realizację zadania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 6.2.1.1., 6.2.1.2., 6.2.1.3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy PZP: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przetargiem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobior.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobiór, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Kobiór, 43-210 Kobiór, ul. Kobiórska 5, Sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.