eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa, systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz zintegrowanego centrum monitoringu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Warszawa: Świadczenie usługi w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa, systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz zintegrowanego centrum monitoringu
Numer ogłoszenia: 213435 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Łazienki Królewskie - Zespół Pałacowo-Ogrodowy , ul. Agrykoli 1, 00-460 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8414416, fax. 022 8516292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie serwisu i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa, systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz zintegrowanego centrum monitoringu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie serwisu i konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu telewizji przemysłowej, systemu sygnalizacji pożaru, zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polskiej Normie, 2. wykonywanie serwisu i konserwacji systemu integracyjnego BMS, 3. wykonywanie aktualizacji oprogramowania urządzeń (firmware) oraz oprogramowania integracyjnego BMS zapewniającego poprawne funkcjonowanie systemu, 4. wykonywanie zmian programowych w systemach zgodnie z zaleceniami użytkownika wraz z aktualizacją dokumentacji oraz aktualizacją wizualizacji BMS (osoba odpowiedzialna za aktualizację dokumentacji powinna posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania w/w dokumentów), 5. wykonywanie szkoleń uzupełniających dla Służb Ochrony, 6. wymiana elementów eksploatacyjnych (baterie, akumulatory, papier w drukarkach) według potrzeb, 7. wymiana uszkodzonych elementów i przekazanie ich do Gwaranta w sposób nie zakłócający pracy systemów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3500

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędne uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), w tym aktualną koncesję uprawniającą do wykonywania usług w zakresie ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji; 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. zatrudniają osoby posiadające uprawnienia niezbędne do wykonywania usług określonych w pkt 3, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania, a także usług serwisowania i konserwacji systemów bezpieczeństwa, 5. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy?konania zamówienia, dysponują sprzętem niezbędnym do wykonywania usługi, 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 7. wykonali w okresie ostatnich 3-ch lat co najmniej 3 roboty instalacyjne lub świadczyli albo świadczą w tym okresie usługi serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa, odpowiadające swoim zakresem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 w obiekcie zabytkowym, 8. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000 PLN, 9. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w dacie składania ofert nie złożyli żądanych oświadczeń lub dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, niedotrzymanie którego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym - zał nr 1]; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], 1.3. poświadczoną kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz ich eksploatacji i konserwacji, 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 1.5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 1.6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert]; 1.7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawiona nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 1.8. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: wymagana jest co najmniej kwota sześciocyfrowa; 1.9. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1.10. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień w zakresie wykonania instalacji lub świadczenia usług serwisu i konserwacji systemów bezpieczeństwa, w tym w obiektach zabytkowych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót lub wykonywanie usługi (zał. nr 4) 1.11. poświadczona kopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę określoną w pkt 6.1.8, 1.12. w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 6.1.3 należy przedłożyć następujące dokumenty (do zał. nr 5): 1) aktualne licencje zabezpieczenia technicznego I stopnia dla pracowników wykonujących prace konserwacyjne i serwisowe oraz licencje zabezpieczenia technicznego II stopnia dla osób nadzorujących prace konserwacyjne i serwisowe, 2) zaświadczenie o ukończeniu organizowanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych kursu dla instalatorów systemów zabezpieczających przed przestępczością i pożarem obiektów zabytkowych, muzealnych i innych gromadzących publiczne zbiory dóbr kultury - minimum dla jednego pracownika, 3) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ze znajomości systemu integrującego BMS - minimum dla jednego pracownika, 1.11. w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 6.1.4 należy przedłożyć następujące dokumenty: 1) dokument potwierdzający status autoryzowanego partnera firmy Honeywell (dokument może być wystawiony na podwykonawcę), 2) świadectwo autoryzacji w zakresie programowania, instalacji i serwisu urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz telewizji przemysłowej firmy GE Security, 3) świadectwo autoryzacji na programowanie, instalowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej systemu POLON 4000..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lazienki-krolewskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Łazienki Królewskie, ul. Agrykoli 1, Podchorążówka, Dział Inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Łazienki Królewskie, ul. Agrykoli 1, Podchorążówka, Dział Inwestycji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.