eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Przebudowa ul. Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ul. Mireckiego do ul. Bohaterów Warszawy oraz przyłączem kanalizacji deszczowej do odwodnienia skrzyżowania ul. Środkowej z ul. Moniuszki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Żyrardów: Przebudowa ul. Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ul. Mireckiego do ul. Bohaterów Warszawy oraz przyłączem kanalizacji deszczowej do odwodnienia skrzyżowania ul. Środkowej z ul. Moniuszki.
Numer ogłoszenia: 213484 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ul. Mireckiego do ul. Bohaterów Warszawy oraz przyłączem kanalizacji deszczowej do odwodnienia skrzyżowania ul. Środkowej z ul. Moniuszki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ul. Mireckiego do ul. Bohaterów Warszawy, o długości około 424 m wraz z włączeniami w ulice prostopadłe : Krótką, Moniuszki i Smoczą. Na etapie realizacji przebudowy, zobowiązuje się Wykonawcę do takiej organizacji procesu budowlanego, aby nie ograniczać dostępu do drogi publicznej i instalacji infrastrukturalnych. Przebudowa nawierzchni ulicy w szczególności polega na: a) przebudowie nawierzchni jezdni asfaltowej na powierzchni około 3224,0 m2, poprzez : - frezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni asfaltowej, - położenie warstwy mineralno-asfaltowej wyrównawczej, - położenie warstwy mineralno-asfaltowej ścieralnej gr. 5 cm i wzmocnienie nawierzchni siatką przeciwspękaniową, - wykonanie ścieków przykrawężnikowych z betonowych korytek ściekowych b) przebudowie nawierzchni zatok postojowych na powierzchni około 231,0 m2 , poprzez : - rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki i płyt betonowych, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z chudego betonu, c) przebudowie nawierzchni zjazdów na powierzchni około 400,0 m2 ,poprzez : - rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, d) przebudowie nawierzchni chodników na powierzchni około 2436,0 m2 ,poprzez: - rozebranie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7cm, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo- piaskowej o Rm=5MPa gr. 5 cm i warstwie odcinającej z piasku, z uwagą, że po stronie lewej ulicy chodniki będą wykonane na podbudowie dostosowanej dla postoju pojazdów osobowych. e) wymianie istniejących krawężników betonowych 15x30 cm na długości około 1110,0 m na ławie betonowej f ) wymianie istniejących obrzeży betonowych 8x30 cm na długości około 835,0 m g) wymianie istniejących cieków przykrawężnikowych o długości około 898,0 m poprzez : - rozebranie ścieków betonowych 25x25 cm - ułożenie ścieków z korytek betonowych na ławie betonowej h) wdrożeniu czasowej organizacji ruchu i likwidacji oznakowania czasowego, i) regulacji pionowej studzienek, kratek ściekowych ulicznych, studzienek telekomunikacyjnych, zasów wodociągowych - w uzgodnieniu z właścicielami tych urządzeń oraz Zamawiającym, j) przewiezieniu materiału z demontażu ( destruktu z frezowania nawierzchni asfaltowej, stanowiącego własność Zamawiającego, we wskazane miejsce przez Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta na terenie Żyrardowa (do 1 km od miejsca przebudowy). k) rekultywacji trawników i założenia nowych oraz usunięcie 4 drzew i krzewów z karczowaniem pni l) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej 2. Dokładny zakres robót zawarty jest w : - projekcie technicznym w branży drogowej i sanitarnej - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - Kosztorysie ślepym i przedmiarze robót dla branży drogowej sanitarnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16,4 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat min. dwóch robót o podobnym zakresie rzeczowym i wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu robót, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, zostały zakończone należycie, solidnie, terminowo, bez usterek, Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16,8 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, specjalistycznym sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. minimum: walec statyczny samojezdny, samochód samowyładowczy, koparkospycharka, wibrator lub ubijarka spalinowa, piła do cięcia kostki, rozściełacz do masy bitumicznej, frezarka do zdjęcia asfaltu. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16,10 SIWZ z wykazem min. w.w sprzętu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. jedną osobą z min. 5-letnim stażem pracy w podmiotach gospodarczych wykonujących roboty budowlane drogowe posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej i sanitarnej bez ograniczeń przy realizacji zadania oraz osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówień, posiadających niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie z zakresu wykonywanych przez nie czynności. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16,9 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył do oferty: dowód opłacenia polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia o wartości ubezpieczenia min. 500 000,00 zł oraz przedłożył informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym 800 000,00 zł Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16,7; pkt. 16.12 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy jednostkowy i szczegółowy w branży drogowej i sanitarnej, zaparafowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Prawo zmiany treści umowy dotyczy : 1) Zmiany terminu realizacji zamówienia określonego w § 4 ust. 1 w przypadku gdy: a) wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w okreslonym pierwotnie terminie w szczególności : warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, 2) Zmiany w zakresie wartości umowy w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, np. zmiana urzędowej stawki VAT, 3) Zmiany osób Stron odpowiedzialnych za realizację umowy, jeśli z przyczyn losowych taka zmiana będzie konieczna, 4) Rezygnacji Zamawiającego z realizacji części umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. 4. Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego powiadomienia o każdej zmianie adresu lub numeru telefonu poszczególnej strony. 5. W przypadku nie zrealizowania zobowiązania wskazanego w ust. 4, pisma dostarczone pod adres wskazany w niniejszej umowie uważa się za doręczone 6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1 pok nr 29 lub na stronie internetowej Urzędu Miasta www.zyrardow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1 pok nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.